דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים יש סיבות רבות המובילות את ועד הבניין להחלטה על שיפוץ
יש סיבות רבות המובילות את ועד הבניין להחלטה על שיפוץ
משפצים בבית 01/12/14 |  צפיות: 3320

יש סיבות רבות המובילות את ועד הבניין להחלטה על שיפוץ, כמו גם הסוגים הרבים של שיפוץ בניינים.גם תיקון קטן של בעיית צנרת, דליפה או סדקים נחשבים כשיפוץ בניין, וכמובן פרויקטים גדולים כמו הוספת מעלית, חיפוי אבן לבניין, שיפוץ חיצוני וכדומה. תהליך שיפוץ בניין אינו החלטה של אדם אחד, אלא מצריך אישור ותיאום בין כל דיירי הבניין, לפעמים כרוך בכאב ראש ודאגות רבות אך שיפוץ בניינים מעבר לשיפור איכות החיים של הדיירים יכול להעלות את ערך הדירה שלכם ולתרום לכל דייר בפני עצמו. בטרם ניגשים לתהליך שיפוץ בניינים חשוב לשים לב לפרטים הבאים:בטרם ההחלטה על שיפוץ, התחלת הבירורים חובה לכנס את כל דיירי הבניין או לפחות הועד ולקבל הסכמה מכולם על התהליך, גם על התקציב וגם על התהליך הכולל המון לכלוך, בלאגן ודאגות. הקפידו לסכם על הסכום לתשלום של כל דייר ודייר ועל הסדר התשלומים כך שלא תצטרכו להוציא מכספכם האישי יתר על המידה או לרדוף אחר תשלום.חשוב מאוד לשים דגש על בחירת קבלן שיפוץ בניינים, חשוב תחילה להיזהר מרמאים, לוודא כי הקבלן רשום בפנקס הקבלנים וכי הוא בעל הכשרה מתאימה לשיפוץ בניין, קבלו המלצות וראו פרויקטים שביצע הקבלן קודם לכן.חומרים ותקנים – וודאו ובדקו כי הקבלן מתכנן להשתמש בחומרים איכותיים, חומרים בעלי תו תקן ישראלי, בשיפוץ בניין בעיקר בשיפוץ חיצוני חשוב לבחון עמידות ואטימות של החומרים, ועצה באופן אישי, בחרו קבלנים המעניקים אחריות על עבדותם, זו הוכחה לכך שעושים את העבודה על הצד הטוב ביותר ומתחייבים לכך.ערבות של הקבלן – חשוב לבדוק הצעות מחיר של מספר קבלנים ולוודא כי הוא קבלן רשום אך מעבר לכל חשוב לחתום הסכם עבודה עם לוח זמנים ועם ערבויות, כאשר יש ערבות לכסף גם אם הקבלן פושט רגל הבניין יהיה בין אחרוני הנושים.בדיקת זכאות למענק וסיוע של האגודה לתרבות הדיור , בעת שיפוץ בניינים ישנם בניינים הזכאים למענק, אם נבנו לפני 1992 תקבלו כ850 שקלים לדירה ואם נבנה בטרם שנת 1969 תהיו זכאים למענה של עד 1250 ₪ לדירה.לגבי תהליך הגשת סיוע לעמותה יש ליצור קשר עם העמותה ולקבל יעוץ והכוונה. אם תקפידו על הצעדים הראשונים של שיפוץ בניינים התהליך יהיה קל הרבה יותר וכמובן מסודר ומהיר


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משפצים בבית


 


מאמרים נוספים מאת משפצים בבית
 
הבניה הקלה בישראל הופכת לאט לאט למקור הבניה המתקדם
08/12/14 | שיפוצים
הבניה הקלה בישראל הופכת לאט לאט למקור הבניה המתקדם ולפתרון אמיתי וכלכלי למגורים ולתעשייה

בשנים האחרונות מסתמנת עליה בקרב המשפצים לאומת אלו הרוכשים דירות
08/12/14 | שיפוצים
בשנים האחרונות מסתמנת עליה בקרב המשפצים לאומת אלו הרוכשים דירות עקב עליית מחירים גדולה במחירי הדירות אנשים רבים מעדיפים לשפץ את הדירה אשר ברשותם מאשר להשקיע בדירה חדשה

בנייה ירוקה היא ניצול נכון של משאבי הטבע בתהליך הבנייה
01/12/14 | שיפוצים
בנייה ירוקה היא ניצול נכון של משאבי הטבע בתהליך הבנייה . החל מחומרי הגלם המשמשים עבור בנייה ירוקה

יש סיבות רבות המובילות את ועד הבניין להחלטה על שיפוץ
01/12/14 | שיפוצים
יש סיבות רבות המובילות את ועד הבניין להחלטה על שיפוץ, כמו גם הסוגים הרבים של שיפוץ בניינים.

לעתים זה נראה כאילו כל אחד שהחזיק פעם אחת מברשת צבע ביד הופך להיות לקבלן
01/12/14 | שיפוצים
יש לא מעט אנשים בענף השיפוצים שמשחצנים בכך שעבודות שיפוצים רבות שעשו הן יצירות פאר של ממש.

כאשר באים לרכוש דירה בשכונות החדשות
01/12/14 | שיפוצים
כאשר באים לרכוש דירה בשכונות החדשות בפ"ת, כפר גנים ג' ואם המושבות, צריך להיות מודעים לשיטת הבניה של הבניין שבו נבחר לגור. ישנם קבלנים שבונים בשיטה המסורתית של בלוקים (בד"כ איטונג) וישנם שבונים בשיטה המתועשת שנקראת גם בניה קלה/מהירה/יבשה. ישנן מספר שיטות של בניה מתועשת שהותיקה ביותר היא הבניה הטרומית - אך לא עליה ברצוני לדבר.

בנייה ירוקה היא צורת בנייה מיוחדת
01/12/14 | נדל"ן
בנייה ירוקה היא צורת בנייה מיוחדת, אשר כוללת תכנון קדימה של פרמטרים שונים הקשורים לבניה ולתפעול של מבנה, וזאת על מנת לחסוך באנרגיה, בחומרי גלם ובמים, ובטווח הרחוק גם לשמור על הסביבה. בניה אקולוגית זו שואפת למעשה ליצור סביבת מגורים נוחה ונעימה תוך כדי שימוש בחומרים טבעיים, והימנעות משימוש בחומרים שאינם מתכלים ומזהמים.

בנייה קלה כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים
01/12/14 | בית חכם
אחת התכונות המאפיינות יותר מכל את העולם המודרני היא חוסר סבלנות. כולנו מבקשים לקבל את מבוקשנו כאן ועכשיו ללא דיחוי. אין עוד אפשרות להמתין שנים או חודשים ארוכים לעבודות בנייה ממושכות, אין כל צורך בכך, בעזרת טכניקות בנייה חדשות ומהירות אפשר יהיה לסיים בניית מבנים בטיחותיים ואיכותיים במהרה.

מתי כדאי להתחיל לשפץ את הדירה
01/12/14 | שיפוצים
למה עושים שיפוץ דירה? כאשר בונים מבנה חדש

השנה החלטתם לשפץ את הבית
01/12/14 | שיפוצים
השנה החלטתם לשפץ את הבית? יש לכם קצת כסף למטרות שיפוץ? כיצד לשפר את חזות הבית בלי הוצאות מטורפות? בעזרת קצת גבס קבלן אמין וטיפת צבע אתם יכולים להעלות ערכו של הבית בשוק הנדל"ן ולהפוך את החלל למרחב המחיה המושלם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI