דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים איך בוחרים פרזול למטבח?
איך בוחרים פרזול למטבח?
עידן כהן 30/10/14 |  צפיות: 3240

בדיוק בוחרים פרזול למטבח?

אם בדיוק העסקתם את עצמכם בנושא בחירת פרזול למטבח הגעתם למאמר הנכון. ברצוני להסביר על הדרך הנכונה ביותר לבחור בפרזול למטבח. ואכן, ישנה דרך כזאת.

קודם כול, עליכם לבחור פרזול למטבח באופן שיתאים לעיצוב הכללי של חלל הפנים. יש מטבחים בעלי עיצוב שמרני, מטבחים עם עיצוב מודרני, מטבחים בסגנון אקלקטי, מטבחים מיושנים ומטבחים משופצים וחדשים. בחירת פרזול בתיאום עם האופי העיצובי השולט באזור נוגעת בעיקר לפריטי פרזול המשתלבים בחלל החוץ. אלו הן ידיות לארונות, מדפים, חיפויים לארונות מטבח, מתקני תלייה, כיורים, ברזים מתקני ייבוש לכלים וכיריים. כל אלו חשוב שידברו כולם באותה שפה עיצובית ושלא יפרו את אווירת ההרמוניה השוררת האזור.

פרט לכך, חשוב מאוד שמוצרי פרזול למטבח יהיו איכותיים. רוב מוצרי הפרזול עשויים ממתכת. מאחר וקיימים סוגים רבים של מתכות, יש לבדוק בדיוק את הרכיבים המרכיבים את הסגסוגת ולוודא כי הפריט אכן יהיה עמיד לאורך זמן. סביבת המטבח מתאפיינת ברטיבות רבה – מסיבה זאת יש לבחור מתכות שאינן מחלידות ומשנות את המראה שלהן לאחר מגע ממושך עם מים.

סביר להניח והגיוני שפריטי פרזול איכותיים יהיו גם יקרים יותר (ותמיד אפשר למצוא אותם בזול יותר), אך זכרו, המחיר הוא גם אחד הפרמטרים המעידים על איכותם הגבוהה של המוצרים וכידוע, לא תמיד כדאי להתפשר על איכות. כדי שלא תצטרכו להחליף את הפרזול במטבח אחרי תקופה קצרה בלבד, עדיף שתשקיעו עוד קצת אבל תקבלו את התמורה המלאה להשקעה שלכם.

איפה מוצאים פרזול למטבח שיהיה איכותי?

על מנת לרכוש מוצרי פרזול למטבח גשו רק לחנויות מוכרות ובעלות שם בתחום הפרזול. הימנעו מרכישת המוצרים במקומות לא ידועים. לפני שאתם ניגשים פיזית לחנות תמיד כדאי לקרוא קצת על החברה באינטרנט, לקרוא תגובות גולשים באתרי המלצות ואולי גם להתעניין אצל מכרים ולשאול האם הם מכירים חברות פרזול טובות ואמינות באזורכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן כהן


 


מאמרים נוספים מאת עידן כהן
 
חידוש מטבחים ישנים
31/12/14 | שיפוצים
אם המטבח שלכם נראה לכם טיפה מיושן או בעל מראה בלוי ולא מעודכן, סימן שאפשר לעבור לשלב השיפוצים. לא מדובר בשיפוצים מקיפים ומרחיקי לכת – בעזרת שינויים קלים וביצוע עבודות פשוטות שכל אחד יכול לבצע, אפשר לקבל מטבח מחודש ומודרני.

איך בוחרים פרזול למטבח?
בוחרים פרזול למטבח? אם בדיוק העסקתם את עצמכם בנושא בחירת פרזול למטבח הגעתם למאמר הנכון. ברצוני להסביר על הדרך הנכונה ביותר לבחור בפרזול למטבח. ואכן, ישנה דרך כזאת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI