דף הבית פיננסים וכספים הלוואות סגירת הלוואות גישור בעזרת הלוואה בערבות מדינה
סגירת הלוואות גישור בעזרת הלוואה בערבות מדינה
ערן רגב 26/11/14 |  צפיות: 5670

הלוואותגישור הן פיתרון שהבנקים מעניקים לעסקים קטנים ובינוניים בכל הנוגעלנקודות זמניות של חוסר במזומנים. כאשר לעסק יש עסקה זמנית, בין אם היאעסקת רכישת מלאי שההכנסות בגין הסחורה יתקבלו בעתיד או בין אם זה שירותשמסופק ללקוח תמורת המחאה עתידית, הוא יכול לגשת לבנק ולגייס הלוואת גישור.במקרה של הלוואת גישור העסק מקבל סכום הלוואה שאותו סכום יחזיר בתוספתריבית בתקופת זמן עתידית קצרה. למשל, עסק שצריך 100 אלף שקלים לרכישת סחורהשתשווק ותימכר תוך 3 חודשים, יכול לגייס הלוואת גישור מהבנק בגובה 100 אלףשקלים ולהתחייב להחזיר את ה-100 אלף שקלים והריבית שתיצבר לאחר חצי שנה.כך אותו עסק מוודא שהוא מגייס את המזומנים הנדרשים ומחזיר את סכום ההלוואהבתאריך שבו כבר יהיו לו רווחים. עוד דוגמה שכיחה היא עסק שנותן שירות וקיבלהמחאה עתידית עבור השירות. העסק יכול לקבל הלוואת גישור כנגד ההמחאההעתידית, כאשר ההלוואה תיפרע מיד לאחר תאריך הפירעון של ההמחאה העתידית.

הלוואותגישור הם פיתרון מאוד טוב במקרים מסוימים לעסקים מסוימים הזקוקים לפיתרוןמזומנים מהיר. אבל, לגיוס הלוואות גישור יש חיסרון אחת משמעותי והוא,עלויות ריבית גבוהות. הבנקים מעניקים הלוואות גישור בריביות דו ספרתיות.העלויות מימון הגבוהות הללו פוגעות ברווחים של על עסקה שהעסק עושה. אם העסקמבצע בצורה קבוע וחוזרת עסקאות שהוא זקוק לגיוס הלוואת גישור למימונם הואיכול לגייס הלוואה בערבות מדינה במקום להמשיך ולגייס הלוואות גישור כל מספר חודשים. על ידי גיוס הלוואהבערבות מדינה, הלוואה ארוכת טווח בריבית נמוכה, העסק מגייס מזומנים שייתנולו מרווח תזרים רחב בכדי שלא יצטרך לקחת הלוואות גישור בעתיד, תוך כדישהעסק מחזיר החזר חודשי קבוע ונמוך. כך העסק משלם הרבה פחות הוצאות מימוןעל האשראי שגייס ומשמיך לבצע עסקאות עם המזומנים שגייס בהלוואה אחת. בטווחהארוך העסק יחסוך יותר הוצאות מימון.

הלוואות בערבות מדינה מסייעת לצמצם עלויות ריבית לעסקים המגייסים הלוואות גישור בצורה הבאה. עסק המגייס הלוואות גישור נמצא תמיד ביתרת הלוואות גישור מסוימת שעליו הוא משלם ריביות גבוהות. אם הוא יחליף את היתרה הזאת בהלוואהארוכת טווח אחת, אז הוא יכול לשמור על יתרת מזומנים דומה ולממן את העסקאותמתזרים המזומנים שלו ולא מלקיחת אשראי בריבית גבוהה. לדוגמה, עסק שתמיד ישלו יתרת הלוואות גישור בסך של 100 אלף שקלים כנראה ישלם עליה כ-12 אלףשקלים בריבית. מנגד העסק יכול לגייס הלוואה של 100 אלף שקלים בערבות מדינהולשלם רק 5000 אלף שקלים בריבית, הבדל משמעותי. אין ספק שסגירת הלוואותגישור על ידי גיוס הלוואה בערבות המדינה הוא פתרון מצוין לצמצום עלויות מימון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ערן רגב

ערן רגב, מנועי צמיחה

מתמחים בגיוס הלוואה בערבות מדינה



 


מאמרים נוספים מאת ערן רגב
 
אומרים די! למחנק האשראי ומגייסים הלוואה בערבות המדינה
08/01/15 | הלוואות
אם גם אתה בעל עסק קטן הסובל ממחנק האשראי הקיים במשק, הגיע הזמן שלך לצאת ממנו בעזרת פניה לאפיק הלוואה בערבות מדינה של קרן סיוע לעסקים. דרך הקרן תגייס תצליח לגייס אשראי בתנאים נוחים לעסק.

למה עדיף לגייס הלוואה בערבות מדינה למימון השקעה בעסק על אשראי מהבנק
08/12/14 | הלוואות
הרבה עסקים לא יודעים את כלל היתרונות של גיוס הלוואה בערבות מדינה למימון השקעה בעסק. הקרן בערבות מדינה מפעילה את מסלול השקעות בכדי לסייע לעסקים לגייס מימון נוח לביצוע השקעה

מסלול הון חוזר של קרן בערבות המדינה לסיוע בהון חוזר
02/12/14 | הלוואות
הצורך לממן את צורכי ההון החוזר של העסק הוא עניין שמשותף להרבה עסקים, כמו כן בעיית גיוס האשראי למימונו. הפתרון לכך הוא מסלול הון חוזר של הקרן בערבות המדינה

למה הלוואה בערבות מדינה להקמת עסק ולא הלוואה ישירה מהבנק
30/11/14 | הלוואות
ישנם הרבה אנשים אשר רוצים להקים עסק חדש. אותם אנשים צריכים לגייס מימון. אפשר לעשות זאת על ידי גיוס הלוואה בערבות מדינה

מתקשים לגייס הלוואה לעסק בגלל מחנק האשראי?
27/11/14 | הלוואות
אם אתם מתקשים לגייס הלוואה לעסק בגלל מחנק האשראי במשק הישראלי, חשוב שתכירו את קרן סיוע לעסקים והלוואות מדינה

סגירת הלוואות גישור בעזרת הלוואה בערבות מדינה
26/11/14 | הלוואות
סגירת הלוואות גישור בעזרת גיוס הלוואה בערבות מדינה מסייע לעסק לצמצם עלויות מימון מיותרות. מהם הלוואות גישור? ואיך סגירתם באמצעות ערבות מדינה עוזר לעסק?

בדיקת זכאות לגיוס הלוואה לעסק בערבות המדינה
20/11/14 | הלוואות
קרן סיוע לעסקים שהוקמה באמצעות משרד האוצר מאפשרת לבעלי עסקים קטנים לקבל הלוואה בערבות המדינה בתור סיוע לתזרים המזומנים. אך יש לדעת שלא כל עסק זכאי לפנות לקרן סיוע לעסקים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI