דף הבית אימון אישי אימון אישי ביישנות, טיפול בביישנות, מתבייש להתחיל עם בחורה, איך להתחיל עם בחורה, טיפול בפוביות, הכרויות, הצפה רגשית, ביישנות וחוסר ביטחון, חרדות, התמודדות עם פחד
ביישנות, טיפול בביישנות, מתבייש להתחיל עם בחורה, איך להתחיל עם בחורה, טיפול בפוביות, הכרויות, הצפה רגשית, ביישנות וחוסר ביטחון, חרדות, התמודדות עם פחד
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 25/11/14 |  צפיות: 3934
ביישנות, טיפולבביישנות, מתבייש להתחיל עם בחורה, איך להתחיל עם בחורה, טיפול בפוביות, הכרויות,הצפה רגשית, ביישנות וחוסר ביטחון, חרדות, התמודדות עם פחדים

אז אנחנומדברים על איך להתמודד עם ביישנות מה הרעיון שלך אומר?

ש: הרעיון שליאומר.

אליעד: בן אדםביישן מה אתה מציע לו?

ש: לעשות אתהדבר שאתה הכי מפחד לעשות אותו או מתבייש לעשות אותו בכוונה כלומר, שזה לא יקרה לךבמקרה אלא ליזום את המצב.

אליעד: אתהבאמת מתכוון לזה שהוא יעשה את הדבר שהוא הכי מפחד ממנו?

ש: כן יזום אתזה בכוונה.

אליעד: הואמפחד שהוא ימות אז הוא צריך להתאבד כדי לראות שזה לא מפחיד, הוא מפחד לטעות במבחןאז הוא צריך להיכשל ושיפטרו אותו מה אתה אומר?

ש: יכוללהיות.

אליעד: לא אלתגיד מה זה יכול להיות אתה נותן עצה מה העצה אומרת.

ש: אני אומרמדבר על ביישנות כרגע יכול להיות.

אליעד: כןביישנות.

ש: בן אדםמתבייש מבחורות.

אליעד: הואנגיד מתבייש להגיע למצב שלא יהיה לו שום דבר ואז כולם יצחקו עליו אז מה הוא צריךלזרוק את הכל ללכת ברחוב להגיד שיצחקו עלי?

ש: לא הואמתבייש שיצחקו עליו הוא לא מתבייש לאבד את הכל.

אליעד: אוקיהוא מתבייש שיצחקו עליו כי שאין לו נגיד אז מה הוא צריך לעשות?

ש: אבל השאלההיא האם זה מעשי זה באמת הדבר האמיתי שהוא מתבייש כרגע, אוקי אז הוא צריך להגידלכולם אין לי גם אם יש לו זה לא משנה ולראות.

אליעד: אבל אזהוא לא באמת מתבייש כי הוא אומר אני יודע שיש לי הם לא יודעים אם הם באמת היויודעים שאין לי אז באמת הייתי מתבייש אז מה לעשות מה אתה מציע שבאמת שייקח את כל מהשיש לו שיזרוק ושיחכה שיצחקו עליו.

ש: אם חשוב לומאוד להתגבר על התחושה אז אולי כן.

אליעד: אבל אזהוא לא יודע אם הוא יתגבר לגמרי ואם הוא יעשה את זה הוא בטוח יתגבר על התחושה יכוללהיות שהוא יסבול עוד יותר.

ש: יש אפשרותשכן כל טיפול אתה לא יודע במאה אחוז אם זה יצליח או לא יצליח.

אליעד: אבלאנחנו יודעים בוודאות שאו שזה ממש יצליח או שזה ממש לא יצליח.

ש: לא אבל אםהוא יעשה עד הקצה והוא יודע לא יצליח הוא יקבל את זה שהוא ככה אולי.

אליעד: למההוא יוודא את זה, לא אז הוא יסבול עוד יותר זה עוד לא עד הקצה עד הקצה זה משהו אחר,מה אתה אומר?

ש: ניקח מקרהקלאסי אחד שמתבייש מבחורות.

אליעד: כן אחדשמתבייש הכי מבחורות אז אתה אומר "לך תתחיל עם בחורות בלי לפחד" ואז מה יקרה ואזיכול להיות שהוא יהיה בטראומה עוד יותר גדולה.

ש: קח בחורהשלא אכפת לך אם היא תסרב לך או לא.

אליעד: אבל אזלא אכפת לו הוא לא מתבייש הנה קיר תצייר על הקיר בחורה תתחיל איתה.

ש: אז מהשיקרה יש סיכוי שהבחורה בכל זאת תסכים.

אליעד: אבל ישסיכוי שלא, אוקי ואם היא תסכים אז?

ש: אם היאתסכים אז זה יראה לו שבעצם הבושה שלו היא מיותרת.

אליעד: ואםהיא לא תסכים אז זה יראה לו שהבושה שלו מוצדקת אבל הוא גם יראה שהבושה מוצדקת. לארגע חברים אני אומר משהו אחר, אני אומר שתהליך כזה נגיד שהוא מתחיל עם מישהי זהאומר תתחיל עם איזה מישהי מכוערת שאתה לא רוצה אותה אפילו.

ש: אבל אין לופחד שמה.

אליעד: לא גםאם יש לא משנה אני אומר משהו אחר שאם זה יכול להביא יתרון זה אומר שזה גם יכוללהביא נזק.

ש: לא שים לבלא אמרתי מכוערת אמרתי עם מישהי שמראש הוא אומר לעצמו לא אכפת לי מה יהיוהתוצאות.

אליעד: אז אםלו אכפת לו מה יהיו התוצאות אז זה גם לא נתן לו שום דבר אם היא הסכימה.

ש: אז חכה ישסיכוי שהיא פחות תסכים נניח אחד לעשר הוא ינסה לעשות משהו הוא ינסה בוודאות להשיגאת זה בצורה הזאתי הוא ישיג את המטרה.

אליעד: אני לאמסכים איתך אני אגיד לך למה לא, אתה אומר הוא ייקח בחורה שלא אכפת לו.

ש: אבל לאאכפת לך אז אתה לא מתבייש.

אליעד: תקשיבאתה רוצה להקשיב, תקשיב לאסטרטגיה שלי אני לא מתווכח איתי אני אומר לו אני מסכיםאיתך ומראה לו את ההיפוך, אתה שולל אתה אומר לו אבל זה לא יעזור כי אין לו בושה אבלאני אומר לא אני מסכים שיש לו בושה. אתה לא מקשיב עוד פעם, מה האסטרטגיה שלך אומרתהוא אומר שיתחיל עם הבחורה שהיא אולי תרצה אותו אולי לא תרצה אותו ואם היא תרצהאותו זה יגדיל את הסיכוי לכך שאחר כך הוא יהיה לו כוח או חשק להתחיל עם מישהי אחרתבסדר אומץ פחות בושה.

עכשיו אתהאומר כן אבל אם הוא לא רוצה אותה אז זה לא דומה כי שם הוא לא מתבייש בסדר הבנו אבלמה אנחנו עושים אנחנו עושים משהו אני אומר לו לא אני רוצה להראות לו את הסתירהבדברים של עצמו בכלל, אני אומר לו אם אתה טוען שזה יכול להביא לו ביטחון למה זהיביא לו בטחון אבל שמה הוא כן רוצה אותה "לא אבל זה בדימוי" אז בדימוי אז זה יכולללכת לחיסרון. אתה מבין אני לא שולל אותו אבל אפשר לשלול להגיד לו אבל כל מקרהלגופו אבל זה לא משנה, לא אני רוצה להראות לו את הסתירה בדברים שלו להראות לו אםאתה טוען שזה יכול להביא תועלת אז זה גם יכול לגרום נזק.

ש: אז זה מהשהראיתי לו את הסתירה בדברים שלו.

אליעד: לא אתהאמרת לו שהשיטה שלו לא נכונה כי זה לא דומה כי פה יש בושה ופה אין בושה.

ש: לא בגללשזה לא דומה בגלל שאם הוא בא וניגש למישהי שלא אכפת לו הרי מה זאת בושה, בושה זהשאכפת לך.

אליעד: אתה לאמקשיב לי אתה מנסה להסביר למה מה שהוא אומר זה לא עובד נכון?

ש: לא זה סותראני לא אומר שזה לא עובד שהתרגיל עצמו הוא לא עובד על הדבר.

אליעד: זה מהשאני אומר אתה מנסה להסביר שהתרגיל עצמו לא עובד על הדבר אפילו חזרתי על המיליםשלך, בלי להבין רק תחזור על המילים אתה לא יודע מה הוא אמר תחזור על המילים תגיד לוהנה אתה רואה זה מה שאמרת. אני אומר משהו אחר אני אומר קח את מה שהוא אמר במיליםשלו תראה לו שהוא יגיד לך נכון אתה צודק לא לשלול לו את הבסיס.

ש: הבנתי נראהלי באופן יחסי.

אליעד: טובעכשיו בואו נתקדם עוד פעם עכשיו מה אתה אומר אתה אומר שייקח בחורה שלא אכפת לו מההיא תגיב ושיתחיל איתה שיפנה אליה כן ואז?

ש: ואז אם זהיצליח.

אליעד: באניקח דוגמא פרקטית יש מישהי שהוא מאוד רוצה והוא מפחד להתחיל איתה הוא מפחד לפנותאליה מה אתה מציע לעשות בוא נהיה פרקטיים.

ש: אם הוארוצה מישהי ספציפית?

אליעד: כןוהוא מתבייש מה יעזור לו נגד הבושה בא נלך על השיטה הזאתי שהצעת קודם נגיד שיש עודשיטות בא נדבר על השיטה הזאת הספציפית.

ש: השיטה הזאתלא תעבוד אם הוא מאוד רוצה מישהי מסוימת.

אליעד: טובהוא לא מאוד רוצה יש מישהי שהוא לא יודע אם הוא רוצה או לא אבל הוא מתביישבסדר.

ש: החוכמה שלוכרגע לא להשיג באמת את הבחורה אלא לתרגל את עצמו בלפנות לבחורות בעצם.

אליעד: אבל מההבעיה עם זה.

ש: ככה אנירואה לאו דווקא.

אליעד: יש גםסדנאות כאלה של להתחיל עם בחורות שזה מה שמסבירים להם כל האלה כן.

ש: אבל אנימדבר על תרגול מעשי כי בסדנה זאת לא חוכמה.

אליעד: לא,במעשי אומרים לו לך להיא תבקש רק את הטלפון לך להיא תגיד לה מה שלומך ותמשיך.

ש: כן ישכזה?

אליעד: ראיתחשבת שעלית על השיטה ויש כזו כבר במציאות אפילו עשו את זה מדורג כל תלך תגיד להשלום אחר כך תלך תגיד לה איך קוראים לך, כן אבל מה הבעיה בשיטות האלה הבעיה היא שאםזה עובד לך אז כל הכבוד אבל אם זה לא עובד לך אתה בטראומה עוד יותר גדולה, עכשיו אםזה עובד לך אז זה עבד לך לא בגלל שניסית זה עבד לך בגלל שבראש שלך שינית משהו אבלבראש שלך אתה יכול לשנות את גם על הבחורה המקורים.

כאילו מה אתהאומר אתה אומר תעשה לו התנסות פה, אני אתן לך דוגמא נגיד בן אדם אומר אני מפחדמחתול גדול תביא לו חתול קטן, עכשיו בא תראה אם החתול הקטן יכול לתת לו ביטחוןלהתמודד עם החתול הגדול זאת אומרת שהחתול הקטן גם יכול להפחיד אותו יותר מהחתולהגדול כי אם הוא לא יצליח בקטן עכשיו הוא יהיה בטראומה כל כך גדולה.

ש: אוקי אזהשיטה שלי אומרת תהמר על כל הקופה בעצם.

אליעד: תןלחתול לנשוך אותך לשרוט אותך ואם תצא אז לא תפחד יותר.

ש: אני רוצהלהפסיק להתבייש ואני מוכן להיכנס לתהליך שיש סיכוי שיוציא אותי מזה אבל יש גם סיכוינניח שאני אראה שאפילו באופן מבוקר אני לא מצליח לעשות את זה אז ברור שמצבי יהיהיותר גרוע.

אליעד: אז מהעושים?

ש: כדי לצאתמהמצב אני מוכן להמר.

אליעד: אתהבעצם נותן לבן אדם עצה שיש סיכוי שהיא תגרום לו נזק כמו שיש סיכוי שהיא תגרום לותועלת.

ש: כמו שעושיםניתוח לבן אדם מכל ניתוח הוא גם יכול לצאת, זה כמו ניתוח.

אליעד: זה לאנכון כי ניתוח זה לא 50% - 50% ניתוח זה 99% שאתה יוצא וסטטיסטית 1% שאתה נשאר.

ש:הלוואי.

אליעד: לא אבלזאת סטטיסטיקה למה כל מאה אנשים שנכנסים לחדר ניתוח אחד מת?

ש: תלויבמחלה.

אליעד:עובדתית אז בגלל המחלה הוא מת לא בגלל הניתוח הוא היה מת גם בלי קשר אבל לא בגללהניתוח הוא מת סטטיסטית אבל פה סטטיסטית אם הוא ביישן אז סטטיסטית 50% שזה יעבודו50% שזה לא יעבוד גם עם בחורה פחות ובוא נגיד שתיקח בחורה שסטטיסטית 90% שהיאתסכים קח את הבחורה שאף אחד לא רוצה תרצה אותה אבל אז זה לא עזר כלום כי היא רצתהאותו כי אף אחד לא רוצה אותה אבל מה עם מישהי שכן רוצים אותה לכן יש פתרון אחרלהתמודד עם ביישנות.

ש: לשלםלבחורה שתסכים.

אליעד: לא אבלגם אז לא, לא תגיד לחבר שלך שישלם רק כדי שהיא זה ואז היא לא תפגע בך בסדר. הפתרוןזה דבר והיפוכו וזה יש בספר "שקט נפשי".

ש: אני רוצהלהגיד על משהו לגבי זה שאם קצת הבן אדם מפעיל את השכל שלו כאילו לגבי הדבר הזה אזהוא אומר תשמע נכון יכול להיות שהצלחתי אבל תמיד קיימת האופציה שאני אפול.

אליעד: אבל מההבעיה בשיטה שלך, לא סתם השיטה שלך נכונה אבל צריך לחדד תסתכל בעיקרון מה זאתביישנות אם אתה מפחד להתחיל עם מישהי למה אתה מפחד להתחיל איתה כי אתה רוצה אותהויש לך דימוי עצמי "והיא תפגע לי בדימוי עצמי ותגיד לי שאני לא שווה" וכו' מה האמת?האמת היא שיכול להיות שהיא תשפיל אותך וכו'. עכשיו הדרך להתמודד עם הפחד ויש על זהגם הרצאות באתר אנחנו באתר שולחים מפגשים ומפגשים לאתר זאת האסטרטגיה לתעתע באויב,טוב בכל מקרה תחפש באתר "להתחיל עם בחורה" אתה תמצא גם על זה וידאו שמסבירים את זהמעוד כיוונים.

ש: זה לא מדברעל זה אבל בכלל.

אליעד: מהאכפת לך אחד מדבר על ביישנות, אוקי עכשיו בעיקרון זה עובד ככה מה זאת ביישנותביישנות פירושו מפחד להיפגע "אני מפחד שיפגעו לי", עכשיו למה אתה נפגע כי אתה רוצהואמרו לך לא "פגעו בי אני רציתי ואמרו לי לא", עכשיו אם אתה רוצה תמיד יש סיכוישיגידו לך לא ואין לזה פתרון לכן הפתרון זה להתחבר להגיד לאחד "לא אכפת לי אם היאתרצה, לא אכפת לי אם היא לא תרצה, לא מעניין אותי בכלל מה היא תגיד כלום אני בכלללא רוצה להכיר אותה למה אני הולך אני לא יודע, אני לא יודע מה אני עושה בכלל" רגעאבל מה יקרה אבל אם אתה תלך יותר מדי לאחד.

ש: גם פה ישסיכון.

אליעד: אז אתהגם לא תלך להתחיל איתה, לא אין סיכוי שתפגע.

ש: לא ישסיכוי שאתה תוותר מראש על כל הצורך בבחורות.

אליעד: נכוןאבל יש סיכוי שאתה תגיד "כן אבל בשביל מה באמת צריך אם אני בכלל לא אכפת לי אם היאתגיד לי לא אז בשביל מה ללכת לשאול אותה אם היא רוצה להגיד לי כן לא אכפת לי שהיאתגיד לי לא" לכן אתה צריך להיות בדבר והיפוכו שגם בתוכך לא אכפת לך מה יקרה אתהאומר "מבחינתי שתירק עלי מה אכפת לי גשם, הנה גשם בקיץ בסדר וגם חסכה לי מיםבמקלחת" אוקי ירקה עליך חסכה עשתה לך, אבל גם בו זמנית אתה כן רוצה עכשיו איך זהמסתדר איך זה יכול להיות גם וגם אז התשובה היא כזאת אם אתה בן אדם חכם זה לא יכוללהיות גם וגם איך אפשר גם וגם או שאני רוצה ואכפת לי ואז אני יכול להיפגע או שאנילא רוצה ואז בשביל מה להתחיל איתה.

עכשיו אם אתהחכם אז אני לא יכול לעזור לך אבל אם אתה עוד יותר חכם או במילים אחרות אם אתה טיפשמספיק גדול אז אתה מבין איך אפשר לעשות אתה אומר גם וגם זה הכל. עכשיו בפרקטיקה ככלשאתה יותר נמצא בחמולה הזאת אז המוח שלך מתחיל להבין "גם וגם" ואז אתה גם בחיצונינמצא בנפרדות "זה טוב זה רע, אני לא רוצה להיפגע אני כן רוצה גם את זה וגם את זה"וגם בתוכך זה באחד זאת הסיסטמה ואתה עדיין תמיד תהיה בביישנות השאלה היא במינוניםהשאלה היא בעוצמות, תמיד תהיה לך איזו ביישנות כי אתה מתלבש בצורה מסוימת בגללביישנות כל דבר זה בסוף ביישנות בסוף זה גם ביישנות.

ש: אבל איךאני מנסה לחבר את שתי השאלות את מה שאני שאלתי ואת מה שהוא שאל נניח שהיא תגיד לואיזה יופי אתה מתלבש אז זה גרם לו להפיל אותו.

אליעד: לך תדעאולי היא תדע אולי היא צוחקת עליו, כל מה שאני בא להגיד ברגע שאתה מפחד או מתבייש"למה אני מתבייש כי אני מפחד שמשהו כי אני לא רוצה שמשהו, למה אני לא רוצה שמשהו כיאני מאמין שמשהו, לא מאמין לא מפחד לא תבייש אבל אם אני בכלל לא רוצה אז בשביל מהלעשות" אז זה גם וגם...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מטפל, ייעוץטיפולי, קואצ'ר מומלץ, טיפול אישי

הכנס לאתרותהנה מעוד טיפול נפשי, יועץ פילוסופי, חרדות,ביטחון, פוביות, תחושה, יעוץ נפשי, להתחיל, פילוסופיה, מאמן אימון אישי ועוד...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI