דף הבית תחבורה ורכב רכב מרצדס E300
מרצדס E300
שי טופיגן 01/10/14 |  צפיות: 5029

מרצדס יצאה עם סדרת דגמי רכב משפחתיים מנהלתיים הקרויות סדרת E. מרצדס E300 מהווה את דגם הביניים בסדרה. מתחת לדגם זה ניתן למצוא שני דגמים נוספים, (דגמים אלו בעלי מנוע של 2 ליטר טורבו), ומעל דגם זה ניתן למצוא דגמים שהם כבר הרבה יותר מרשימים. דגם זה מגיע אלינו עם מנוע בנפח של 3.5 ליטר, והוא מייצר 252 כוח סוס. כמו כן העברת הכוח בדגם זה נעשית באופן מאוד מוצלח, באופן חלק והדרגתי. בנוסף הצמיגים שקטים ולא מהווים קולות רקע בעת נסיעה, המפלט שומר על תדר נמוך ואפילו השלדה שמהווה את נקודת התורפה במגוון מכוניות אחרות, מהווה במקרה זה איזון אידאלי עבור ריסון הכוח.

דיסוננס

מדובר על רכב נעים וידידותי, הוא יציב גם במהירות גבוהה, והאחיזה שלו עם פני הקרע לא פחות ממרשימה. כמו כן גם ההיגוי שלו אידאלי, כך שבעצם מדובר על דיסוננס. כיוון שמצד אחד מדובר על רכב שנראה רציני ושמרני ועל כן משדר שהוא מיועד לאנשים מבוגרים, אך יחד עם זאת הביצועים שהרכב יודע לספק יכולים לשמח כל נהג עם אהבה לנהיגה. כך שמי שמבקש לבדוק מה מרצדס E300 באמת יודע להציע, מהר מאוד עשוי לגלות שאולי העיצוב הנו שמרני, אך בסופו של יום מדובר על רכב שיודע לתת ביצועים- כל עוד עוקפים את המערכת האלקטרונית.

רכב חברה

רכב זה הוא דוגמה נוספת לכך שגרמנים יודעים לעשות את העבודה. רכב זה אידאלי עבור נהגים רבים, וכפי שכבר ציינו גם עבור צעירים ולא רק עבור מבוגרים, אך כיוון שאין להתעלם מתדמית הרכב, יש להשלים עם כך שרוב הלקוחות יגיעו מהמעגלים היותר מבוגרים. כמו כן מעניין דלעת שבאירופה מדובר על רכב חברה סטנדרטי, כך שההערצה אליו מזמן נעלמה, אך יחד עם זאת בארץ רכב זה מסמל סטטוס של עושר וכבוד. בכול אופן מדובר על רכב איכותי, מפנק, בטיחותי ונוח, ועל כן גם העובדה שהוא משמש כרכב חברה, צריכה להצביע לטובה על אמינותו, על הבלאי הנמוך שלו ועל התנאים הטובים שהוא יודע להציע.

מעט לשלילה

אם נחפש בכוח דברים שלילים לומר, נמצא ביקורת על כך שהבלמים מעט רכים מידי כאשר נוסעים על כביש שכולל מהמורות דרך, וגם שדגם זה אינו כמו שאר הדגמים הבכירים יותר, אינו מאפשר כוונון אלקטרוני. עוד חסרון אחד נוגע למחיר. כך שאם בחו"ל מתייחסים לרכב זה כאל רכב סטנדרטי של עובד חברה, הרי שבארץ המחיר שנע סביב 470 אלף ₪, מוציא רכב זה ממעגל מכוניות החברה, כי אין זה מחיר שחברה עם עובדים יכולה להרשות לעצמה, אלא אם כן העובד הוא גם המנכ"ל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי טופיגן


 


מאמרים נוספים מאת שי טופיגן
 
מרצדס E300
01/10/14 | רכב
מרצדס יצאה עם סדרת דגמי רכב משפחתיים מנהלתיים הקרויות סדרת E. מרצדס E300 מהווה את דגם הביניים בסדרה.

למה חשוב לבדוק רכב יד שנייה?
29/09/14 | רכב
אחת לכמה שנים אנו רוצים וצריכים להחליף את הרכב הקיים שלנו. החלפת הרכב יכולה לבוא כתוצאה מכך שהרכב כבר קטן מידי ואינו מתאים למשפחה שלנו שהתרחבה בשנים האחרונות

טיפים ועצות על ישיבה נכונה ברכב
29/09/14 | רכב
נהג שיושב בנוחות ואינו טרוד בכאבי גב או בצוואר תפוס, הוא נהג ערני ומרוכז יותר. ישיבה נכונה ברכב תורמת לרוגע ולריכוז של הנהג ומקטינה את הסיכויים לתאונות דרכים. ישנם

יונדאי i35 אלנטרה – הרכב הבטוח בשבילך!
29/09/14 | רכב
בטיחות הרכב היא הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק כשמחפשים רכב. ישנו כמובן מראה הרכב והנוחות שבו וכמובן פינוקים נוספים שניתן לקבל כשקונים רכב אך בסופו של דבר הבטיחות היא מעל הכול.

רכב חדש מבית מיצובישי – דגם אאוטלנדר Phev המשלב מנוע חשמלי ובנזין
29/09/14 | רכב
על ג'יפים ורכבים גבוהים כבר ידענו רבות. זכורה לנו בייחוד החוויה של שימוש יקר בבנזין תוך זיהום הסביבה. על ג'יפים שחוסכים בזיהום סביבתי ובדלק בנזין ניתן לשמוע רק בחברת מיצובישי.

שי פינוי דירה – ניקיון דירות אגרנות
על מנת שאגרן כפייתי יפתח דף חדש בחייו, יש לבצע ניקיון דירות אגרנות על מנת שירגיש את ההבדל ואת תרבות הדיור כמו בבתים של אנשים נורמטיביים.

כמה זמן אורך תהליך של פינוי דירה?
תהליך פינוי דירה הוא תהליך הדורש פינוי של כל החפצים מתוך הדירה, ללא קשר לגודלם, למשקלם, למורכבות השינוע שלהם, לקומה בה ממוקמת הדירה וכדומה.

פינוי ירושות
פינוי ירושות מחייב פנייה רק לבעלי מקצוע הבקיאים בתחום זה. הם מגיעים לדירה האמורה, ומביאים איתם את הציוד הנדרש כדי לבצע את הפינוי. הציוד הראוי מטרתו לבצע את הפינוי במהירות וביעילות. דירות שנתקבלו בירושה, מחייבות פינוי.

פינוי ירושות
במקרים של פינוי ירושות, היורשים זקוקים לפינוי הדירות. פינוי הדירות אמור להיעשות על הצד הטוב ביותר, ותוך גילוי רגישות מצד החברות המפנות למצב העדין שבו נתונים היורשים. כמו כן, בשל המצב העדין, הפינוי חייב להיות מהיר.

פינוי ארונות קיר
מעוניינים לפנות ארונות קיר ישנים מהבית ולא יודעים מהיכן להתחיל? בטוחים שחייבם לפרק את ארונות הקיר שבבית שלכם ולא יודעים למי לפנות לשם כך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI