דף הבית עסקים תעשייה גדרות מתכת לגידור ותיחום
גדרות מתכת לגידור ותיחום
יוני קוגלר 31/12/14 |  צפיות: 4715

בשביל מה צריך גדרות מתכת?

גדרות מתכת הן המוצר הבסיסי וההכרחי ביותר כאשר יש לנו צורך לגדר או לתחום אזורים. הצורך בתיחום ופתרונות גידור יכול לנבוע משורה ארוכה של סיבות: צורך להפריד בין שנים או יותר אזורים, צורכי אבטחה ובטיחות, מניעה של יציאת או כניסת גורמים מסוימים משטח ספציפי וכו'.

מדוע דווקא גדרות מתכת?

אכן גדרות מתכת פופולאריות מאוד לצורכי גידור. נתחיל מזה שהסיבה העיקרית לכך היא כלכלית: המתכת היא חומר זול יחסית לעומת חומרים אחרים. למשל, אם נשווה מחירים של גדרות מתכת אל מול מחירי גדרות עץ, הבחירה תהיה לטובת הראשונות.

בזכות מחירים זולים של גדרות מתכת, רבים יכולים להרשות לעצמם לתחום אזורים ושטחים נרחבים. לדוגמא, חקלאי שרוצה להגדיר באופן ברור את גבולות השדה שלו ולמנוע כניסה של בעלי חיים או זרים לאזור יכול להתקין גדרות מתכת מסביב לשדה.

פרט למחיר, היתרון הגדול של גדרות מתכת הוא בחוזק שלהם. מתכת מוכרת כאחד החומרים הקשיחים והעמידים ביותר בתנאים קיצוניים. פגיעות פיזיות ובעירה אינן טומנות בחובן סכנה לגדרות אלו. הדבר היחידי שמהווה סכנה הוא בלאי טבעי כתוצאה מקורוזיה – עם זאת, במידה והמתכת איכותית דיו היא לא תחליד במהרה.

התקנת גדרות מתכת ומוצרי חוט בכלל היא פשוטה ולא דורשת ביצוע עבודות תשתית מיוחדות לפני ההתקנה. כל אחד יכול להתקין את הגדרות בעצמו או להיעזר באיש מקצוע במידה וירצה בכך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוני קוגלר


 


מאמרים נוספים מאת יוני קוגלר
 
מתקני תצוגה לתערוכות
בתערוכות משתתפים בדרך כלל בתי עסק רבים. כל חברה מציגה את מוצריה ומשתדלת למשוך את עייני המבקרים אל הביתן שלה כדי לזכות בתשומת לב מרבית מצד המבקרים בתערוכה. איך להפוך את ביתן התצוגה שלכם בתערוכה לבולט ומיוחד – כזה שאיש לא יוכל לחלוף על פניו מבלי להתייחס למוצגיו?

גדרות מתכת לגידור ותיחום
31/12/14 | תעשייה
בשביל מה צריך גדרות מתכת? מדוע דווקא גדרות מתכת? אילו יתרונות יש להן? הכול על גדרות מתכת והשימושים שלהן

סוגי פתרונות לנקודות מכירה
כולם יודעים שמה שמוכר זה מה שנראה טוב ומונח עוד יותר טוב. מוצרים שהיצרן השקיע באריזה שלהם וגם דאג לספק פתרון קריאטיבי לנקודות מכירה של מוצריו נהנה משיעורי מכירה גבוהים לעומת אלה שבוחרים להתעלם מהחשיבות העיצובית של מוצריהם ונקודות המכירה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI