דף הבית תיירות ונופש בתי מלון איך בוחרים מלון בים המלח?
איך בוחרים מלון בים המלח?
nehoracall 01/12/14 |  צפיות: 5575

איך בוחרים מלון בים המלח?

איזור ים המלח מציע מבחר גדול של מלונות מכל הסוגים. באיזור תמצאו מלונות של הרשתות הגדולות בארץ, מלונות קטנים ופרטיים, מלונות בוטיק וגם אירוח קיבוצי בקיבוצי האיזור, ביניהם עין גדי ומצפה שלם. איך בוחרים מלון בים במלח לחופשה משפחתית, זוגית או קבוצתית? הנה כמה טיפים בשבילכם.

בחירת מלון למשפחה

כדי למצוא מלון בים המלח שמתאים למשפחה לא צריך לחפש זמן רב. בעוד שישנם מלונות שמגבילים את גיל האורחים, בעיקר מלונות המבוססים על קונספט של ספא ובריאות, מלונות אחרים מותאמים במיוחד למשפחות. כדאי לבחור במלונות אלו, שיש בהם את כל השירותים הדרושים למשפחה: פינת משחקים לילדים, מסעדה המגישה מספר ארוחות ביום, חדרים מתאימים למשפחות עם ילדים ועוד. בקיבוצי האיזור תמצאו אירוח קיבוצי שמתאים במיוחד למשפחות עם ילדים.

בחירת מלון לזוג

יש לא מעט מלונות בים המלח שיתאימו לחופשה של בני זוג שרוצים להתרחק מהכל ולנפוש בסטייל. כל המלונות באיזור עין בוקק הם מלונות שמיועדים לזוגות ולקבוצות מבוגרים. בחלקם אין כניסה של ילדים והם משווקים כמלונות בריאות וספא, עם דגש על שקט, שלווה והנאה. אלו מלונות אידיאליים לזוגות שרוצים לבלות יחד כמה ימים של שקט מול הנוף הקסום של ים המלח.

בחירת  בתי מלון בים המלח לקבוצות

קבוצות נהנות מלא מעט אפשרויות בתכנון טיול בים המלח. כל המלונות הגדולים באיזור עין בוקק מתאימים לקבוצות ומספקים אירוח של קבוצות במחירים מיוחדים בתיאום מראש. רבים מהמלונות מציעים תוכניות תרבות ופנאי שאפשר לשלב בהם את פעילות הקבוצה, ישנם כאלו עם אולמות כנסים לקבוצות וכאלו שמציעים סיוע בבניית תוכנית טיול, שיתופי פעולה עם חברות תיירות באיזור ועוד.

לא צריך להסתבך כשבוחרים מלון בים המלח. המקום הנמוך ביותר בעולם מציע מגוון גדול של מלונות מכל הסוגים, לכל הרכב שמגיע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 nehoracall


 


מאמרים נוספים מאת nehoracall
 
איך בוחרים מלון בים המלח?
01/12/14 | בתי מלון
איזור ים המלח מציע מבחר גדול של מלונות מכל הסוגים. באיזור תמצאו מלונות של הרשתות הגדולות בארץ, מלונות קטנים ופרטיים, מלונות בוטיק וגם אירוח קיבוצי בקיבוצי האיזור, ביניהם עין גדי ומצפה שלם. איך בוחרים מלון בים במלח לחופשה משפחתית, זוגית או קבוצתית? הנה כמה טיפים בשבילכם.

כיצד תמצאו מחירי הסעות משתלמים במיוחד ?
אם גם לכם בא לנסוע בראש שקט ממקום למקום ללא בעיה של חניה או להוציא כסף מיותר על הוצאות רכב כדאי שתחשבו להזמין את שירותי ההסעות הכי אטרקטיביות והכי משתלמות עבורכם. כיום רוב האנשים מעדיפים לנסוע בכיף ובשקט בלי להתאמץ יותר מידי מבחינת הוצאות על כסף ולכן הבחירה הנכונה שכולם מעדיפים היא הזמנת הסעות בשעה שנוח לכם, כי שירותי ההסעות נועדו לספק לכם את השירות הטוב ביותר, בכל רחבי הארץ כך תגיעו מהר יותר ולא תצטרכו להוציא כסף וזמן מיותרים.

טיסות לתאילנד משתלמות ביותר
תאילנד הינה מדינה מדהימה ביופייה הקסום הפסטורלי והאקזוטי המזמינה אליה כעשרה מיליון תיירים בשנה, לא פלא שלגן העדן הזה מגיעים זוגות צעירים המבלים בחופשה רומנטית, משפחות עם ילדים, חברה צעירים שרוצים תקופת התנתקות לאחר השירות הצבאי ואפילו אנשים מבוגרים הבוחרים ביעד זה. תאילנד התברכה לא רק בנופים אלא בשפע של הכל מהכל כמו חופי ים מרגיעים, קניות בילויים וחיי לילה תוססים. מימוש החוויה מתחיל בבחירת מסלולי טיסה כמובן. ישנן כמה אפשרויות לטיסה לתאילנד... במאמר זה תקראו על מגוון האפשרויות...

איזה חבילות שוות תוכלו למצוא רק בחברת הוט?
04/08/13 | צרכנות
בארץ אנו יודעים כי אנשים רבים רוצים לחסוך עליות ולכן הרבה פעמים אנשים לא יודעים מאיפה לקצץ ולחסוך בתקציב שלהם.כיום אנו יודעים שהמחירים בשוק מאוד גבוהים אך בכל זאת תוכלו לשמוע על מבצעים חדשניים שיעשו לכם טוב על הלב, כמו למשל חבילות טריפל של הוט במחירים חסרי תקדים. כדאי מאוד לברר על מבצעי הוט השונים, ובכדי שתקבלו קצת פרטים ומידע על חבילות הוט השונים, אתם מוזמנים ליהנות מקריאה על איזה מבצעים יש על חבילות טריפל, מה יתרונותיה של חברת הוט, ועוד פרטים רבים ונוספים שתמצאו במאמר זה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI