דף הבית עסקים תעשייה בחירת אריחי קרמיקה לבית
בחירת אריחי קרמיקה לבית
איציק בן 22/10/14 |  צפיות: 3546

אריחים בחדרי רחצה

מקובל להניח אריחי קרמיקה בחדרי שירותים ורחצה, והם פותרים בעיות של רטיבות ועובש ומספקים הגנה והיגיינה לחדר. מעבר לכך, הם מאוד פרקטיים וניתן לנקות אותם בקלות. אריחי הקרמיקה לקירות מגיעים בגדלים שונים והקטנים שבהם הם בגודל של 7.5 על 15 סנטימטר. אריחים עדינים אלו ישתלבו היטב עם אריחי הרצפה הגדולים יותר, וניתן להניח אריחים חלקים או מזוגגים. כאשר לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו.

אריחים שונים

במטבח ניתן להניח אריחים על משטחי עבודה, על קירות ועוד, ובחדר זה אפשר לגוון רבות ולהניח אריחי טפט צבעוניים, אריחים מטאליים מבריקים או מבריקים למחצה שישוו למטבח סגנון מודרני הייטקי, יש אריחים בסגנון עתיק ועוד. כל אחד יכול לבחור את הסגנון האהוב והמקובל. ניתן לומר, שבחירת קרמיקות שמשתלבות בפריטים אחרים בבית משקפת רבות את זהות בעליו ועת טעמו האישי. יש שייהנו מאריחים בצבעים סולידיים של פסטל, טרה קוטה ואחרים, וכאלו שיעדיפו צבעים עזים ורבי רושם ונוכחות.

רכישה נבונה

אריחי קרמיקה לרצפות מכסים שטח פנים גדול מאוד, ולכן, רבים מעדיפים להניח אריחים גדולים, כאשר הגדולים ביותר הינם בשטח של למעלה ממטר מרובע. גרניט פורצלן הוא סוג של קרמיקה איכותית ועמידה שרבים מעדיפים להניח על הרצפות בבתים ובמבנים שברשותם. מומלץ לחפש חנויות ואתרים בעלי מוניטין שמוכרים אריחי קרמיקה איכותיים, ולקבל ייעוץ והכוונה בנושא. יש מגוון גדול של מחירים, וכדאי לקבל מידע על תנאי תשלום, שיטות אספקה ועוד, טרם הרכישה. רכישה נבונה של קרמיקה וכלים סניטריים באתר שנבחר נעשית לטווח ארוך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק בן


 


מאמרים נוספים מאת איציק בן
 
קרמיקה מגוונת לחיפוי וריצוף
כל מעצב יודע שהוא צפוי להיתקל בקשיים כאשר הוא מוזמן לעיצוב חלל פנימי של בית, ומדובר בקשיי בחירה בין אלמנטים שונים שצריכים להילקח בחשבון. אלא שהוא יכול להיות בטוח, שלנושא החיפוי והריצוף בבית יש פתרונות נהדרים וזמינים בדמות קרמיקה איכותית שמיוצרת ומשווקת על ידי עשרות יצרנים ובעלי עסקים. קרמיקה מסוג גרניט פורצלן היא קרמיקה חזקה ועמידה לאורך זמן. היא מתאימה לקירות ורצפות, ומגיעה בשלל צבעים ודוגמאות, וניתן לבצע בחירות רבות ומגוונות.

בחירת אריחי קרמיקה לבית
22/10/14 | תעשייה
קניית בית חדש או מיד שנייה נעשית בתקופה של התחדשות וכדאי מאד לנצל אותה ולעצב את הבית בדרך הכי טובה ונכונה שניתן לעשות. אפשר לעשות עיצוב באופן שיענה על מרבית השאיפות שהיו לכל אחד עד עתה, ובהתאם לחלומות של שנים. עיצוב חדרים שונים בבית חייב לקחת בחשבון את נושא חיפוי וריצוף הקרמיקה בחדרים השונים. החברות שמייצרות את אריחי הקרמיקה מאפשרות לכל אחד מרחב עצום וגדול של בחירה, ולפעמים המצאי מבלבל, אבל, אין ספק, שהאפשרויות הן מגוונות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI