דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מצלמות במעגל סגור
מצלמות במעגל סגור
פורטל לבית 02/11/14 |  צפיות: 3280

מצלמות במעגל סגור מגנות על העסק או הבית שלנו ושומרות על יקרינו. המצלמות מאפשרות לנו לעקוב און ליין או מאוחר יותר על המתרחש בעסק או בבית. מצלמות במעגל סגור הפכו להיות פופולאריות בעסקים רבים ובבתים בשל היכולת להרתיע גם שאנו לא נמצאים במקום ולעקוב אחר המתרחש בכל עת שנוח לנו ומכל מקום. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מצלמות במעגל סגור: מצלמות כיפה, מצלמות דמה, מצלמות אינפרא אדומה, מצלמות נסתרות ועוד. הבחירה של המצלמה חשוב לעשות בהתאם לצרכים שלנו.

כיצד עובדות מצלמות במעגל סגור?

מצלמות במעגל סגור מבוססות על מכשיר הקלטה NVR (Network Video Recorder) במחוברת למצלמות בבית או בעסק. מערכת זו פועלת ללא צורך במחשב. המערכת מקליטה את המתרחש על דיסק קשיח למשך חודש או יותר בהתאם לנפח של הדיסק.

התקנת מצלמות במעגל סגור

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מצלמות במעגל סגור בעלות איכויות שונות. מצלמות המאפשרות לראות בזמן אמת ולהקליט, מצלמות המאפשרות להזיז את המצלמה לכוון המתרחש, המצלמות בחשכה, מצלמות המגיעות עם מיקרופון המאפשר לשמוע את המתרחש וכדומה. בחירת מצלמות במעגל סגור יש לעשות בהתאם לצרכים שלכם. עליכם להגדיר מהי מטרת הצילום. האם יספיק לכם ח לראות את המתרחש או שיש לכם צורך גם לשמוע, האם יש צורך במצלמות נסתרות או שהמצלמות  מטרתן להרתיע והן יכולות להיות גלויות כגון בעסקים. האם אתם רוצים לחבר את המצלמות למחשב או למכשיר המקליט את המתרחש, כמה מצלמות אתם זקוקים וכדומה.

ההתקנה כוללת העברת כבל שידור מהמחשב או מהממיר ישירות לכל מצלמה וכבל חשמל. חשוב לשים לב כי מצלמות האבטחה איכותיות. ישנן מצלמות אבטחה אלחוטיות אך יש לקחת בחשבון שהן יקרות יותר.

בחירת מערכת מצלמות במעגל סגור

בחירת מצלמות האבטחה תשפיע על איכות השידור, והתמונות שאותן תפיקו למעקב. לכן כשבוחרים להרכיב מצלמות במעגל סגור יש לשים לב למספר פרטים. חשוב לבחור מערכת הקלטה המתחברת למערכת 25 פריים על מנת לשמור על קצב הקלטה מהיר פחות מזה תוכלו לראות הקלטה של תמונות קופצות בכל כמה שניות. אם נרצה לחבר 4 מצלמות למערכת ההקלטה נבחר בכרטיס DVR או במכשיר הקלטה. קחו בחשבון שככל שנגדיל את מספר המצלמות קצב ההקלטה יירד. ההמלצה היא לקנות מכשיר המאפשר הקצב הקלטה של 100 FPS  למצלמה.

מעבר לבחירה של מצלמות האבטחה חשוב לבחור בחברה אמינה שממנה תקנו את המצלמות והיא האחראית להתקנת המצלמות אבטחה. בדקו את הניסיון של החברה, בדקו את איכות המצלמות שברשותה. וודאו כי החברה זמינה במקרה של תקלה. לאחר התקנת המצלמות בדקו כי כל השטח מכוסה ואין נקודות שאינכם יכולים לראות.

חשוב  לבחור חברה העובדת עם מצלמות באיכות הגבוהה ביותר. המשווקת מצלמות במעגל סגור ומתקינה מצלמות אבטחה. המעניקה שירות באמצעי המיגון השונים כגון: מערכות אזעקה קווית ואלחוטית, התקנת אינטרקום ועוד.  וכמובן,בעלת ניסיון רב בתחום ומספקת ייעוץ מקצועי ומדויק, שירות אדיב ומקצועי במהלך התקנה והדרכה צמודה על תפעול המצלמות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

  פורטל לבית

פורטל לבית, הפורטל הגדול לכל השירותים ואנשי המקצוע לבית. רהיטים, אמבטיות, מטבחים, טכנאים, אדריכאלים, סורגים, פרגולות, תריסים, שער חשמלי , פרקטים, הסקה ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת פורטל לבית
 
יעוץ זוגי בכפר סא
זוגיות טובה היא זוגיות ששני בני הזוג מרגישים בה בנוחות, לכל זוג יכולה להתאים זוגיות שונה. ולכן חשוב להבין כיצד נתפסת בעיניכם זוגיות טובה. ובדומה לכך חשוב לצין שלא כל הנוצץ זהב . לעיתים בדמיון שלנו אנו רוצים מציאות זוגית אחרת, מפרגנת אוהבת, מפרגנת, מלאת תשוקה – כל מה שחסר לנו בזוגיות הנוכחית. האמנם?

תקנים צבאיים
09/10/22 | תעשייה
ציוד צבאי תמיד נחשב לציוד שעומד בתקנים מחמירים של הצבא, ולכן, גם בתחום האזרחי לא פעם יש דרישה לתקנים התואמים לתקינה הצבאית. לרוב הציוד נמצא בסביבות לחימה מגוונות, ציוד ומכשור אלקטרוני שעומד בפני מזג אוויר קיצוני, ציוד המופעל לאורך זמן ולא ייפגם בעת השימוש כגון מכשור מוטס, ציוד קרקע, מכשור מחשבים, ציוד הגנה וכו '

אישור יבוא ציוד רפואי
אישור רישום בפנקס האביזרים של אמ"ר – אישור ורישום המוצר או האביזר הרפואי בפנקס אמ"ר של משרד הבריאות. הרישום מאפשר את מכירתו לקהל היעד שהוגדר בגוף האישור בלבד. ויש לחדש את האישור אחת לתקופה.

שלבים בדרך לרכישת דירה מקבלן
19/01/21 | נדל"ן
מעוניינים לקנות דירה חדשה מקבלן, מה צריך לבדוק לפני, מה כלול בחוזה וטיפים לבדיקה לפני רכישה

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בחול?
11/01/21 | נדל"ן
האם כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל או בארץ? מה לבדוק לפני שמשקיעים והאם כדאי להשקיע לבד או דרך חברה?

אחסון דירות
22/06/20 | מעבר דירה
מעבר דירה או שיפוץ דירה דורש לאחסן את הציוד של הבית לתקופה קצרה או ארוכה. שירותי אחסנה יאפשרו לכם לשמור על הרכוש שלכם ולהמשיך בשיפוץ או במעבר עד לרגע שתוכלו להחזיר את הרכוש שלכם לדירה.

דירות להשכרה
10/03/20 | נדל"ן
אם החלטתם להשקיע בתחום הנדל"ן - יש הרבה דברים שאתם צריכים לדעת וללמוד ולכן כנראה שלא הגעתם למאמר הזה במקרה. אז מה חשוב לדעת? איפה מתחילים? איפה הכי כדאי לרכוש דירה להשקעה?

ירושת מקרקעין –מנוחה ונחלה
19/11/19 | נדל"ן
אם בחר היורש הפוטנציאלי להסתלק מחלקו בירושה,הרי שלא השתנה כלום מבחינת מצבו הכלכלי רגע לפני החלטה זאת,וכך גם לעניין מצבו המיסוי-ללא שינוי.אם בחר לקבל את הירושה,סעיף 4 לחוק מיסוי מקרקעין קובע כי הורשה איננה מכירה או פעולה באיגוד

משרדים להשכרה או חללי עבודה
31/10/19 | נדל"ן
משרד או חלל עבודה, מה עדיף? מה היתרונות של כל אחד מהם ואיך לבחור מה מתאים בדיוק לעסק שלך

הקמת מועדון לקוחות
הקמת מועדון לקוחות היא הדרך הקלה והיעילה ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם ויותר מכך, להביא אותם לחזור ולרכוש מוצרים או שירותים אצלכם. הקמת מועדון לקוחות הנעשה בצורה נכונה בסופו של דבר יגדיל לכם את שורת הרווח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI