דף הבית בניין ואחזקה ריהוט דלתות פנים
דלתות פנים
אלמוג גרציאן 06/11/14 |  צפיות: 3450

דלתות פנים

בחירה נבונה לדלתות פנים הבית חשובה , באשר רובן דלתות ייבוא , ארצות הייצור העיקריות מהן מייבאים הן איטליה וסין בשל  יכולות התיעוש הגבוהות שגורמות למחירים מעולים בקניה בשערי מפעל.

דלתות ייבוא מוגדרות ברמה שהקניין שלהן הגדיר. צריך לשים לב שאתה רוכש מוצר במפרט איכותי וטוב ולא כזה שממוקד מחיר זול , אחרת זו תהיה קניה כושלת שדינה ברור – החלפת הדלת. לא אחת אנו שומעים על החלפת דלתות פנים גם כאלה של השנים האחרונות , ובעצם מתברר שככל שהדלתות צעירות יותר כך הן חשופות יותר לבלאי כי פעם היו מייצרים אותן היטב , ועם הזמן דרגת האיכות של דלתות ירדה , בניהן דלתות מייבוא שהמוקד של המוצר היה המחיר.

ישנן דלתות ברמה בסיסית, ישנן כאלה ברמה סבירה וטובה יותר, וכמובן יש דלתות פנים ברמת פרימיום. דלתות ברמה בסיסית הן לא מילוי או עם כוורת קרטון , ועם לוחות חיצוניים מחומר לבידי כמו מזונייט או לבד אחד.

דלתות שעולות ברמתן מגדירות את סוג המילוי ומשקלה של הדלת , ואת החומר והגמר ממנו יוצרים את הגוף. כוורות צפופות יותר או פלקסבורד הם חומרי מילוי לגיטימים וטובים. דלתות פנימיות ברמה גבוהה הן כאלה שמלאות כמעט לגמרי , וחומרי הגימור שלהן עמידים מאוד כמו פורמייקה , או אפוקסי.

דלתות והמאפיינים שלהן קשורות לתרבות השימוש בהן. המשתמש הסיני או האיטלקי לא נוהג לשטוף את הבית באותו אופן שעושה זאת המשתמש הישראלי הממוצע. דלתות פנים עמידות למים יותר ויותר נדרשות בישראל כי התודעה לצורך עמידות במים גבוהה , וכך גם אם אינך משתייך לקטגוריה זו – אתה מעדיף דלתות מסוג זה.

ההיצע בשנים האחרונות מכוון את קהל המשתמשים בישראל להגדיר את רמת עמידות המוצר במים. בתחילה שיווקו את המשקופים ככאלה ואט-אט גם הדלתות הפכו להיות מחומרים מוגנים.

דלתות עמידות למים יש ברמות שונות. דלתות פנים של וריאציה "סופר-פולימר" נחשבות האיכותיות ביותר בשל הרכב החומר , ובגין רמת המפרט שניתן לכל דלת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלמוג גרציאן


 


מאמרים נוספים מאת אלמוג גרציאן
 
ריהוט גינה
09/11/14 | גינון
המונח ריהוט גינה מאגד בתוכו מגוון רחב של מוצרים ומטרות שלשמן יועדו ובמאמר זה ננסה לפרט את המובנים השונים והמשמעויות, כך שלכם יהיה יותר קל להבין ולבחור.

דלתות פנים
06/11/14 | ריהוט
בחירה נבונה לדלתות פנים הבית חשובה , באשר רובן דלתות ייבוא , ארצות הייצור העיקריות מהן מייבאים הן איטליה וסין בשל יכולות התיעוש הגבוהות שגורמות למחירים מעולים בקניה בשערי מפעל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI