דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר החדשנות הבלתי פוסקת של צבי ויליגר (צביקה ויליגר)
החדשנות הבלתי פוסקת של צבי ויליגר (צביקה ויליגר)
liran 07/01/15 |  צפיות: 3954

צבי ויליגר (צביקה ויליגר) הוא אחד מאנשי העסקים המובילים והמשפיעים ביותר בשוק המזון בישראל, זאת הודות ל- 3 תכונות עיקריות: זיהוי הזדמנויות הרבה לפני שאחרים רואים אותן, חתירה מתמדת ובלתי מתפשרת למימושן המלא של כל אותן הזדמנויות - וחדשנות בלתי פוסקת.

את החדשנות קיבל צבי ויליגר (צביקה ויליגר) בתורשה מאביו אלכסנדר, שכבר בשנות החמישים, מייד לאחר קום המדינה, החל לייבא ארצה שימורי טונה, לפתני פירות ומוצרים אחרים שהיוו אז חידוש מרענן ותוספת מבורכת לתפריט הצנוע עד מאוד של רוב תושבי ישראל. בשנות השמונים הפכו צבי ואחיו יוסי למנכ"לים משותפים של החברה המשפחתית שייסד אביהם, ובאופן טבעי המשיכו לחדש ולהתחדש, וגם לאחר שעזבו את אותה חברה והקימו אחת חדשה, "וילי פוד" שמה, המשיכו לדבוק בקונספט הנ"ל.

בהתאם, וילי פוד מרעננת באופן מתמיד את היצע המוצרים שהיא מייבאת ארצה, ומדי שנה נוספים לקטלוג המוצרים של החברה לפחות 40 מוצרים חדשים מכל רחבי העולם ובמגוון רחב של סוגי מזון (דגנים, גבינות, שימורי ירקות, שימורי דגים, מאפים, קפואים, קפה, תה, פיצוחים, אורז, פסטות, רטבים ועוד ועוד).

קולה ממותקת בסטיביה

דוגמה לאחד המוצרים שצירפו יוסף וצבי ויליגר (צביקה ויליגר) לקטלוג של וילי פוד הוא קולה ממותקת בסטיביה.

לדברי הוויליגרים מדובר במשקה קל שנהנה מיתרון משמעותי על פני מוצרים אחרים בשוק המשקאות הקלים, שכן ההמתקה באמצעות צמח הסטיביה היא הבריאה ביותר שיש ולבטח בריאה יותר ביחס להמתקה בסוכר או באספרטיים.

הקולה שמייבאת וילי פוד נמכרת כמובן גם במדינות אחרות ברחבי העולם ובהן אוסטרליה וקנדה, ובסך הכל הושקעו בהחדרת המוצר החדשני לשוק הישראלי כ- 5 מיליון ש"ח.

הכניסה לשוק הגלידות

בקיץ 2013 נכנסה וילי פוד גם לשוק הגלידות, וזאת לאחר שהאחים יוסף וצבי ויליגר (צביקה ויליגר) זיהו את ההזדמנויות הטמונות בשוק שמגלגל כמיליארד ש"ח בשנה, ובפרט את הרצון למוצרים חדשניים בתחום זה (וכמובן בעלות סבירה).

כבר בחודש הראשון לפעילות וילי פוד בשוק הגלידות הצליחה החברה לנגוס בחברות הגדולות (אסם-נסטלה ושטראוס) והיקף המכירות של המותגים שייבאה לארץ, Ichoc ו- Gelato, הגיע לכ- 7.5% מסך מכירות הגלידה ברשתות השיווק.

הגלידות של וילי פוד מיוצרות בספרד וזכו לציונים גבוהים במבחני טעימה שונים - אם כי כמובן עליהם לעמוד במבחן קשה לא פחות וכנראה אף יותר, לשרוד לנוכח התחרות הקשה אל מול שני גופי הענק אסם ושטראוס.

צבי ויליגר (צביקה ויליגר) ובעיית הנמלים

החדשנות הבלתי פוסקת של צבי ויליגר (צביקה ויליגר) ושל אחיו יוסי נתקלת במשוכה לא פשוטה: ההתנהלות הבעייתית של הנמלים בישראל.

כך לדוגמה כשייבא עבור פסטיבל ים תיכוני יוגורט שחובה לשחררו מהנמל תוך זמן קצר (עד 48 שעות) על מנת שלא יתקלקל, פרצה לפתע שביתה בנמל - ואמנם בסופו של דבר הצליחו הוויליגרים להציל את היוגורט, אולם אין ספק שעל מנת שהחדשנות שלהם תבוא לידי ביטוי מלא יש לחולל שינויים מבניים מהותיים בארץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 liran


 


מאמרים נוספים מאת liran
 
סובחי טנוס: כך משלבים בהצלחה את המשפחה בעסק
שילוב דור הבנים בחברה משפחתית הוא אתגר מורכב. כך עשה זאת בהצלחה רבה סובחי טנוס מייסד חברת ס.ט.ר נדל"ן

הכנסה פסיבית – השקעות נדל"ן בארה"ב
20/01/15 | נדל"ן
לתת לכסף לעבוד בשבילנו : השקעות נדל"ן בארה"ב מהוות הזדמנות מצוינת ליצירת הכנסה פסיבית באמצעות השקעה סולידית ותשואה גבוהה.

חנות וירטואלית באינטרנט
חווית הקנייה שלנו וכיום יותר אנשים מעדיפים לחסוך זמן ועלויות נלוות לקניות אז במקום לצאת לקניונים או למרכזי הערים, הם מדליקים את המחשב בבית ונכנסים לחנות וירטואלית באינטרנט לעשות את הקניות שלהם

קורס ניהול עסק משפחתי
עד לפני מספר שנים התייחסו באקדמיה לעסק משפחתי כעסק לכל דבר, עם מאפיינים דומים לעסקים רגילים. השינויים בכלכלה ובניהול עסקים בפרט, הביא לפתיחת קורסים בניהול עסקים מסוגים שונים ובפרט עסק משפחתי.

כל מה שאתם צריכים לדעת על קרנות הון סיכון בישראל
בעולם העסקים יש שני סוגי משקיעים, משקיעים בטוחים שמוכנים לשים את כספם רק על השקעה שרמת הסיכון שלה נמוכה והסיכוי להרוויח ממנה הוא גבוה. מולם יש משקיעים שמוכנים לקחת סיכון, לשים את כספם בהשקעה בה הסיכון גבוה יותר וביחד עם זאת, התשואה היא גבוהה יותר. כשמדברים על קרנות הון סיכון, מתכוונים למשקיעים שמוכנים לקחת להמר בגדול.

החדשנות הבלתי פוסקת של צבי ויליגר (צביקה ויליגר)
למה מוסיפים האחים צביקה ויוסי ויליגר מוצרים חדשים לקטלוג של וילי פוד מדי שנה? איך הם הצליחו לתקוע יתד בשוק הגלידות ומה הייחוד של הקולה שלהם?

עיצוב חיפוי זכוכית לקיר
המטבח נחשב למקום בו אנו נמצאים בכל יום ולכן חשוב לדאוג למראה יפה. על בחירת חיפוי זכוכית לקיר המטבח במאמר שלפניכם.

שילוב של זכוכית מודרנית על ידי עופר שבירו
שילוב של עיצוב זכוכית מודרנית בבית יותר מראה מרשים למדי. על עיצוב זכוכית מודרנית על ידי עופר שבירו- במאמר שלפניכם

מיתוג אישי על ידי משרד פרסום
מיתוג אישי על ידי משרד פרסום יכול להשתלם מאוד לאדם שזקוק לו, משרד פרסום מקצועי יכול לעשות מהפך בתדמית אישית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI