דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר איך למנוע מהמצבר לאבד את הטעינה כאשר לא מניעים את הרכב זמן רב?
איך למנוע מהמצבר לאבד את הטעינה כאשר לא מניעים את הרכב זמן רב?
meirafr 17/11/14 |  צפיות: 3163

איך למנוע מהמצבר לאבד את הטעינה כאשר לא מניעים את הרכב זמן רב?

מי מאיתנו לא לוקח פסק זמן פעם בכמה זמן לטובת נסיעה לחו"ל, יציאה לחופשה וכן הלאה. חוסר התנעה של הרכב למשך תקופה מסוימת עלול לגרום למצבר לאבד מהטעינה שלו ולכך שהרכב לא יוכל להתניע. כיצד למנוע מצב ביש זה ומה עושים במידה והמצבר אכן איבד מטעינתו? באתר מצברים (www.מצברים.co.ilקיים ריכוז של אינפורמציה רחבה על הנושאים הללו אשר נפרט עליהם כאן בנוגע למניעה של איבוד טעינה.

יודעים שאתם הולכים להיעדר? הפתרונות למניעת איבוד טעינה

דבר ראשון שיש לעשות הוא ללכת לחשמלאי מוסמך אשר יבדוק עבורכם כי טעינת המצבר נמצאת במצב האופטימאלי שלה שלרוב הוא בין 13.8 עד 14.2 (כמובן שזה משתנה אך זהו פחות או יותר הטווח התקין). דבר שני שאתם בעצמכם יכולים לעשות, הוא לנתק את הכבל מהמינוס של המצבר. בצורה כזו הרכב שלכם נשאר מלא וטעון ויחכה לכם כשתחזרו ותניעו אותו. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שבפעולה זו מתבטלת האזעקה ולכן ישנו סיכון שאותו אתם צריכים לדעת שאתם לוקחים. גם את הסיכון הזה ניתן לפתור באמצעות ניתוק הכבל אשר יוצא ממקום שנקרא distributer ולהחביא אותו במקום מסוים (בביתכם, במשרד וכיוצא בזה).

לצד כל אלו, כמובן שפעולת המניעה הראשונה שאתם יכולים לנקוט בה היא לוודא כי המצבר שלכם הוא טוב ואיכותי בעל בלאי נמוך וזאת על ידי רכישה מיצרן מוכר בעל תעודת אחריות.

רשימת יצרני מצברים מוכרים

הרשימה הינה ארוכה ותוכלו למצוא מידע רב יותר בתחום זה גם דרך אתר מצברים. להלן מספר יצרני מצברים מוכרים שכדאי להכיר ביניהם חברת שנפ מצברים אשר הינה אחת החברות הגדולות והמוכרות בארץ בתחום מכירות המצברים והגדולה מביניהן ביצרנותם. כמו כן מספר הסוגים עצמם של מצברים הינו רב, וכל סוג מצבר כזה מתאים בצורה טובה יותר או פחות טובה לסוג רכב מסוים. על כן לפני שאתם קונים מצבר, מומלץ לעשות סקר שוק קטן ולבדוק איזה סוג מצבר הוא האידאלי ביותר עבור הרכב שלכם.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 meirafr


 


מאמרים נוספים מאת meirafr
 
איך למנוע מהמצבר לאבד את הטעינה כאשר לא מניעים את הרכב זמן רב?
מי מאיתנו לא לוקח פסק זמן פעם בכמה זמן לטובת נסיעה לחו"ל, יציאה לחופשה וכן הלאה. חוסר התנעה של הרכב למשך תקופה מסוימת עלול לגרום למצבר לאבד מהטעינה שלו ולכך שהרכב לא יוכל להתניע. כיצד למנוע מצב ביש זה ומה עושים במידה והמצבר אכן איבד מטעינתו? באתר מצברים (www.מצברים.co.il קיים ריכוז של אינפורמציה רחבה על הנושאים הללו אשר נפרט עליהם כאן בנוגע למניעה של איבוד טעינה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI