דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מתנות מקוריות ומפתיעות
מתנות מקוריות ומפתיעות
רונן 17/11/14 |  צפיות: 3587

זוכרים איך זה היה כשהייתם קטנים?

כל אחד זוכר את עצמו בתור ילד יושב ומחכה בכיליון עיניים למתנות יום ההולדת שלו. אין דומה להרגשה הזאת שהיינו חשים בתוך ילדים במהלך פתיחת המתנה ותחושת ההפתעה שחווינו כאשר היינו שולפים את המתנה מתוך האריזה.

ככל שהתבגרנו נשכחה ההרגשה הנפלא, התחלנו להתייחס באדישות רבה יותר למתנות שאנו מקבלים. עם זאת, זכרו: אם יהיו אלו מתנות מקוריות ומפתיעות שנבחרו בקפידה ומתוך מחשבה על העדפותיו ותחביביו של האדם, ניתן היה בהחלט להשיג את התוצאה הרצויה ולגרום לבר השמחה שוב להרגיש את התחושות הנפלאות שליוו אותו בגיל הילדות.

בחירת מתנות מקוריות ומפתיעות

כל מה שצריך כדי לבחור מתנות מקוריות ומפתיעות זה להפעיל את הדמיון ולנסות 'להיכנס לתוך הראש של בר השמחה'. עולם הגאדג'טים של היום לא חסר מתנות מקוריות ומפתיעות. לדוגמא, אם חברכם הטוב אוהב לצאת לטיולי קמפינג וטרקים, מרבה לטייל בשטח ונוהג לטוס הרבה לחו"ל, כדאי שתבחרו בשבילו מתנה מקורית מתוך ציוד למטייל. הוא בטוח יצטרך את המוצר במהלך אחד מהטיולים שלו ויעריך את זה שאתם זוכרים את התחביב שלו. יכולים אלו להיות פנסי ראש שניתן להרכיב על הראש בעזרת רצועות גמישות ואלסטיות, תיקים סולריים שמאפשרים להטעין ציוד נייד בשטח בזכות ניצול של אנרגיה סולרית, סוללות נטענות להטענת ציוד, כלים רב תכליתיים איכותיים, בקבוקי שתיה אקולוגיים, מנשאי מים, שקיות שתיה ועוד ועוד ועוד.

באמצעות בחירת מתנות מקוריות תוכלו להחזיר את בר השמחה אל התחושות שהוא חווה במהלך היותו ילד קטן. אזרו את המתנה עם נייר עטיפה צבעוני, צרפו ברכה מרגשת וקשרו בלון אל החבילה – כך תוכלו לשדרג את חווית קבלת המתנה עוד יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן


 


מאמרים נוספים מאת רונן
 
פנסי ראש למגוון שימושים
03/03/15 | גאדג'טים
כבר מזמן זכו הפנסים למוניטין חזק של מוצר אפקטיבי בו משתמשים במגוון סיטואציות. פנס הוא פריט שחייב להיות בכל בית למקרה של הפסקת חשמל, משתמשים בו בטיולים ומסעות בשטח, בעלי מקצוע רבים זקוקים לו כדי לייעל את עבודתם ואפילו ילדים משתעשעים עם פנסים ומנצלים אותם למשחק.
כלומר, החשיבות של הפנסים איננה מוטלת בספק. ועם זאת, מדוע עדיף להשתמש דווקא בפנסי ראש ובמה עם טובים יותר לעומת פנסי יד רגילים?


סוללות נטענות למטייל
סוללה נטענת היא מוצר שימושי במיוחד עבור מטיילים, חיילים ואנשים שמרבים לשהות במשך ימים מחוץ לכותלי הבית ולבלות את זמנם באזורים בהם לא קיימת אפשרות להתחבר לחשמל. מאחר והעידן המודרני מחייב אותנו להישאר זמינים תמיד ובכל מצב, הצורך בשמירה על מכשירים ניידים (סלולריים, טבלטים, מחשבים ניידים) טעונים הופך להיות קריטי מאוד.

פנסי יד עם תאורת לד
מה מיוחד בפנסי יד עם תאורת לד? מתי משתמשים בהם ומי חייב שיהיה לו פנסי יד? המאמר כולל פירוט של סוגי פנסי יד שקיימים היום.

סוגים ושימושים של פנסים
23/12/14 | קניות
יש מגוון סוגים של פנסים. אילו סוגים אתם מכירים?

מתנות מקוריות ומפתיעות
17/11/14 | צרכנות
אין דומה להרגשה הזאת שהיינו חשים בתוך ילדים במהלך פתיחת המתנה ותחושת ההפתעה שחווינו כאשר היינו שולפים את המתנה מתוך האריזה. איך מחזירים את התחושה הזאת שנעלמה אצלנו עם הגיל? בעזרת בחירת מתנות מקוריות

מנשא מים
מנשא מים הוא מעין תיק המורכב על הגב ונועד להכיל שקיות שתיה או מערכות שתיה המאובזרים בצינור ופיה להתזת מים ישירות לתוך הפה ללא צורך להסיר את התיק מהכתפיים. באקלים הישראלי חשוב מאוד להתמיד ולשתות כמויות מים גדולות. מנשא מים נועד לעודד שתיית מים בעיקר במהלך עיסוק בפעילות גופנית, ספורט או טיולים בטבע. מנשא מים נרכש בדרך כלל על ידי ספורטאים, אצנים ורוכבים אופניים הזקוקים למקור מים נגיש במהלך פעילותם הגופנית. גם חובבי טבע ומטיילים נותנים עדיפות למנשא מים על פני תיק רגיל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI