דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר הספר להצליח בכוח המחשבה - אומץ - מהו אומץ? איך להיות אמיץ ללא פחד? איך לאזור - לפתח אומץ?
הספר להצליח בכוח המחשבה - אומץ - מהו אומץ? איך להיות אמיץ ללא פחד? איך לאזור - לפתח אומץ?
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 25/11/14 |  צפיות: 3001
הספר להצליח בכוחהמחשבה-אומץ-מהו אומץ? איך להיות אמיץ ללא פחד? איך לאזור + לפתחאומץ?

ונקרא מהספר"להצליח בכוח המחשבה" עמוד 34 והנושא יהיה "אומץ ממה הוא נובע ואיך לרכוש אותו",אומץ הוא תחושת בטחון עצמי של האדם שיש לו את היכולת לנסות לעשות דברים שהוא לאיודע האם הוא יצליח לעשות אותם בלי לפחד מכישלון והאומץ של האדם מאפשר לו לחיות אתחייו בצורה יותר נוחה ולא לפחד כל הזמן מה יהיה. מה זאת אומרת אנשים בחיים שלהםרוצים להשיג מטרות ומה גורם לאדם להשיג מטרות איך בן אדם יכול להשיג את המטרות שלואם הוא עושה פעולות, אם בן אדם לא עושה שום פעולה איך הוא ישיג את המטרות שלו.

כאשר כמובןלהשיג אפשר גם מצד האמת אפשר להשיג את כל המטרות בעולם בלי לעשות שום פעולה, איך עלידי שתבין את המציאות אבל גם כדי להבין את המציאות צריך אומץ איזה אומץ צריך, צריךאומץ לשאול שאלות ובין כך לבין כך כדי שהאדם יתקדם לאיזה מטרה כלשהי הוא צריך שיהיהלו אומץ לא לפחד לעשות דברים, זאת אומרת יש לו ספק לגבי דבר מסוים והוא צריך שיהיהלו אומץ לעשות את הדבר.

והשאלה בעצםזה איך האדם יכול לרכוש אומץ ויש אומץ שנובע מטיפשות דהיינו, שהאדם לא מבין אתהסכנה ולכן הוא אמיץ, זאת אומרת יש אומץ שהוא אומץ שלילי מה לדוגמא, ילד קטן שהואלא יודע שזה מסוכן להכניס את היד לחשמל אז הוא יש לו אומץ להכניס את היד לחשמל אבלזה לא אומץ זה טיפשות כי הוא לא מבין את הסכנה ויש אומץ של חוכמה דהיינו, שמהשמאפשר לאדם להיות אמיץ זאת רשת הביטחון שיש לו, לדוגמא ככל שיש לאדם יותר כסף כךהוא יכול להיות יותר אמיץ ולקחת סיכונים כספיים וכיוצא בזה משום שיש לו רשת בטחוןגדולה שמספקת לו את הבטחון שגם אם הוא יפול לא יקרה לו שום דבר.

זאת אומרת ישלפעמים סוג של ביטחון שהוא נכון, סוג של אומץ שהוא טוב האומץ הזה והאומץ הזה ממההוא נובע, הוא נובע מכך שיש לאדם רשת בטחון לדוגמא בן אדם שיש לו הרבה כסף הוא לאמפחד להשקיע למה כי הוא אומר "גם אם אני אפסיד עדיין יש לי לאיפה ליפול כי גם אםאני אפול עדיין לא יקרה לי שום דבר רע" והרעיון הוא, שיש בעצם שני סוגים של אומץוהאדם צריך לחזק את האומץ החיובי שלו והאומץ השני הוא סתם טיפשות אבל בן אדם צריךשיהיה לו אומץ חיובי.

ואיך לרכושאומץ איך בן אדם באמת יכול לרכוש אומץ מה יעשה בן אדם שהוא מרגיש שהוא מפחד ושאיןלו ביטחון עצמי ושהוא רוצה להיות אמיץ, מה יעשה אדם כדי לרכוש אומץ תשובה, הדרךלרכוש אומץ היא על ידי הבנת המציאות כפי מה שהיא באמת ככל שהאדם מבין טוב יותר אתהדברים כפי מה שהם באמת כך הוא מבין טוב יותר היכן הוא יכול לקחת סיכון והיכן לא.מה זאת אומרת ככל שהאדם מבין את המציאות טוב יותר ככה הוא חוסך מעצמו את האומץ שלהטיפשות ככה הוא לא משחק אותה חזק גדול כאשר אין לו שום סיכוי כי הוא מבין בעצםשהוא לא יכול ומצד שני יש לו אומץ כאשר הוא יכול.

לפעמים האדםמפחד משטויות וזה רק משום שהוא לא ראה את הדברים כפי מה שהם באמת, אם היה האדם רואהאת הדברים כפי מה שהם באמת הרי שהוא היה מפסיק לפחד משטויות והיה גם נזהר יותר ממהשבאמת צריך להיזהר ממנו ולא להתעלם ממנו. מה זאת אומרת, זאת אומרת שמצב האמתהאמיתית בן אדם לא צריך אומץ בן אדם צריך להיות אמיתי, בן אדם צריך לדעת אתמגבלותיו את מגבלות כוחו ואת יכולותיו. מי צריך אומץ מי שלא מבין את המציאות, כאשראתה לא מבין את המציאות אז אתה צריך אומץ אתה אומר "אין לי אומץ לעשות" כי אתה לאיודע אם אתה יכול או לא, אם היית יודע בוודאות שאתה יכול אתה לא צריך אומץ ואם אתהיודע בוודאות שאתה לא יכול אתה גם לא צריך אומץ כי אתה לא יכול מה זה שייךאומץ.

מתי צריך אומץכאשר לא יודעים אבל אם אתה תהיה אמיתי ואתה תנסה להבין מה האמת "אני יכול או לאיכול, האם אני בטוח שאני לא יכול, האם אני בטוח שאני כן יכול" אם תחפש את האמת אזממילא תתנהג כאילו יש לך אומץ, זאת אומרת בפועל אתה לא תעשה שטויות שהן מיותרותושאתה לא יכול לעשות אותן ומצד שני אתה גם תראה את התמונה בצורה הרבה יותר ברורהואתה תבין "וואלה אבל אני כן יכול לנסות, אבל אני כן יכול לעשות מה הבעיה" והרעיוןהוא, שכאשר האדם רואה את הדברים טוב יותר כפי מה שהם באמת ולא רק כפי מה שנדמה לועל ידי זה הוא מבין טוב יותר את מרחב הפעולה האמיתי שלו והוא מבין טוב יותר איזהסיכונים הוא יכול לקחת בצורה אמיתית יותר שקרובה למציאות.

זאת אומרת עודנוסיף ונעמיק הבן אדם צריך להיות אמיתי ולשאול את עצמו "האם הדבר הזה הוא אפשרי,האם אני יכול לנסות לעשות אותו" וגם לגבי העניין של הטוב והרע בן אדם צריך לשאול אתעצמו "ואם אני אכשל זה יהיה רע ואם אני אכשל אז אני אכשל, מה קרה אז אני אכשל מהקרה, מי החליט שזה כל כך רע אם להיכשל ואם אני אצליח מה יקרה אז יהיה הרבה יותר טובואם אני לא אצליח אז יהיה הרבה יותר רע", ברגע שבן אדם מסתכל על דברים בצורה אמיתיתומבין שמצד האמת הכל אחד והכל טוב אז הוא יכול להרשות לעצמו להיות אמיץ באמת, למהאמיץ באמת כי יש לו רשת בטחון, ההבנה של האדם שהכל אחד היא בעצם רשת הבטחוןשלו.

בעיקרון אומץהוא טוב אך אין בו צורך, אומץ זה דבר טוב אך אין בו צורך זאת אומרת האדם נצרך לאומץרב במקרים שבהם קיימת חוסר ידיעה לגבי ההשלכות של הפעולה שלו. אם היה האדם יודעמראש מה יהיו התוצאות של מעשיו ממילא לא הייתה שום משמעות כי אם יש ידיעה ברורהוודאית מראש מה יקרה בסוף ממילא אין כאן שום מקום לספקות וחששות מיותרים ואז ההחלטההיא עצמאית לגמרי גם בלי אומץ ולכן כפי שאמרנו קודם מה אמרנו, אמרנו אם תבין אתהמציאות באמת אתה לא צריך שיהיה לך אומץ כי אם אתה יודע בדיוק מה מוביל לאיפה ומהיקרה ולמה זה יקרה שבעצם מצד האמת בן אדם הרי לא באמת יכול לדעת מה יקרה, מי יכוללדעת מה יקרה אף אחד לא יכול לדעת מה יקרה, איך אתה יכול לדעת מה יקרה הכוונה היאשאם יהיה לך שכל בקודקוד אתה תבין שהכל טוב וגם להיכשל זה טוב, לא רק שזה טוב אתצריך לשמוח אחרי שאתה נכשל לא רק לשמוח, לשמוח יותר מאשר שאתה שמח שהצלחת.

למה משתיסיבות קודם כל כי זה מקדם אותך כי זה מקדם אותך להצלחה אמיתית יותר גדולה ממה שנקראהצלחה ושנית כי מצד האמת אין דבר כזה רע, הכל זה טוב באותה מידה. אם היה לאדם שכלבקודקוד והוא היה מבין שהכל טוב באותה מידה לא היה לו שום שאלת אומץ, פשוט הוא היהמתנהל ברמת חוקי המשחק שלנו ולא לשום בעיה של אומץ, אתה רוצה תעשה אתה לא רוצה אלתעשה לא צריך אומץ ולא צריך חוסר אומץ, אתה רוצה תעשה אתה לא רוצה אל תעשה מה אומץבכל מקרה לא יכול לקרות לך שום דבר רע ולכן כאשר האדם רואה טוב יותר את הדברים כפימה שהם באמת ממילא הוא מבין טוב יותר מה הוא כן יכול לעשות ומה הוא לא יכול לעשותואז ממילא הוא פועל בחוכמה בדרך שבה הוא כן יכול ללכת ללא סיכון כלשהו ואז ממילאאין צורך באומץ כי אין בכלל שום פחד.

וכאשר האדםרואה את התמונה המלאה ורואה בצורה ברורה את האלטרנטיבות שלו לפתור את הבעיה, מה זאתאומרת כאשר האדם מבין שהאלטרנטיבה הטובה ביותר לפתור את הבעיה את כל הבעיות בעולםהיא ההבנה שמצד האמת אין שום בעיה בעולם, זאת אומרת פה אמרתי בן אדם כאילו שיש לואלטרנטיבות לפתור את הבעיה אבל מצד האמת בן אדם לא צריך לראות שיש לו אלטרנטיבותלפתור את הבעיה, בן אדם צריך להגיע למצב שבו הוא יבין שבכלל אין שום בעיה, אין שוםבעיה כל המציאות היא טובה מה זה משנה בסוף בכל מקרה אתה מת בכל מקרה בין כך ובין כךובכל מקרה הכל טוב בכל מקרה, הכל אחד אין בעיה נגיד שהכל רע אבל בכל מקרה הכל אחדלטוב ולרע בכל מקרה אחד אבל מבחינה אובייקטיבית אין משמעות בין טוב לרע זה אותו דבראז ממילא כאשר אתה מבין את זה ככה ממילא יש לך פתרון לכל הבעיות, ממילא אין שוםשאלה אין שום בעיה בכלל. אז מה הבעיה אם אתה רוצה לעשות משהו תעשה אותו אתה לא רוצהאל תעשה אותו, מה השאלה "אין לי אומץ" בא לך לעשות תעשה.

למה אין לבןאדם אומץ כי הוא מפחד שאולי יקרה לו דבר רע אבל אם אתה מבין שהכל טוב אז אין ממילאשום שאלה, ממילא הוא כבר לא נזקק לאומץ כי הוא הולך בדרך סלולה והדרך להגיע לזה היארק על ידי שגורמים לתמונת המצב להתבהר ולנסות להבין טוב יותר את האפשרויות השונותכפי מה שהן באמת. ועוד נוסיף ונעמיק ראיית המציאות כפי מה שהיא באמת מאפשרת לאדםלהבין טוב יותר את מרחב הפעולה שלו וללכת בדרך סלולה ופתוחה בלי להצטרך לקחתסיכונים כלשהם, תתמקד למה כי אם הוא מבין את האמת באמת אז מצד האמת הוא אף פעם לאלוקח סיכון, למה כי מישהו שלא מבין את המציאות באמת הוא תמיד חייב לקחת סיכון אבלמי שמבין את המציאות באמת ומבין שהכל אחד הוא אף פעם לא לוקח שום סיכון בשום דברבעולם, למה כי תמיד זה טוב הוא נמצא בגן עדן בעולם שכולו טוב שבו תמיד זה טוב, כלהחלטה שלא תקבל זה טוב גם אם תטעה זה טוב לא משנה מה יקרה זה טוב.

כאשר האדםמסתכל על הדברים בצורה כזאת ממילא הוא אף פעם לא צריך לקחת סיכון ואז ממילא הוא אףפעם לא...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | ייעוץ נפשי,הכוונה אישית, קואצינג מומלץ, מאמן אישי לחיים

הכנס לאתרותהנה מעוד פסיכותרפיה הוליסטית,פסיכותרפיסט, להצליח, ללא פחד, מאמן עסקי, למכור, יעוץ, להצליח בכח המחשבה, תתמודע, מחשבות ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI