דף הבית קניות וצרכנות צרכנות היתרונות של קניית טבעות אירוסין מהייצרן
היתרונות של קניית טבעות אירוסין מהייצרן
יוני טל 27/12/14 |  צפיות: 3334

שוק טבעות האירוסין והיהלומים הוא רווי מאוד ותווך המחירים משתנה ממקום למקום. במאמר זה ננסה להביא בפניכם את הייתרונות שבקניית טבעות אירוסין ישירות מהייצרן וללא פערי תיווך.

אחד הקרטריונים המכרעים בקניית טבעת אירוסין הוא התקציב העומד לרשותך.  לאחר שגיבשת תקציב תוכל להתחיל לערוך סקר שוק ממוקד וענייני יותר. במהלך סקר השוק וודאי תעבור בין עשרות אתרי אינטרנט ותתחיל להשוות מחירים וטבעות אותן תוכל לרכוש במסגרת התקציב העומד לרשותך. אז לפני שתתחיל בסקר השוק נשמח לחסוך לך זמן וכסף, ולייעל עבורך את החיפוש.

בטבעות אירוסין כמו במוצרים שונים ישנו פער מחיר אדיר בין הייצרן למשווק (ולעיתים המוצר עובר ידיים נוספות כמו מפיץ). הייצרן הוא הראשון בשרשרת ההפצה ועל כן בכדי להפיץ את סחורתו למשווקים השונים, חייב לתמחר את מוצריו בזול ולעבוד על מתח רווחים נמוך. הייצרן בד"כ עובד על כמויות גדולות שבצידן רווח נמוך. לעומת זאת המשווק – שהוא היד השנייה בשרשרת קונה את סחורתו של הייצרן ומעמיס על המחיר רווח גבוה.

רכישת טבעות אירוסין אצל הייצרן לעיתים תחסוך בין 50-70% מחנויות תכשיטים ומשווקים. חנויות תכשיטים בקניון או בבורסה יגלמו במחיר עלויות נלוות מלבד הרווח. כאשר תרכשו טבעת אירוסין בחנות תאלצו לשלם גם שכירות, חשמל, אנשי מכירות, שיווק ופרסום, ארנונה ועוד.

ייצרני טבעות אירוסין ישראלים הם בד"כ וותיקים בשוק היהלומים והתכשיטים ואינם עסק שקם אתמול. נסיון של שנים ויכולת עמידה עסקית מבטאת את המוניטין של הייצרן. וותק ונסיון בענף היהלומים הוא פרמטר חשוב עליו יש לשים דגש כאשר מחפשים טבעות אירוסין. ייצרן שעובד בתעשייה הרבה שנים יכול להציע מבחר רחב יותר של טבעות אירוסין ואף להתאים עצמו ליכולתו הכלכלית ולהעדפות סגנון של כל לקוח.

ייצור טבעות אירוסין בכמות גדולה מחייבת רכישת חומרי גלם כגון זהב ויהלומים, על סמך קניית כמויות גדולות משיג הייצרן מחירים טובים וזולים מהיהלומנים השונים, מבתי היציקה וממוכרי הזהב ועל כן נותן גם ללקוחות פרטיים להנות ממחירים סיטונאים ועדיין להשאר עם רווח נאה.

זיכרו כי טבעות אירוסין ותכשיטים רבים אותם תראו בחנויות הבוטיק ואצל מותגים בתחום מיוצרים אצל הייצרן שיכול להציע לכם את אותה טבעת בדיוק בחמישים אחוז פחות. אז אם אתם כאלה אשר מעדיפים לשלם יותר בגלל השם עליכם להבין שתשלמו הרבה. לעומת זאת קנייה ישירות מהייצרן תאפשר לכם לקבל תמורה הולמת והוגנת עבור התקציב שלכם, למידע נוסף לחץ כאן. והכי חשוב להעלות חיוך על שפתייה של בחירת ליבכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוני טל


 


מאמרים נוספים מאת יוני טל
 
רמי לוי סטייל
02/01/15 | צרכנות
נראה כי עסקים ומותגים רבים מתעלמים ממצוקתם של הצרכנים ובוחרים שלא לנקוט באסטרטגיה אשר תתאים את עצמה למצבם של רבים אשר מתקשים לגמור את החודש. עסקים מעטים כדוגמת רמי לוי שיווק השקמה, גולן טלקום בשוק התקשורת, או קופיקס רשת הקפה ב5 שח הביאו בשורה צרכנית חדשה מרעננת אשר שמה את הלקוח במרכז

היתרונות של קניית טבעות אירוסין מהייצרן
27/12/14 | צרכנות
בטבעות אירוסין כמו במוצרים שונים ישנו פער מחיר אדיר בין הייצרן למשווק (ולעיתים המוצר עובר ידיים נוספות כמו מפיץ). הייצרן הוא הראשון בשרשרת ההפצה ועל כן בכדי להפיץ את סחורתו למשווקים השונים, חייב לתמחר את מוצריו בזול ולעבוד על מתח רווחים נמוך.

טבעות אירוסין מחירים
בחיפושך אחר טבעות אירוסין באינטרנט תגלה כי התחרות בענף היא עצומה וישנם מאות אתרים המציעים טבעות אירוסין במחירים שונים ומשתנים. מחירי טבעות אירוסין הן נזגרת ישירה של היהלום או היהלומים המשובצים בטבעת

אז מי בוחר(ת) את טבעת האירוסין?
עולם האינטרנט והרשתות החברתיות האופפות אותנו הם כלי נהדר לשדר לעולם מה אנחנו אוהבים, מה לא אוהבים, איזה חברה אנחנו מחבבים ועוד ועוד. לייק קטנטן על תמונה של חברה שהתארסה, או על תמונה אקראית של טבעת אירוסין תשדר מייד לחבר את המסר הנדרש

איך בוחרים טבעות אירוסין
היום האינטרנט מציע אין ספור אתרים וחומרי עזר איתם ניתן ללמוד על היהלומים בפשטות ובקלות. כמו כן ישנם מחירוני יהלומים ברחבי האינטרנט שם תוכלו להבין כמה בערך עולה היהלום אותו הציעו לכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI