דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מחיר ארון הזזה- מצחיק זה לא מלה...
מחיר ארון הזזה- מצחיק זה לא מלה...
רגבה 03/02/15 |  צפיות: 4006

רוצים לשמוע בדיחה? מחיר ארונות לחדר שינה של אחת מיצרניות הרהיטים המובילה בארץ בכלל ובתחום ארונות בפרט... כשאתם תבחנו את הארון ותיווכחו ביתרונותיו הרבים ובתועלת הרבה שניתן להפיק ממנו ותשמעו מה מחירו, אתם עשויים לפרוץ בצחוק גדול, כאילו זה עתה שמעתם בדיחה מצוינת. כי זאת האמת- איך שלא מסתכלים עליהם- בבדיחות הדעת או ברצינות תהומית, מכל עמדה ומכל זווית, הארונות של רגבה עושים את חדר השינה מקום נעים ומסודר הרבה יותר מאשר כל ארון אחר.

כבר זזים? אל תלכו לפני שתסתכלו על ארונות ההזזה

אם אתם מתכננים רכישת ארון הזזה מחיר ודאי מהווה שיקול במערכת השיקולים וההעדפות, אבל כאשר מדובר במחיר ארונות לחדר שינה שמייצרת ומשווקת חברתנו לפני שאתם מייחדים למחיר מקום מרכזי וגבוה בשיקולים- מה שטבעי ולגיטימי לעשות- חשוב שתתוודעו אל ייחודם של הארונות: אל תפיסת האחסון הייחודית שמתממשת בהם, אל הניצול המרבי של המקום ובכך לקבל פתרון אחסון אידיאלי, אל הנוחות והפשטות שגלומים במדפים הנשלפים המובנים בהם, אל העיצוב המרהיב.

מחיר ללא תחרות

האמירה המדויקת והמושכלת ביותר שניתן להגיד על מחיריהם של ארונות לחדר שינה בפרט וארונות ההזזה בכלל היא שהם מעל ולמעשה מחוץ לכל תחרות. זה לא משום שאין מתחרים, זה משום שקשה להתחרות. אם וכאשר אתם מחפשים ארון הזזה מחיר הארון לא אמור להפתיע אתכם אלא אם אתם רגילים להיות מופתעים ממחירים תחרותיים ואטרקטיביים שיש בהם תמורה מלאה למוצר שאתם מקבלים בעבורם.  אם חשובים- ודאי חשובים- לכם מקצועיות, אמינות, הגינות, איכות, בטיחות, דיוק, גימור, עיצוב, חוזק, עמידות, ועוד ועוד מלים המתארות חברה ששירות לקוחות ללא פשרות הוא אחד המאפיינים המייחדים אותה, אין לכם סיבה לחפש ארונות במקומות אחרים, עם כל הכבוד למקומות האלה ולמי שמייצרים בהם רהיטים.

שורה תחתונה

השורה התחתונה של  המוצר שאתם מחפשים - ארון לחדר שינה - היא הישנוּת השורה הראשונה: ארון ששווה כל מחיר הוא ארון שאין לו מחיר. זה וכזה הוא הארון שמוצע לכם כאן ועכשיו. תתחדשו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רגבה


 


מאמרים נוספים מאת רגבה
 
מחיר ארון הזזה- מצחיק זה לא מלה...
03/02/15 | ריהוט
השורה התחתונה של המוצר שאתם מחפשים - ארון לחדר שינה - היא הישנוּת השורה הראשונה: ארון ששווה כל מחיר הוא ארון שאין לו מחיר. זה וכזה הוא הארון שמוצע לכם כאן ועכשיו. תתחדשו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI