דף הבית עסקים מכירות מה עומד מאחורי סדנת מכירות
מה עומד מאחורי סדנת מכירות
[email protected] 27/09/14 |  צפיות: 6710

אחד הדברים המומלצים עבור אדם שמבקש לקדם את העסק שלו זה לחבור אל סדנת מכירות. לא חסרים סיפורים על אנשים שיש להם עסק עם פוטנציאל, או שפיתחו מוצר טוב, אך בשורה התחתונה הם נשארים עומדי במקום פשוט כיוון שאינם יודעים כיצד לעשות זאת, פשוט כי אינם מאמינים בעצמם או פשוט אינם מתחברים לפן הזה של המכירה. על כן בנקודה זו ניתן לעשות שלושה דברים. ניתן ליצור פרסום באינטרנט או שניתן לפנות אל איש שיווק על מנת שיטפל בתחום, או שלחלופין ניתן ללכת לסדנת מכירות וללמוד באופן עצמאי כיצד גם בתחום הזה אתם עשויים לשלוט.

על הפרק

בסדנת מכירות מקבלים כלים לטובת מכירה מוצלחת, למדים כיצד מנהלים משא ומתן, מבינים כיצד לזהות את הערך המוסף שלכם, כיצד מעצימים את ערך המוצר בעיני הלקוח, מה יש להעצים בעת השיווק, מהי שפת גוף נכונה בעת מכירה, ממה יש להימנע, מהי אומנות שאלת השאלות, כיצד מייצרים תחושת ביטחון, איך מוכרים בלי לחשוש מתשובת הרוכש, מיהם טיפוסי הלקוחות השונים וכיצד יש לפנות אל כל אחד מהם.

קהל יעד

אנשים שבאים אל סדנת מכירה הם צוותי מכירות, אנשי מכירות, נציגי שיווק לקוחות, נציגי טלמרקטינג,  וגם אנשים פרטיים שמבקשים ליצור שינויים בהתנהלות העסק שלהם. כך שסדנא זו נעשית הן עבור צוותי עסקים כחלק מייעוץ לעסקים והן עבור יחידים. כמו כן יש מגוון סדנאות, כך שניתן לבחור בין סדנא פרטנית, לבין כזו שנעשית מול קבוצה, בין סדנה של מספר מועט של מפגשים לבין סדנא שנפרשת על פני כמה חודשים. הכול שאלה של מה מחפשים ומה מתאים עבור כל אחד.

יתרון

לאחר סדנת מכירות ניתן להגיע באופן יותר מוכן ללקוח, לצמצם התנגדות של לקוחות, לחסוך בזמן, לייעל הליכי מכירה, לחסוך אנרגיה, למנוע שחיקת של מוטיבציה וכמובן להגדיל את היקף המכירות. חוץ מהערך של הגדלת היקף המכירות מדובר גם על גילוי משמעותי שחושף שגם אם עד אותה נקודה לא החשבתם את עצמכם ככאלו שיכולים למכור, הרי שטעיתם וגילוי זה עשוי לתרום רבות גם בהמשך התהליך העסקי, כך שבעצם ניתן לומר שמדובר על השקעה לטווח הרחוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
מה חשוב לדעת על הדברת עכברים
עונת הקיץ מתקרבת ומביאה עמה כל מני תופעות כמו ג'וקים. תיקנים, נחשים וכמובן עכברים. עכבר הוא יונק חכם שחובב במיוחד מקומות חשוכים ורטובים.

הקמת אקווריום – כלל העובדות והדברים שחשוב לדעת
06/06/15 | תחביבים
אנשים רבים כיום ברחבי המדינה מחליטים להציב אקווריום בביתם. לפריט נוי זה ישנם מספר יתרונות על פני פריטים אחרים בבית. הראשון, מדובר בעצם בבעל חיים ללא צוררך בתחזוקה תדירה. השני, מדובר בפריט עיצובי מיוחד ודינמי, בו בעצם כל הזמן הנוף משתנה עם תזוזת הדגים. השלישי, ידוע כי אקווריומים ותנועת המים שבתוכם ישנה השפעה מרגיעה על גוף האדם, על פי המסורת הבודהיסטית גוף מים עם דגים מעודד את ההרמוניה בבית.

למי מתאים טיפול של עיבוי שפתיים
ענף הרפואה האסתטית הולך ומתפתח מדי שנה, מדי חודש ואפילו מדי יום. תחום הרפואה כולו נחשף לחידושים ופיתוחים חדשים המתאפשרים בזכות טכנולוגיות חדשות

אוהל בין רגע לטיולים
אנשים רבים אוהבים לטייל לשם הנאה, לצורך הכרת מקומות חדשים, לבילוי בחיק הטבע במסגרת זוגית, משפחתית ועוד. יש סוגי טיולים שונים ואחד הנפוצים ביותר אצל צעירים ושוחרי טבע הם טיולים עם לינת שטח. בטרקים כאלו יש חשיבות רבה להתארגנות מהירה בעת ההגעה לאתר הלינה ובעת עזיבתו. צריך להקים אוהל במהירות לפני שהחשיכה יורדת, ולעיתים, ימי ההליכה הם ארוכים ומתישים. אוהל בן רגע הוא פתרון מושלם למטיילים מהסוג הזה מאחר והקמתו הינה קלה ומהירה.

על ריסוס לבית ועל הדגשים שיש לשים לב בעת ביצועו
הרבה אנשי בוחרים לבצע בביתם אחת לשנה בעיקר לקראת עונת הקיץ החמה ריסוס. ריסוס לבית מאפשר לטפל בבעיה של חרקים ומזיקים וגם מונע את הופעתם

טיפול מילוי קמטים בפנים
סובלים מקמטים? יש לזה פתרון! טיפול ייחודי למילוי קמטים יישר את עור הפנים שלכם ויהפוך אותם להיות צעירים ורעננים כבעבר!

התקרחות גברית – ניתן לנצח את הגנטיקה
תופעת זו הינה תופעה נפוצה מאוד בארצנו. רובנו מאשימים את תופעה זו בשל הקרינה החזקה מהשמש, בשל איכות האוויר הנמוכה בארץ. אך לרוב כלל לא מדובר בגורמים אלו אשר גורמים לאיבוד השיער בקרב גברים.

אבחון ליקויי למידה אצל ילדים
ליקויים בלמידה למיניהם מהוות את נחלתם של ילדים רבים בימנו אנו - אחת הסיבות לעלייה בכמות הילדים אשר מתמודדים עם הבעיה, נובעת מהעובדה, כי בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה יותר לקיומה

שתלים דנטליים – מה זה בכלל?
שתל דנטלי הוא מושג מעולם רפואת השיניים, והוא למעשה התקן שנועד להשלים שיניים חסרות. המתכת שהוא עשוי ממנה תהיה תמיד אצילה, בדרך כלל טיטניום, או זירקוניום.

אודות בוכנות הידראוליות
בוכנות הידראוליות מציגות מכשיר כוח שעובד באופן קווי. בעיקרון מדובר על גליל שבתוכו פועלת בוכנה שנעה בזכות לחץ שמונע ע"י נוזל. משאבת שמן מזרימה בלחץ אדיר את השמן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI