דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ מלון צובה
מלון צובה
אטרקציות לילדים בישראל 08/02/15 |  צפיות: 3137

מלון צובה ידוע כמלון משפחתי על רמה גבוהה שיודע כיצד לפנק באופן מושקע את אורחיו הקטנים והגדולים, ידוע כמלון שממוקם באזור מרהיב ובקרבה נוחה לירושלים, (רק 20 דק'), כמלון שמשקיע רבות עבור זמן איכות משפחתי, כמלון שמאמץ באופן חכם את המיקום הפסטורלי, שתמיד מתקדם ומגוון עבור אורחיו ויודע להציע חבילת נופש מלאה- כך שלא רק מדובר במלון בעל סוויטת מפנקות, אלא גם מדובר על מלון שנמצא בקרבת מקום אל מגוון אטרקציות משגעות- הן עבור מבוגרים והן עבור ילדים.

אטרקציות

מבעד למלון נשקף נוף מרהיב של אחד האזורים המדהימים בארץ, אזור שטומן בחובו לא מעט היסטוריה מרתקת עוד מהתקופה הצלבנית. כמו כן אם יוצאים מעט מהמלון, (אפשר גם ע"י טיולים מודרכים), ניתן לגלות שפע פינות חמד לצד מסלולי טיול רגליים במגוון רמות קושי. כמו כן במקום יש כרמים ציוריים, יקב צובה הידוע, בית קפה חלבי מהנה, חוות השוקולד גליתא וכמובן גולת הכותרת של הקטנטנים- "קיפצובה". בנוסף כיף לדעת שאורחי המלון זוכים לכניסה חינם גם אל פארק השעשועים וגם אל חוות השוקולד- יותר מזה?

התרווחות

אם בוחרים להישאר במלון, תמיד ניתן ליהנות משהות במרפסת הפרטית שמשקיפה על נוף קסום, תמיד ניתן לקפוץ אל מי הבריכה המחוממת, ליהנות מהמסעדה במלון או פשוט לרבוץ בסוויטה המהנה- כך שאכן המשימה הקשה ביותר היא להחליט מה עושים קודם, על מה מוותרים ומה מוכרחים לנצל- כי כך זה שמגיעים למלון שעושה את המירב על מנת לפנק את אורחיו, כי כך זה שמגיעים למלון שממוקם באופן מושלם בין שלל  אטרקציות מגוונות.

טיולים מאורגנים

אם החלטתם שאתם מהסוג שחייב לחוות את האזור ולא רק את המלון- בוודאי תשמחו לדעת שכל יום שישי נערכים טיולי יין, בכל יום שבת נערכים טיולי תנ"ך בעלי הקשר סביבתי לצד טיולים בין כרמים של שרידי העיר המקראית, ("במת הסלע"), ואם מבקשים לתאם טיול קבוצתי מראש, ניתן ליהנות מטיול אל מערת יוחנן המטביל. כמו כן אם מבקשים עוד, תמיד ניתן להתייעץ עם פקידי הקבלה ולקבל המלצות על טיולים מרהיבים נוספים בסביבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אטרקציות לילדים בישראל


 


מאמרים נוספים מאת אטרקציות לילדים בישראל
 
מלון צובה
מלון צובה ידוע כמלון משפחתי על רמה גבוהה שיודע כיצד לפנק באופן מושקע את אורחיו הקטנים והגדולים, ידוע כמלון שממוקם באזור מרהיב ובקרבה נוחה לירושלים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI