דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים משלוחי פרחים קרית טבעון, שמירה על הפרחים בבית הלקוח
משלוחי פרחים קרית טבעון, שמירה על הפרחים בבית הלקוח
אתר השווה 15/12/14 |  צפיות: 3854

אין זה הוא סוד שפרחים הם מוצרים חיים עדינים, רגישים לתנאי הסביבה, כאשר כל שינוי סביבתי קטן יכול לגרום לנבילתם. למעשה, ברגע בו נקטף הפרח תוחלת החיים שלו מתחילה לרדת באיטיות, כאשר גורמים סביבתיים שונים יכולים להשפיע בצורה משמעותית על משך זמן קיומו. גורמים כמו: מזון, טמפרטורה, האור והאוויר אליו נחשף הפרח בעת האחסון משפיעים על חייו של הפרח, ואי שמירה על תנאים אלו יכולה לקצר משמעותית את חייו של הפרח. אצלנו בחברת משלוחי פרחים קרית טבעון שומרים היטב על הפרחים בתנאים אופטימליים, כך שהם מגיעים טריים ורעננים לבית הלקוח.

על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע משלוחי פרחים קרית טבעון?

על מנת לשמר את חייו של הפרח לטווח ארוך חשוב להקפיד על כמה פרמטרים עיקריים:

· על חנות הפרחים לעשות שימוש בסחורה טרייה, אשר נקטפה ישירות מהשדה, ולשמור על הפרחים והעציצים בטמפרטורה הנכונה לה הם זקוקים. פרחים מסוימים אף כדאי למקם בקירור, על מנת לשמור על טריותם. נוסף על כך, חשוב מאוד להעניק לפרחים טיפול מסור, לדשן בעת הצורך, ולהציב אותם בתנאי חמצן ושמש אופטימליים.

· ברגע בו זר יוצא למשלוח, חשוב מאוד לנסות ולשמור על התנאים האופטימליים גם במהלך הדרך. משלוחי פרחים קרית טבעון מבצעים משלוחים ברכב ממוזג, כאשר הפרחים נמצאים בתוך כלי, טבולים במים, על מנת לשמור עליהם כמה שניתן.

כיצד ניתן להאריך את תוחלת החיים של הפרח?

מהרגע בו מגיע הפרח אל בית הלקוח, האחריות לטיפול עוברת אליו. בתור מקבל הפרחים ישנם כמה דברים שמומלץ לעשות על מנת לשמור על הפרח:

· חשוב מאוד לשמור על מים צלולים ונקיים, ולהחליף את המים באגרטל כל יומיים בערך.

· כל יומיים מומלץ לקצוץ כ- 2 סנטימטרים מקצה הגבעול של הפרח. קיצוץ של הגבעול מאפשר לפרח לינוק את המים בצורה תקינה.

· מומלץ מאוד להעמיד את הפרחים במקום מרוחק ממקור חום, וחשוב מאוד למנוע חשיפה ישירה של זר הפרחים לקרני השמש.

· לבסוף, חשוב להימנע מטפטוף של מים ישירות על הפרח, מה שעשוי לגרום לריקבון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתר השווה


 


מאמרים נוספים מאת אתר השווה
 
משלוחי פרחים קרית טבעון, שמירה על הפרחים בבית הלקוח
אין זה הוא סוד שפרחים הם מוצרים חיים עדינים, רגישים לתנאי הסביבה, כאשר כל שינוי סביבתי קטן יכול לגרום לנבילתם. למעשה, ברגע בו נקטף הפרח תוחלת החיים שלו מתחילה לרדת באיטיות, כאשר גורמים סביבתיים שונים יכולים להשפיע בצורה משמעותית על משך זמן קיומו. גורמים כמו: מזון, טמפרטורה, האור והאוויר אליו נחשף הפרח בעת האחסון משפיעים על חייו של הפרח, ואי שמירה על תנאים אלו יכולה לקצר משמעותית את חייו של הפרח. אצלנו בחברת משלוחי פרחים קרית טבעון שומרים היטב על הפרחים בתנאים אופטימליים, כך שהם מגיעים טריים ורענ

משלוחי פרחים פתח תקווה, לכל אירוע או מטרה
פרחים יכולים להיות התשובה לכל מטרה או אירוע. יום הנישואים מתקרב, תוכל לפנק את בת הזוג האהובה בזר פרחים ססגוני אשר משדר אהבה, חברה טובה ילדה תינוק, תוכלי לשלוח לה זר לבית החולים, הולך להתארח בחג אצל חמותך, זר פרחים יראה מחשבה, ויהיה מחווה קטנה ויפה למארחת, ועוד. פרחים יכולים להיות מצורפים למתנה יצירתית או להיות מתנה בפני עצמם. מעוניינים להראות שאכפת לכם, אך אין לכם זמן לחשוב על מתנה, משלוחי פרחים פתח תקווה יעשו את העבודה, וישזרו בעבורכם את הזר המושלם למאורע.

משלוחי פרחים פתח תקווה
31/08/13 | קניות
עם פרחים, אי אפשר אף פעם לטעות. פרחים עושים טוב על הנשמה, מוסיפים צבע, ריח וטעם לחיי הזוגיות ובכלל, לחיים עצמם.

חנות מקצועית שמבצעת משלוחי פרחים בלוד
31/08/13 | צרכנות
השירות של משלוח פרחים באזור לוד הוא שירות שהרבה אנשים נזקקים לו בזמנים שונים, ולכן אפשר למצוא היום חנויות רבות שמציעות שירותים כאלה.

משלוחי פרחים גדרה
26/08/13 | צרכנות
הביקוש למשלוחי פרחים תפס תאוצה בשנים האחרונות, וחנויות פרחים רבות נהנות מכך. הסיבות לכך הן בעיקר בשל הנוחות הרבה שטמונה בהזמנת פרחים דרך הטלפון או דרך האינטרנט, והקלות שבה אנו יכולים להעניק מתנה יפה ליקירינו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI