דף הבית אימון אישי אימון עיסקי סובחי טנוס: כך משלבים בהצלחה את המשפחה בעסק
סובחי טנוס: כך משלבים בהצלחה את המשפחה בעסק
liran 05/02/15 |  צפיות: 4573

סובחי טנוס הוא אחד מאנשי העסקים המוכרים ועוד יותר מכך אהובים בתחום הבנייה. הוא החל את דרכו כפועל, הפך לקבלן ביצוע מהגדולים בענף ובשנים האחרונות עוסק גם ביזמות. אחד ההישגים הגדולים מבחינתו הוא השילוב המוצלח בין המשפחה לעסק ובפרט חניכת שני בניו רמזי וראיד והפיכתם לשניים מעמודי התווך של החברה שייסד, ס.ט.ר נדל"ן.

כיצד הפך רמזי טנוס למנכ"ל ס.ט.ר נדל"ן?

אחד המשברים היותר חמורים שעלולים לפקוד עסק משפחתי הוא כשדור המייסדים לא מצליח לשלב בעסק את הדור הבא. כתוצאה מכך עלולים להתרחש הן שבר משפחתי (בגלל התסכול של הבנים בעקבות אי שילובם בעסק, או שילובם בתפקידים שאינם מתאימים להם) והן שבר עסקי (בגלל "הצנחת" דור הבנים לתפקידי מפתח ללא הכשרה מתאימה).

סובחי טנוס השכיל לדלג מעל "מוקש" זה הודות לחושים החדים שלו ובפרט ההחלטה שקיבל לחנוך באופן אישי את בנו רמזי מיום שמלאו לו 18. ואכן, רמזי טנוס התלווה לאורך שנים רבות לכל הפעילויות של אביו וכך הוא יכל ללמוד את כל מה שצריך לדעת בתחום הנדל"ן ממקור ראשון ובאופן בלתי אמצעי. לצד לימודים בלתי פורמליים אך יקרי ערך אלה, רכש רמזי גם השכלה אקדמית - תואר ראשון בלימודי מנהל עסקים (במרכז הבינתחומי הרצליה - מכללה מובילה בתחום זה, ושלא בכדי ניתן למצוא את בוגריה בתפקידים בכירים בחברות מובילות).

המינוי של רמזי למנכ"ל התגלה כצעד מוצלח במיוחד: היכולות שלו משלימות את אלה של סובחי טנוס עצמו שכמובן עדיין מוביל את פעילות ס.ט.ר נדל"ן, ושיתוף הפעולה ביניהם מאפשר לשניהם למצות את כישוריהם ולחברה להתפתח עוד ועוד.

ראיד טנוס והפעילות הענפה והרווחית בפולין

בן אחר של סובחי טנוס, ראיד, נמצא אף הוא בתפקיד מפתח בס.ט.ר נדל"ן: מנהל ארצות חוץ. בפרט מוביל ראיד את הפעילות הענפה והרווחית של החברה בפולין, שם היא בונה בשיתוף פעולה עם "שיכון ובינוי" פרויקטים למגורים, למסחר, בנייני משרדים (בהיקף של כ- 50,000 מ"ר בסך הכל) ועוד.

הבנייה בפולין היא חלק מההחלטה האסטרטגית של סובחי לא להישאר בגבולות הארץ אלא להתרחב לכל מקום בו יכולה ס.ט.ר נדל"ן לממש את הידע והניסיון שצברה, וכך למשל בנתה החברה גם מלון בלב בוקרשט בירת רומניה.

"מילה של סובחי טנוס זו מילה"

עסק משפחתי חייב לבסס את פעילותו על ערכים כמו אמינות וכבוד - שתיים מהתכונות האופייניות ביותר לסובחי טנוס, ששורר סביבו קונצנזוס בתחום הנדל"ן ש"מילה של סובחי זו מילה".

בנוסף מפגין סובחי טנוס יחס של כבוד לכלל העובדים בחברה, לפועלים שבונים עבורו בפרויקטים השונים, ללקוחותיו ולספקים, ומנחיל ערך זה, כמו גם את חשיבותן העצומה של האמינות והיושרה, גם לבניו ולשאר עובדי ס.ט.ר נדל"ן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 liran


 


מאמרים נוספים מאת liran
 
סובחי טנוס: כך משלבים בהצלחה את המשפחה בעסק
שילוב דור הבנים בחברה משפחתית הוא אתגר מורכב. כך עשה זאת בהצלחה רבה סובחי טנוס מייסד חברת ס.ט.ר נדל"ן

הכנסה פסיבית – השקעות נדל"ן בארה"ב
20/01/15 | נדל"ן
לתת לכסף לעבוד בשבילנו : השקעות נדל"ן בארה"ב מהוות הזדמנות מצוינת ליצירת הכנסה פסיבית באמצעות השקעה סולידית ותשואה גבוהה.

חנות וירטואלית באינטרנט
חווית הקנייה שלנו וכיום יותר אנשים מעדיפים לחסוך זמן ועלויות נלוות לקניות אז במקום לצאת לקניונים או למרכזי הערים, הם מדליקים את המחשב בבית ונכנסים לחנות וירטואלית באינטרנט לעשות את הקניות שלהם

קורס ניהול עסק משפחתי
עד לפני מספר שנים התייחסו באקדמיה לעסק משפחתי כעסק לכל דבר, עם מאפיינים דומים לעסקים רגילים. השינויים בכלכלה ובניהול עסקים בפרט, הביא לפתיחת קורסים בניהול עסקים מסוגים שונים ובפרט עסק משפחתי.

כל מה שאתם צריכים לדעת על קרנות הון סיכון בישראל
בעולם העסקים יש שני סוגי משקיעים, משקיעים בטוחים שמוכנים לשים את כספם רק על השקעה שרמת הסיכון שלה נמוכה והסיכוי להרוויח ממנה הוא גבוה. מולם יש משקיעים שמוכנים לקחת סיכון, לשים את כספם בהשקעה בה הסיכון גבוה יותר וביחד עם זאת, התשואה היא גבוהה יותר. כשמדברים על קרנות הון סיכון, מתכוונים למשקיעים שמוכנים לקחת להמר בגדול.

החדשנות הבלתי פוסקת של צבי ויליגר (צביקה ויליגר)
למה מוסיפים האחים צביקה ויוסי ויליגר מוצרים חדשים לקטלוג של וילי פוד מדי שנה? איך הם הצליחו לתקוע יתד בשוק הגלידות ומה הייחוד של הקולה שלהם?

עיצוב חיפוי זכוכית לקיר
המטבח נחשב למקום בו אנו נמצאים בכל יום ולכן חשוב לדאוג למראה יפה. על בחירת חיפוי זכוכית לקיר המטבח במאמר שלפניכם.

שילוב של זכוכית מודרנית על ידי עופר שבירו
שילוב של עיצוב זכוכית מודרנית בבית יותר מראה מרשים למדי. על עיצוב זכוכית מודרנית על ידי עופר שבירו- במאמר שלפניכם

מיתוג אישי על ידי משרד פרסום
מיתוג אישי על ידי משרד פרסום יכול להשתלם מאוד לאדם שזקוק לו, משרד פרסום מקצועי יכול לעשות מהפך בתדמית אישית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI