דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר מצלמות אבטחה- זהירות רואים אותך !
מצלמות אבטחה- זהירות רואים אותך !
ניסים סבג 16/12/14 |  צפיות: 3274

זה באמת נראה קצת מדע בדיוני. בן אדם נכנס לחנות- מצולם ! בן אדם נכנס לבניין רב קומות- מצולם. ילדה בגן הילדים- מצולמת. מטפלת שסועדת קשיש- מצולמת ! אבל יש לזה סיבה והיא סיבה מאוד טובה.

כי אנשים (ולא מדובר רק על גנבים ושודדים) נורמטיביים לחלוטין, חוטפים לפעמים את הקריזה שלהם, ומתנהגים כמו שלא כדאי שנראה אותם. אנחנו לא רואים, אבל המצלמות אבטחה רואות, וגם מתעדות את זה והכול בזמן אמת.

מצלמות בגני ילדים

ילדים קטנים הם חסרי ישע, תמימים ובגיל הרך, הם ממש לא יודעים לתת עדות. את המצב הזה ניצלו מסתבר, כך לפי פרסומים בתקשורת, כמה גננות ומטפלות, שלא ידעו שמעל הראש שלהן יש "עיניים נסתרות" שרואות הכול ומשדרות את זה גם אחר, וכך נדהמו לגלות כמה הורים חשדניים שהילד הקטן שלהם בן השנתיים, שלוש וקצת, לא סתם חוזר הביתה עם פרצוף חמוץ, יש לו סיבה טובה. ניערו אותו, העיפו אותו, התייחסו אליו בגסות ומשכו אותו בכוח- כך לפי תיעוד המצלמות אבטחה.

מסתבר שחלק מהמטפלות והגננות, עד כמה שהן אוהבות ילדים (כולן יספרו שהן מאוד אוהבות ילדים) לא תמיד מסוגלות להשתלט על עצמן מול 30 זאטוטים צורחים, ולפעמים יש פה ושם זיוף קטן, רק מה שנראה להם כמו התנהגות עצבנית, נראה להורים כמו התעללות ובצדק.

אחרי מספר מקרים בהן תועדו מספר מטפלות וגננות פוגעות בילדים קטנים במסגרת מעון או גן, בהן חשבו החכמות כי הילד לא "יגלה" ואף אחד לא ידע, נחשפו מצלמות האבטחה והובילו אותן אחר כבוד חזרה הביתה שיוציאו את העצבים שלהן שם.

אחרי פרסום המקרים הללו, נתפסת הצבת של מצלמות אבטחה בגנים, כציוד חובה, הנדרש גם ע"י ההורים, כתנאי לרישום הילד לגן זה או אחר, ובפירוש יש הורים שלא מוכנים לרשום את הילדים שלהם לגן או מעון שלא מותקנות בו מצלמות אבטחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניסים סבג

נס מצלמות אבטחה מומחים בהתקנת מצלמות אבטחה מזה שנים ועושים זאת במקצועיות רבה.



 


מאמרים נוספים מאת ניסים סבג
 
מצלמות אבטחה- זהירות רואים אותך !
זה באמת נראה קצת מדע בדיוני. בן אדם נכנס לחנות- מצולם ! בן אדם נכנס לבניין רב קומות- מצולם. ילדה בגן הילדים- מצולמת. מטפלת שסועדת קשיש- מצולמת ! אבל יש לזה סיבה והיא סיבה מאוד טובה.

מצלמות אבטחה- לחשוף את האמת !
אין היום כמעט בית בו מטפלת חדשה סועדת קשיש, או גן ילדים שאין בו מצלמות אבטחה. הן מקנות ביטחון, מסירות דאגה והכי חשוב- הן מתעדות כל רגע בזמן אמת !

על מצלמות אבטחה ומחירים
18/11/14 | בית חכם
כאשר מדובר באבטחה לא כדאי להתפשר על פחות מהטוב ביותר גם אם המחיר יכול להיות קצת יקר. הרי כולנו רוצים להיות רגועים שהילדים, הבית או העסק מוגנים כשאנחנו לא בסביבה.

מצלמות אבטחה- חובה בכל בית, חנות ועסק !
09/11/14 | בית חכם
בעידן בו שקיפות היא מילת מפתח וכבר אין שום סודות. התקשורת ישירה וחושפת, רשת האינטרנט מציפה מידע והאדם הורגל לכך שהכול פתוח, נגיש וחשוף, לא נשאר כמעט תחום שאינו מעביר מידע ובזמן אמת- ובוודאי שימוש במצלמות אבטחה בכל חנות, בית פרטי, עסק או מקום עבודה.

לא רגועים כשהילד לבד? התקינו מצלמות אבטחה!
29/10/14 | בית חכם
היום, יותר מתמיד, אנשים רוצים לדעת מה קורה אצלם בבית או במשרד גם ברגעים שהם לא נמצאים שם.
מצלמות אבטחה הן הדרך המושלמת והפשוטה ביותר לגלות ולעקוב אחר מה שקורה בבית או בעסק שלכם גם כשאינכם במקום.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI