דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים ניידים מה עושים כשהמחשב הנייד צריך פרמוט?
מה עושים כשהמחשב הנייד צריך פרמוט?
ניר 04/02/15 |  צפיות: 3801

לפני פרמוט של מחשב נייד, כדאי מאוד לגבות כל חומר (תמונות, תוכנות, מסמכים, שירים, וכו') אם באמצעות דיסק און קי, כונן קשיח חיצוני או בהעברה למחשב אחר.

הרבה אנשים נוהגים לפרמט את המחשב הנייד שלהם פעם בשנה, וזה דבר שנכון לעשותו, כדי לנקות אותו מווירוסים ומכל מיני מזיקים שגורמים להאטה ולתפקוד לקוי שלו. אם אתם שומעים רעשים מוזרים מהמחשב הנייד שלכם או שהוא נתקע כאשר אתם גולשים בו, זה סימן שהוא דורש פרמוט, אבל פרמוט חייב להיעשות בצורה מקצועית משום שהוא מוחק את כל התוכנות, ורצוי לעשות זאת בעצה נכונה של טכנאי מחשבים ניידים או לבקש ממנו לעשות זאת בעצמו.

כיום יש טכנאי מחשבים ברחובות, באילת, בקריית שמונה וכמעט בכל מקום, כך שלא משנה היכן אתה גר, טכנאי מחשבים יכול להגיע אליך.

כשהמחשב הנייד שלכם נכנס ל "מוסך "!

מחשב נייד כמו כל מכשיר חשמלי או אלקטרוני או דיגיטלי הוא עניין למקצוענים. בגלל זה טכנאי מחשבים עוברים קורסים לתיקון מחשבים ניידים, וזה איננו מקצוע שניתן לעסוק בו ללא הכשרה מתאימה, יסודית ומקיפה.

יחד עם זאת צריך לדעת להגיע לטכנאי מחשבים שלא יהפוך את התקלה שלכם במחשב לבעיה "בכור האטומי". הרבה פעמים תיקון של מחשב נייד דומה לתיקון של רכב. הרכב נכנס למוסך והמוסכניק אומר להם שהוא סובל מזה וזה ואלה הם הנזקים, ורוב האנשים לא מבינים במכוניות שלהם ולא יודעים בדיוק מהי הבעיה ומקבלים את מה שהמוסכניק שלהם אומר "כדברי אלוהים חיים" וגם משלמים- והרבה.

אפשר לעשות את זה גם עם תיקון מחשב נייד, להפוך בעיה קטנה לבעיה ענקית והתשלום יהיה בהתאם. לכם אנחנו ממליצים לכם לפנות למעבדת תיקון מחשבים ניידים שמסוגלת לשלוח לכם בזמן אמת תמונת MMS שמראה ללקוח בדיוק את התקלה שאותרה ולא "מנפחת" אותה. בנוסף חשוב לפנות למעבדת תיקון מחשבים ניידים שמשתמשת בחלקים מקוריים ושעובדת בשקיפות מלאה מול הלקוח.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר


 


מאמרים נוספים מאת ניר
 
מה עושים כשהמחשב הנייד צריך פרמוט?
לפני פרמוט של מחשב נייד, כדאי מאוד לגבות כל חומר (תמונות, תוכנות, מסמכים, שירים, וכו') אם באמצעות דיסק און קי, כונן קשיח חיצוני או בהעברה למחשב אחר.

תיקון מחשב נייד- אל תנסו את זה בבית!
הידע הנצבר של כל בעל מחשב נייד עשוי לאפשר לו לפעמים לתקן אי אילו "תקיעות" ותקלות קטנטנות במחשב הנייד שלו, אבל בכל מקרה, חייבים לפנות לטכנאי מחשבים ניידים מקצועי ולא לנסות בכוח לפתור כל בעיה.

המחשב הנייד התקלקל- מה עכשיו?
קנית מחשב נייד. עברה שנה, חצי שנה, או אפילו שעה ומתגלה תקלה. מה עושים? לנציגויות מותגי המחשבים הניידים שמהן אנו רוכשים את המחשבים הניידים שלנו, אין בארץ מעבדות תיקון מטעמן

תיקון מחשב נייד- לא כל אחד יכול!
אם יש לך מחשב נייד שהתקלקל אתה עלול למצוא את עצמך לפעמים בבעיה. משיטוט קצר ברשת עולה כי חלקן של נציגויות המחשבים הניידים- הלפטופים בארץ, משמשות כחותמת גומי ותו לא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI