דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר נסיעות מיוחדות במיוחד בשבילכם
נסיעות מיוחדות במיוחד בשבילכם
[email protected] 08/11/14 |  צפיות: 3434

אם ברצונכם להגיע ממקום אחד למקום אחר, בכל מקום ואזור בארץ, סימן שאתם חפצים בנסיעה מיוחדת ולשם כך, אתם זקוקים למונית מיוחדת. ואם אתם מתעניינים בנסיעות מיוחדות, הגעתם אל המאמר הנכון!

מהי נסיעה מיוחדת?

נסיעות מיוחדות אלו הן נסיעות, אשר בהן השירות הוא מיוחד בהשוואה לשאר שירותי התחבורה הציבורית בארץ כגון אוטובוסים, רכבות ואף מוניות שירות. כלומר, הזמנת המונית על ידי הלקוח לנקודת המוצא הרצויה ונסיעה במונית ללא נוסעים נוספים עד לנקודת היעד המבוקשת. כל זאת ללא עצירה בתחנות נוספות בדרך. בדרך זו ניתן לחסוך זמן יקר בקלות וביעילות.

יתרון נוסף של הנסיעות במוניות ספיישל הוא נושא המטען. במידה ואתם בדרך לחופשה וצריכים להגיע לנתבג בקלות ובמהירות מירבית ויש אתכם מזוודות וכדומה, באפשרותכם להכניסן אל תא המטען של המונית ולא להסתבך בהכנסתן והוצאתן מתא המטען העצום של אוטובוס. כך תוכלו להגיע בראש שקט אל החופשה שלכם.

חופשי זה לגמרי לבד!

אם אין ברשותכם רכב פרטי, אין זה אומר שעליכם לחלוק את כל הנסיעות שלכם עם אנשים זרים באוטובוס או ברכבת. כמו כן, אין זה אומר, שעליכם להגיע עצמאית אל תחנות האיסוף. יש לכם אפשרות לקבל הסעה מפתח הבית ועד ליעד המבוקש שלכם ולהפך. למעשה, הנסיעה במונית ספיישל דומה מאוד לנסיעה עם נהג פרטי: האיסוף מתקיים בזמן ובמקום לפי בחירתכם וההורדה גם כן מתקיימת בדיוק היכן שאתם צריכים ללא צורך בחיפוש חנייה.

עלויות

הנסיעות המיוחדות כרוכות כמובן בעלויות גבוהות יחסית, אך זהו שירות, שיכול לחסוך לכם זמן יקר וכידוע, זמן שווה כסף!

נוסף על כך, ישנם מקרים, בהם לא משתלם להחזיק רכב פרטי ולעתים יש צורך בנסיעות ארוכות,  או שקיים מחסור בזמן ולכן יש צורך בשימוש במוניות ספיישל. מקרה נוסף הוא, כאשר ישנה משפחה ולה יש רכב אחד. במקרים אלו, אחד מבני הזוג נאלץ להסתדר ללא רכב ולעתים נזקק לשירותי המוניות בשביל נסיעות מיוחדות במקרים כאלו, יותר משתלם מבחינה כלכלית להזמין מונית ספיישל מאשר להחזיק רכב נוסף. כמובן, הכל עניין של תדירות השימוש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 [email protected]


 


מאמרים נוספים מאת [email protected]
 
מה חשוב לדעת על הדברת עכברים
עונת הקיץ מתקרבת ומביאה עמה כל מני תופעות כמו ג'וקים. תיקנים, נחשים וכמובן עכברים. עכבר הוא יונק חכם שחובב במיוחד מקומות חשוכים ורטובים.

הקמת אקווריום – כלל העובדות והדברים שחשוב לדעת
06/06/15 | תחביבים
אנשים רבים כיום ברחבי המדינה מחליטים להציב אקווריום בביתם. לפריט נוי זה ישנם מספר יתרונות על פני פריטים אחרים בבית. הראשון, מדובר בעצם בבעל חיים ללא צוררך בתחזוקה תדירה. השני, מדובר בפריט עיצובי מיוחד ודינמי, בו בעצם כל הזמן הנוף משתנה עם תזוזת הדגים. השלישי, ידוע כי אקווריומים ותנועת המים שבתוכם ישנה השפעה מרגיעה על גוף האדם, על פי המסורת הבודהיסטית גוף מים עם דגים מעודד את ההרמוניה בבית.

למי מתאים טיפול של עיבוי שפתיים
ענף הרפואה האסתטית הולך ומתפתח מדי שנה, מדי חודש ואפילו מדי יום. תחום הרפואה כולו נחשף לחידושים ופיתוחים חדשים המתאפשרים בזכות טכנולוגיות חדשות

אוהל בין רגע לטיולים
אנשים רבים אוהבים לטייל לשם הנאה, לצורך הכרת מקומות חדשים, לבילוי בחיק הטבע במסגרת זוגית, משפחתית ועוד. יש סוגי טיולים שונים ואחד הנפוצים ביותר אצל צעירים ושוחרי טבע הם טיולים עם לינת שטח. בטרקים כאלו יש חשיבות רבה להתארגנות מהירה בעת ההגעה לאתר הלינה ובעת עזיבתו. צריך להקים אוהל במהירות לפני שהחשיכה יורדת, ולעיתים, ימי ההליכה הם ארוכים ומתישים. אוהל בן רגע הוא פתרון מושלם למטיילים מהסוג הזה מאחר והקמתו הינה קלה ומהירה.

על ריסוס לבית ועל הדגשים שיש לשים לב בעת ביצועו
הרבה אנשי בוחרים לבצע בביתם אחת לשנה בעיקר לקראת עונת הקיץ החמה ריסוס. ריסוס לבית מאפשר לטפל בבעיה של חרקים ומזיקים וגם מונע את הופעתם

טיפול מילוי קמטים בפנים
סובלים מקמטים? יש לזה פתרון! טיפול ייחודי למילוי קמטים יישר את עור הפנים שלכם ויהפוך אותם להיות צעירים ורעננים כבעבר!

התקרחות גברית – ניתן לנצח את הגנטיקה
תופעת זו הינה תופעה נפוצה מאוד בארצנו. רובנו מאשימים את תופעה זו בשל הקרינה החזקה מהשמש, בשל איכות האוויר הנמוכה בארץ. אך לרוב כלל לא מדובר בגורמים אלו אשר גורמים לאיבוד השיער בקרב גברים.

אבחון ליקויי למידה אצל ילדים
ליקויים בלמידה למיניהם מהוות את נחלתם של ילדים רבים בימנו אנו - אחת הסיבות לעלייה בכמות הילדים אשר מתמודדים עם הבעיה, נובעת מהעובדה, כי בשנים האחרונות ישנה מודעות גבוהה יותר לקיומה

שתלים דנטליים – מה זה בכלל?
שתל דנטלי הוא מושג מעולם רפואת השיניים, והוא למעשה התקן שנועד להשלים שיניים חסרות. המתכת שהוא עשוי ממנה תהיה תמיד אצילה, בדרך כלל טיטניום, או זירקוניום.

אודות בוכנות הידראוליות
בוכנות הידראוליות מציגות מכשיר כוח שעובד באופן קווי. בעיקרון מדובר על גליל שבתוכו פועלת בוכנה שנעה בזכות לחץ שמונע ע"י נוזל. משאבת שמן מזרימה בלחץ אדיר את השמן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI