דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים ניידים מחשב לגיימרים:
מחשב לגיימרים:
זול 04/02/15 |  צפיות: 3910

מרגע שיצאו לשוק המחשבים הניידים הם נכנסו לחיינו בשל היתרונות הרבים שבהם. ניתן לראות כי בדיוק כמו המחשב הגדול בבית כך גם המחשב הנייד מסייע לנו ואף יותר. כיום ישנם המון סוגי מחשבים ניידים: מחשבים פשוטים, מחשבים לסטודנטים, מחשבים חזקים שיכולים להוריד בהם תוכנות כבדות כמו למשל סטודנטים שלומדים הנדסה וזקוקים לתוכנות שרטוט כבדות וכמו כן גם מחשבים לגיימרים.

גיימרים אלו אנשים שזקוקים למחשב נייד חזק במיוחד שיוכל להוריד כמעט כל תוכנה גם אם מדובר בתוכנה בעלת משקל רב מאד. התוכנות שגיימרים מורידים למחשב שלהם הם בדרך כלל משחקים  מורכבים שתופסים המון מקום כך שמחשב נייד רגיל לא יכול לעמוס בהם. אז כיצד בוחרים מחשב נייד מומלץ לגיימרים?

המדריך המלא לגיימרים:

1. מעבד חזק- המעבד במחשבים בעצם אחראי על הפקודות וכך בעצם מעבד את תוכנות ההורדה. המעבד של מחשב לגיימרים חייב להיות חזק במיוחד על מנת להוריד ולהפעיל את המשחקים הכבדים שאותם חובבנים מורידים.

2. כרטיס זיכרון רחב- כרטס הזיכרון בעצם שומר עליו את כל הפעולות המתבצעות במחשב. כלומר, אם הורדנו מחשק, הוא נשמר על גבי הזיכרון. ברגע שיש זיכרון המחשב לא יוכל לשמור את התוכנה מה שיגרום לו להפסיק לעבוד באמצע הפעולה או ההורדה. יש לבחור מחשב עם כרטיס של לפחות מעל 4 ג'יגה שיוכל להכיל כמות הורדות גדולות וכבדות.

3. כרטיס מסך חזק- כיום ישנם לא מעט סוגים של כרטיסי מסך וכולם מעולים. אך כאשר מדובר ברכישת מחשב נייד מומלץ לגיימרים, חשוב לרכוש את הטוב והאיכותי ביותר. כרטיס מסך חזק יוכל לגרום למשחקים שהורדו לעבוד בצורה איכותית ומהירה. כרטיס מסוג זה יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים.

4. מחשב נייד בעל מסך גדול- כיוון שרוכשים מחשב נייד ולא מסך למחשב נייח, המסכים של הניידים המוצעים בשוק הם יחסית קטנים ביחס למסכי הנייחים. על כן, יש לבחור מסך יחסית גדול בכדי שגם יהיה נוח לשחק במחשב. מחשב בעל מסך קטן לא יקנה את אותה החוויה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 זול


 


מאמרים נוספים מאת זול
 
מחשב לגיימרים:
גיימרים אלו אנשים שזקוקים למחשב נייד חזק במיוחד שיוכל להוריד כמעט כל תוכנה גם אם מדובר בתוכנה בעלת משקל רב מאד. התוכנות שגיימרים מורידים למחשב שלהם הם בדרך כלל משחקים מורכבים שתופסים המון מקום כך שמחשב נייד רגיל לא יכול לעמוס בהם. אז כיצד בוחרים מחשב נייד מומלץ לגיימרים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI