דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר טבעות אירוסין מחירים
טבעות אירוסין מחירים
יוני טל 15/12/14 |  צפיות: 3435

אם הגעת למאמר זה כנראה שהינך מצוי בשלבי בירור מחירים של טבעות אירוסין. אז נקדים ונאמר שמחירי טבעות אירוסין משתנה ודינאמי מאוד לעומת זאת מה שצריך להיות קבוע זה התקציב אותו אתה רוצה ויכול לשלם. אם תגבש לעצמך תקציב ברור ומוחלט, תהליך החיפוש יהיה קל יותר וממוקד יותר עבורך. אתה תוכל לבדוק אילו טבעות אירוסין התקציב שלך יוכל לקנות. במאמר זה ניתן דוגמאות לטבעות אירוסין במחירים שונים וכמו כן ניתן טיפים כיצד להוציא את המקסימום במסגרת התקציב העומד לרשותכם.

גברים רבים נוטים להתעניין בשאלה מהו המחיר הממוצע לקניית טבעות אירוסין. התשובה האמיתית היא כי לא נערך סקר בנושא ואין נתונים מדוייקים למחיר הממוצע של טבעות אירוסין. אך מה שחשוב באמת הוא גיבוש תקציב אשר מתאים לך, ליכולת השתכרות שלך, למצבך הכלכלי, ולמחיר אותו אתה מוכן להשקיע בטבעת אירוסין.

בחיפושך אחר טבעות אירוסין באינטרנט תגלה כי התחרות בענף היא עצומה וישנם מאות אתרים המציעים טבעות אירוסין במחירים שונים ומשתנים מטבעות אירוסין זולות ועד טבעות בעשרות אלפי דולרים. מחירי טבעות אירוסין הן נזגרת ישירה של היהלום או היהלומים המשובצים בטבעת (מחיר הזהב הוא שולי בטבעות אירוסין). מחיר היהלום נקבע על פי 4 קריטריונים: קראט (משקל היהלום), צבע (ככל שצבע היהלום יהיה שקוף כך צבעו ידורג גבוה יותר), נקיון (יהלום ללא כתמים חיצוניים\פנימיים, בועות בגביש ועוד) חיתוך (חיתוך מיטבי של היהלום יביא לשבירת האור על היהלום.

ארבעת הפרמטרים הללו הם שקובעים את מחירו של היהלום, מומלץ מאוד לקרוא קצת בנושא על מנת לרכוש ידע בסיס בטרם ניגשים לקנות טבעת אירוסין. זיכרו כי ידע זה כח והפגנת הידע במעמד המכירה יראה למוכר כי אתם בקאים ולא ניתן לעבוד עליכם. תוכלו להכנס למדריך להיהלומן המתחיל וללמוד יותר על תמחור יהלומים.

רוב טבעות האירוסין הנמכרות כיום הן או טבעות אירוסין קלאסיות עם יהלום מרכזי אחד (סוליטר), או טבעות אירוסין משובצות ביהלומים זעירים בנוסף ליהלום המרכזי. הבחירה על איזה סגנון ללכת קשורה הן בסגנון שהכלה המיועדת תאהב והן של מחירה הסופי של הטבעת. כפי שהזכרנו מחיר הטבעת משתנה על פי איכויות וגודל היהלום אך הוא מאוד משתנה בין מקום קנייה אחד למשנהו. חשוב להבין כי קנייה ישירות מהייצרן יכולה להוזיל ולחסוך 50-70% בהשוואה לחנויות תכשיטים. אם תבחרו לרכוש בחנות עליכם להבין כי במחיר הטבעת תגלמו עלויות נלוות ואת גלגול הידיים שהטבעת עברה. לעומת זאת אצל הייצרן תרכשו מיד ראשונה.

ההמלצה שלנו היא כאשר באים עם תקציב יחסית נמוך (1500-2500 ש"ח) רצוי ללכת על סגנון של טבעות אירוסין משובצות. זאת מפני שבתקציב זה תוכלו לרכוש יהלום קטן( 15-20 נקודות) וחסר נוכחות. לעומת זאת טבעת עם יהלום קטן ומסביבו שיבוצי צד יקפיצו את מראה הטבעת וישדרגו את זריקת האור שהיהלומים מפיצים. אם תקציבך עומד על 3000-5000 ש"ח תוכל לרכוש יהלום יחסית גדול (30-45 נקודות) באיכות טובה.

בכל אופן רצוי לזכור שטבעות אירוסין הן סמליות ולא נאמדות רק בכסף. שיהיה מזל טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוני טל


 


מאמרים נוספים מאת יוני טל
 
רמי לוי סטייל
02/01/15 | צרכנות
נראה כי עסקים ומותגים רבים מתעלמים ממצוקתם של הצרכנים ובוחרים שלא לנקוט באסטרטגיה אשר תתאים את עצמה למצבם של רבים אשר מתקשים לגמור את החודש. עסקים מעטים כדוגמת רמי לוי שיווק השקמה, גולן טלקום בשוק התקשורת, או קופיקס רשת הקפה ב5 שח הביאו בשורה צרכנית חדשה מרעננת אשר שמה את הלקוח במרכז

היתרונות של קניית טבעות אירוסין מהייצרן
27/12/14 | צרכנות
בטבעות אירוסין כמו במוצרים שונים ישנו פער מחיר אדיר בין הייצרן למשווק (ולעיתים המוצר עובר ידיים נוספות כמו מפיץ). הייצרן הוא הראשון בשרשרת ההפצה ועל כן בכדי להפיץ את סחורתו למשווקים השונים, חייב לתמחר את מוצריו בזול ולעבוד על מתח רווחים נמוך.

טבעות אירוסין מחירים
בחיפושך אחר טבעות אירוסין באינטרנט תגלה כי התחרות בענף היא עצומה וישנם מאות אתרים המציעים טבעות אירוסין במחירים שונים ומשתנים. מחירי טבעות אירוסין הן נזגרת ישירה של היהלום או היהלומים המשובצים בטבעת

אז מי בוחר(ת) את טבעת האירוסין?
עולם האינטרנט והרשתות החברתיות האופפות אותנו הם כלי נהדר לשדר לעולם מה אנחנו אוהבים, מה לא אוהבים, איזה חברה אנחנו מחבבים ועוד ועוד. לייק קטנטן על תמונה של חברה שהתארסה, או על תמונה אקראית של טבעת אירוסין תשדר מייד לחבר את המסר הנדרש

איך בוחרים טבעות אירוסין
היום האינטרנט מציע אין ספור אתרים וחומרי עזר איתם ניתן ללמוד על היהלומים בפשטות ובקלות. כמו כן ישנם מחירוני יהלומים ברחבי האינטרנט שם תוכלו להבין כמה בערך עולה היהלום אותו הציעו לכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI