דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים מקומות לאירועים קטנים - מסעדות טבעוניות
מקומות לאירועים קטנים - מסעדות טבעוניות
galileo 26/02/15 |  צפיות: 4978

בשנים האחרונות יותר ויותר מסעדות ברחבי הארץ התחילו להגיש אוכל טבעוני בנוסף לתפריט הקבוע שלהם ואפילו לפעמים להחליף את כל המטבח שלהם לטבעוני למהדרין. לא ברור אם התופעה היא טרנד, הסברה נכונה או באמת תחושת צדק וחמלה הירואיות שעוטפות את כל המדינה, אבל אי אפשר להתעלם מגל הטבעונות הגדול סביבינו (במיוחד אחרי הניצחון הפתיע במידה מסויימת של טל גלבוע הטבעונית באח הגדול).

בין אם אתם טבעונים, ובין אם חלק גדול מהסביבה שלכם כאלה ואתם רוצים להתחשב בהם, בכל רחבי הארץ ניתן להגיע אל מקומות לאירועים קטנים – מסעדות שהן גם טבעוניות, ולהוכיח לכולם שיש מספיק תחליפים לבשר ולמוצרים מהחיי ושעדיין אפשר לאכול בריא, טעים, ולא לפגוע באף בעל חיים על הדרך.

במידה ואתם חוששים מעיקומי אף של האורחים או מחוסר סביעות רצונם של המוזמנים שיעדיפו בשר, או לפחות גבינות, כי הרי מה זאת אומרת אירוע בלי כבבוני טלה או סטייק? ברחבי הארץ ישנן מסעדות שהן גם מקומות לאירועים קטנים ובהן תפריט משולב- טבעוני ולא טבעוני. כך תוכלו גם להראות שאפשר אחרת, אבל גם לא לכפות את דעתכם על כולם.

בעקבות העליה החדה של כמות הטבעונים בארץ, אפשר להכין היום כמעט כל מאכל בצורה טבעונית, בלי אפילו להרגיש בחסרונם של המורים מן החיי. במסעדות הטבעוניות השונות תוכלו למצוא תבשילים מסוגים שונים כמו גם מנות שנראות בשריות לחלוטין כמו למשל ספגטי בולונז, לזניה או צ'ילי קון-קרנה (רק בלי קרנה כמובן...). בנוסף אפשר למצוא מגוון רב של תשבילים שהם טבעונים מראש וכמובן שגם קינוחים. האפשרויות הרבות להכנת קינוחים טבעוניים הן כמעט בלתי מוגבלות היום עם כל המרכיבים הקיים בשוק. אפשר להכין עוגות טבעוניות שלא יביישו אף קונדיטוריה.

טבעונות היא לא רק ירקות וקטניות, ואפשר לערוך אירוע חגיגי מרגש במיוחד כך שכל האורחים יהיו שמחים ושבעים, כי יש מה לאכול, גם בתור טבעונים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 galileo


 


מאמרים נוספים מאת galileo
 
מקומות לאירועים קטנים - מסעדות טבעוניות
יש אנשים שאצלם כל יום הוא סיבה לחגיגה, ויש כאלה שאפילו סיבות גדולות לחגיגה כמו חתונה או בר מצווה הם יעדיפו לחגוג בצניעות ובאינטימיות. כך או כך לכל אחד אפשר למצוא את המקום לאירועים קטנים שיתאים לו. מקומות לאירועים קטנים כמו מסעדות יכולים גם הם להיות קשים לבחירה, אבל בין אם אתם מחפשים טרנדים ובין אם אתם בעלי אידיאולוגיה מוסרית חזקה, כדאי לחשוב על מסעדות טבעוניות לחגיגת האירוע הקרוב שלכם.

הגדלת חזה בניתוח
הגדלת חזה - בין הניתוחים הפלסטיים הפופולארים ביותר, אך עדיין ניתוח ועדיין יכול להיות מסוכן. איזה מידע חשוב לדעת לפני שבודקים לעומק?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI