דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים ניידים המחשב הנייד התקלקל- מה עכשיו?
המחשב הנייד התקלקל- מה עכשיו?
ניר 28/01/15 |  צפיות: 3735

קנית מחשב נייד. עברה שנה, חצי שנה, או אפילו שעה ומתגלה תקלה. מה עושים? לנציגויות מותגי המחשבים הניידים שמהן אנו רוכשים את המחשבים הניידים שלנו, אין בארץ מעבדות תיקון מטעמן, ולכן תצטרך אתה, במקרה של תקלה במחשב הנייד שרכשת, למצוא את המעבדה הנכונה שמעניקה שירותי תיקון מחשב נייד.

תיקון מחשב נייד- רק במעבדה מקצועית!

כמו בכל תחום לא כל בעל מקצוע הוא באמת בעל מקצוע ולא כל מי שמציג עצמו כמומחה, מתגלה ככזה. אם אתם זקוקים לשירותי תיקון מחשב נייד, כדאי מאוד שתעשו סקר קצר ובדיקה, לפני שאתם נותנים את המחשב הנייד שלכם לתיקון, וכך תוכלו להגיע למעבדה רצינית ומקצועית שיש לה ניסיון וידע רב בתחום תיקון מחשב נייד.

במעבדה מקצועית ראשית יוכלו לזהות במדויק את הבעיה והניסיון שעומד לרשותם, מועיל להם בזיהוי, בתיקון ומכאן שעשוי להיחסך לך גם זמן וכסף רב.

מעבדה מקצועית שיש לה ניסיון בתחום תיקון מחשבים ניידים כבר תיקנה הרבה לוחות אם של כל מיני מחשבים ניידים, כבר החליפה הרבה שקעי חשמל, כבר יודעת לזהות בעיה במעגל כניסת החשמל למחשב הנייד, כבר תיקנה הרבה שברים, החליפה הרבה צורבים וכבר ביצעה החלפת מסך למחשב נייד. זאת אומרת יש לה ניסיון, והיא תוכל לתת לך את המענה הממוקד והיעיל ביותר בזמן הקצר ביותר.

אפשר לומר כי זיהוי התקלה היא בעצם המקצוענות של מעבדה לתיקון מחשבים ניידים, ואת זה יכול לעשות רק טכנאי מעבדה שיש לו ניסיון רב בתחום תיקון מחשב נייד, והוא כבר נתקל בכל מיני סוגי קלקולים שונים ויודע ישר לגשת לבעיה. זה חוסך לך זמן, וזה מכוון אותו ואותך למהות הבעיה במחשב הנייד.

כמו שלא תזמין הביתה חשמלאי לא מוסמך, כך אל תיתן לכל טכנאי מחשבים ניידים חסר ניסיון את הלפטופ שלך, כי מי יכול היום בלעדיו?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר


 


מאמרים נוספים מאת ניר
 
מה עושים כשהמחשב הנייד צריך פרמוט?
לפני פרמוט של מחשב נייד, כדאי מאוד לגבות כל חומר (תמונות, תוכנות, מסמכים, שירים, וכו') אם באמצעות דיסק און קי, כונן קשיח חיצוני או בהעברה למחשב אחר.

תיקון מחשב נייד- אל תנסו את זה בבית!
הידע הנצבר של כל בעל מחשב נייד עשוי לאפשר לו לפעמים לתקן אי אילו "תקיעות" ותקלות קטנטנות במחשב הנייד שלו, אבל בכל מקרה, חייבים לפנות לטכנאי מחשבים ניידים מקצועי ולא לנסות בכוח לפתור כל בעיה.

המחשב הנייד התקלקל- מה עכשיו?
קנית מחשב נייד. עברה שנה, חצי שנה, או אפילו שעה ומתגלה תקלה. מה עושים? לנציגויות מותגי המחשבים הניידים שמהן אנו רוכשים את המחשבים הניידים שלנו, אין בארץ מעבדות תיקון מטעמן

תיקון מחשב נייד- לא כל אחד יכול!
אם יש לך מחשב נייד שהתקלקל אתה עלול למצוא את עצמך לפעמים בבעיה. משיטוט קצר ברשת עולה כי חלקן של נציגויות המחשבים הניידים- הלפטופים בארץ, משמשות כחותמת גומי ותו לא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI