דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר חברת "שווה שווה"
חברת "שווה שווה"
כתיבת מומחים 30/12/14 |  צפיות: 12431

אומרים שכדי לזכות בלוטו אדם צריך רק טופס וחלום. העובדה היא שעשרות אנשים הופכים למיליונרים בכל שנה ושנה בהגרלת הלוטו בישראל. מי שממשיך לחלום ולשחק עשוי לזכות, ואסור לאבד את התקווה.

אנחנו בחברת "שווה שווה" לקחנו על עצמנו לקחת את החלום שלכם צעד אחד קדימה ולעזור לכם לנסות להגשים אותו. אנו ננהל את מינוי הלוטו עבורכם בצורה מקצועית, שקופה ואמינה.

ראשית, אנו מציעים ללקוחותינו שירות מקצה לקצה: אנו רוכשים את הטפסים, ממלאים אותם במספרי המזל של הלקוחות, ניגשים לכל ההגרלות במועד, בודקים את הטפסים, גובים את כספי הזכייה ומעבירים אותם לידי הלקוח המרוצה.

שנית, אנו מאגדים את הלקוחות לקבוצות מינויים. ב"שווה שווה" הסיכוי לזכייה גדול יותר- זו מתמטיקה פשוטה. טופס אחד נותן ללקוח סיכוי יחיד לזכייה. אנו מגישים מאות טפסים בקבוצה ומגדילים את הסיכוי לזכייה בהתאמה. בכל קבוצה מאות מינויים ומכאן שיש מאות סיכויים לזכות!

רק ב"שווה שווה" אנחנו מאפשרים לכם לשחק בקבוצה בלי לאבד את החלום על הזכייה בפרס הגדול. בקבוצות שותפים אחרות אם המספרים שלכם יעלו בגורל הסכום יתחלק בין כל חברי הקבוצה. אצלנו זה לא כך: הטופס הזוכה מקבל לא פחות מחמישים אחוזים מכספי הזכייה! חלוקת הפרס נעשית כלהלן: 50% לממלא הטופס הזוכה, 40% לשאר חברי הקבוצה, 10% לחברת "שווה שווה".

אנחנו מאמינים שמותר וצריך לחלום בגדול. כשזכינו בפרס הגדול בסך 24 מיליון שקלים, הזוכה שמילאה את המספרים הנכונים קיבלה 9 מיליון שקלים וכל אחד מחברי הקבוצה האחרים קיבל עשרות אלפי שקלים. זה לא רע בכלל להרוויח סכום כזה כאשר הטופס שלך כלל לא זכה. אצלנו כל חברי הקבוצה נהנים כאשר המזל נוקש בדלת.

אצלנו ב"שווה שווה" שירות הלקוחות נמצא באמינות עליונה. אנו מאמינים שתפקידנו להעניק ללקוחות את כל המידע באמינות ובשקיפות, להיות זמינים ולהבטיח חווית משחק מיטבית. לצורך זה הקמנו אתר מתקדם שנתון לתהליך מתמיד של שיפור ופיתוח. באתר תוכלו למצוא את כל המידע הקשור להגרלות.

חברת "שווה שווה" היא חברה ירושלמית ותיקה המשווקת ומפעילה מינויים קבוצתיים להגרלות הלוטו של מפעל הפיס. החברה מנוהלת על ידי אנשי ספורט מוכרים בתחומם. בעליה של החברה הוא מר אברהם לוי, המנהל המיתולוגי של בית"ר ירושלים. מנכ"ל החברה הוא בנו, מר שמוליק לוי, אשר היה בעברו קפטן בית"ר ירושלים ושחקן בנבחרת ישראל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כתיבת מומחים


 


מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים
 
פוליסת חיסכון – יתרונות אפיק השקעה לחיסכון מול תוכנית חיסכון בפק"מ בבנק
הילדים הם הדבר החשוב לנו ביותר, זה שאנו עושים הכול בשבילו. כבר מרגע לידתם אנחנו דואגים להם ונותנים להם כל מה שאנחנו יכולים, וכמובן דואגים להם לאוכל, בית לגור בו, וכל מה שהם צריכים. אך טבעי הוא הדבר שנחשוב גם קצת קדימה לשנים הבאות, ואם אנו כאלו אז תוכנית חיסכון לילדים היא משהו שאנחנו חייבים לדאוג לו. ללא תוכנית כזו הם יתחילו את החיים שלהם בלי סכום כסף קטן שידחוף אותם, וללא סכום כסף כזה יהיה להם קצת יותר קשה להתחיל את החיים. פוליסת חיסכון לדוגמא היא אפיק השקעה מצוין ששווה לשקול אל מול הפקמים שמציע

פוליסת חיסכון – יתרונות אפיק השקעה לחיסכון מול תוכנית חיסכון בפק"מ בבנק
כולם מבינים את הצורך בחיסכון של כסף בצד, בין אם זה למטרה כלשהיא ובין אם לא. חיסכון נותן לנו שקט נפשי והרבה יותר אפשרויות מאוחר יותר, כך לדוגמא אם אנו מפרישים כסף בשביל הילדים שלנו אנו יודעים שיהיה להם טוב יותר וקל יותר כלכלית בהמשך. אם אנו שומרים לעצמינו כסף בצד לפנסיה אנו יודעים שבבוא היום יהיה לנו כסף בצד מה שיאפשר לנו להזדקן יותר בכבוד. אך איזו תוכנית חיסכון כדאי לנו שתהיה לנו, איזה מחשבון חיסכון יכול להראות לנו מה הכי כדאי לנו בטווח הרחוק, והאם פוליסת חיסכון עדיפה ממה שהבנק מציע, בדרך כלל עם

אינטראקטיב ברוקר – מי צריך את זה בכלל?
אם אתם חושבים על שינוי קריירה יש לכם לא מעט אפשרויות. אפשרות אחת היא ללכת וללמוד משהו, ללכת למכללה או לאוניברסיטה וללמוד תואר, ולאחר מכן ללכת ולעסוק בו. חלומה של כל אימא יהודייה הוא שהבן שלה יעבוד במקצוע מכובד כמו עורך דין או רופא, וירוויח מצוין, אך היום בשביל להרוויח מצוין לא צריך ללמוד שנים ארוכות ולא צריך תארים כאלו ואחרים. אם אתם מחפשים כיוון טוב בחיים ללכת וללמוד אותו וכמובן גם לעסוק בו לאחר מכן, מסחר בבורסה הוא בשבילכם, ולא משנה אם זה מסחר במניות או בכל מכשיר אחר שהוא.

מסחר בבורסה – כל מה שצריך לדעת
החיים היום לא פשוטים בכלל. אנחנו קמים בבוקר ומתחילים את היום שלנו עם ריצות עם הילדים למערכות החינוך, ולאחר מכן אנחנו מתחילים את היום המטורף שלנו. ריצות ממקום למקום, פגישות, מיילים ומה לא... בסופו של דבר כשאנו מסתכלים על תלוש השכר שלנו אנו מבינים שכל הלחץ הזה וכל הקיצות הללו במקרים מסויימים לא שווים את זה, ואז אנו חושבים על כיוון אחר, כיוון שייקח אותנו למקומות טובים יותר ורווחיים יותר. מסחר בבורסה לדוגמא יכול להיות כיוון מצוין, ולא משנה עם עושים מסחר במניות או מסחר בכל מכשיר אחר שקיים. הנה כמה מי

מוצרי ספיגה לגבר הכוללים תחתונים לוכדי נוזלים, סופגנים ותחבושות
אם אתה מרטיב, והגעת למסקנה שאתה צריך מוצרי ספיגה, כאן נספק לך מידע חשוב על בחירתם. כיצד היא נעשית? מה חשוב לדעת טרם הבחירה? כיצד מבדילה אסכולת מוצרי הספיגה בין המרטיבים ואלו מוצרים היא ממליצה שיהיו לכל אחד מהם? חנות דיפנד למוצרי ספיגה למבוגרים מכילה את סל המוצרים המלא. כאן תדעו מה צריך לרכוש מהם על מנת להקל על שגרת יומכם בצל בעיית ההרטבה שלכם.

חיסכון והלוואה - הילכו שניהם יחדיו...
לעיתים מתרחשים מקרים בהם קורה שאדם שיש לו סכום כסף פונה לבקש הלוואה. אף שבעצם פשוט יותר להשתמש בכסף שלך ולא לחפש הלוואות אצל אחרים, מהי הסיבה לכך שאדם יפנה לבקש הלוואה וישלם עליה ריבית במקום להשתמש בכספו שלו?

הלוואה אונליין – יש כזו חיה
יש הרבה חיות בעולם. היכולת לאתר את אלו שיוכלו להקל מעלינו ולשפר את איכות החיים שלנו – זו החכמה האמתית. אז אם אתם אוהבים לזהות את החידושים ולגלות כמה קלים ופשוטים עשויים תהליכים שונים להיות אתם מוזמנים להכיר את שרות קבלת הלוואות אונליין. להרגיש את הקלות הרבה ואת החיסכון העצום בזמן ובטרדה.

ייעוץ מקצועי הוא דבר חשוב כשרוצים לחסוך לילדים
24/12/15 | רכב
בתור הורים יש כבר לא מעט דברים שאנו יודעים על החיים. הדבר אומר שאנו יכולים לבחון מספר רב של דברים בכל הקשור לחינוך של ילדינו ולניהול משק הבית. אך עם כל הכבוד גם לידע רב שצובר כל הורה בלא מעט נושאים, הרי שלגבי תכנית חיסכון עבור הילדים שלו אין הוא מומחה פיננסי ואין הוא יכול להשוות את עצמו לנציג של מי שמתמחה בתחום זה.

מה הם היתרונות של חסכונות לילדים
אנו מחפשים את הטוב ביותר עבור הילדים שלנו, ולכן אם אנו מתכוונים לעשות מהלכים מסוימים שאמורים להיטיב עם הילדים, הרי שאנו גם מנסים לברר מהם הם היתרונות של מהלכים כאלו. היום הורים רבים בכל רחבי ישראל רוצים להבין מה הם היתרונות של חיסכון לילדים על מנת לדעת האם כדאי לפתוח תכנית כזו והאם היא באמת יכולה לתרום בעתיד הרחוק.

שקמה חיתולים למבוגרים
הזיקנה יכולה להיות מאוד לא נעימה ויש לא מעט בעיות פיזיות שמתלוות אליה. לעיתים זה נראה מייאש מכיוון שאין דרך חזרה מחלק מאותן תופעות לא נעימות ואף כואבות ולעיתים מסוכנות שיש כשמזדקנים, אך אין שום סיבה לוותר סתם כך על איכות החיים ולא לעשות פעולות שיקטינו את הסבל. אחת התופעות הנפוצות יותר אצל מבוגרים היא בריחת שתן למבוגרים, והיא יכולה לתפוס בכל מצב שהוא ובכל זמן שהוא מה שאומר המון אי נעימות עד כדי לעיתים צורך לעזוב את המקום. הרטיבות יחד עם הריח הלא נעים עלולים לגרום לבושה כזו שתוריד את החשק לצאת מהב
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI