דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים בריכה בבית, לא רק לכיף
בריכה בבית, לא רק לכיף
יהודה שמש 05/03/15 |  צפיות: 2720

כולנו יודעים עד כמה כיף לבלות בבריכת השחייה הביתית. הבריכה היא מקור הנאה לכל המשפחה ולחברים. היא מבטיחה זמן איכות משותף עבור הורים וילדים ובאמצעות בריכה ניתן גם להעלות את ערך הנכס בעשרות אחוזים. יחד עם זאת, בריכה בבית היא לא רק כיף אלא גם חלק בלתי נפרד משמירה על הבריאות ועל איכות החיים.

כיום ניתן להאריך את עונת הרחצה בעזרת אמצעי חימום בריכות. אמצעים אלו עוזרים לבעלי בריכות לנצל את כל היתרונות הבריאותיים של שחייה:

· שיפור כוח סיבולת וגמישות

· הארכת שרירים ואלסטיות

· איזון מסת שרירים

· חיטוב הגוף וזיקוף קומה

· שיפור זרימת הדם

· שיקום פציעות שרירים ופרקים

שחייה בבריכה ביתית מחוממת ומפנקת מתאימה לכל הגילאים. אפשר לאמץ טכניקות שחייה בריאות בגיל צעיר, לעשות זאת בגיל מבוגר או להתנסות בשחייה דווקא בגיל הזהב. השחייה היא אחד האמצעים היעילים ביותר לשמירה על אורח חיים בריא. מהבחינה הזו, חימום בריכות הוא כלי מצוין להפחתת מתח, שיפור כושר עבודה ושמירת משקל.

כך תנצלו את היתרונות של חימום בריכות

מי שרוצה להשיג את כל היתרונות הבריאותיים של שחייה בבריכה הביתית לא יכול להסתפק במערכות חימום. קודם כל, כדאי להפוך את השחייה לחוויה. אפשר לעשות זאת באמצעות השמעת מוזיקה, הזמנת חברים או החלטה על תכנית אימונים מסודרת. שנית, תמיד רצוי לשלב את הרחצה והשחייה עם תזונה נכונה. רצוי להתייעץ עם רופא משפחה בכל מקרה של התלבטות ולהישאר עירניים לתגובות הגוף.

הבטיחות היא ערך עליון בשחייה לטובת שמירה על ערכים בריאותיים. השתמשו במערכות חימום בריכות עם תו תקן, הרחיקו מהבריכה ילדים או חיות מחמד ואל תשכחו לעשות הפסקות יזומות עבור שתייה, מנוחה והטענת מצברים במקום מקורה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יהודה שמש


 


מאמרים נוספים מאת יהודה שמש
 
שמירה על כללי בטיחות בזמן העבודה עם מנוף הרמה
25/10/15 | שיפוצים
אין שום צל של ספק כי העבודה עם מנוף הרמה יכולה להגשים שורה ארוכה מאד של מטרות - בהובלות, באתרי בניה, בהקמת במות, בטעינה ופרקיה של מכולות, בהורדה של ציוד כבד מתוך כלי רכב מסחריים....

על החשיבות של חברת אבטחה בהגנה מפני פריצות של האקרים
25/10/15 | צרכנות
לכאורה, כאשר אנו מדברים על אבטחת ארגון, הרי שיש כאן אבטחה בשני רבים שונים. אבטחה מסוג אחד נוגעת לאבטחה פיזית על משרדי הארגון עצמם - עבור אבטחה זו נפנה אל חברת אבטחה שתספק לנו מאבטחים חמושים, ואלו יגנו על המתחם ויפקחו עין לאורך שעות היום והלילה. הרובד השני הוא של הגנה על המידע שנמצא בתוך העסק עצמו מפני האקרים. אולם, מיהם המומחים שנפנה אליהם כדי לקבל את ההגנה הראויה? התשובה היא שגם כאן - פונים אל חברת אבטחה!

פתרונות יישור שיניים שונים
25/10/15 | רפואה
שיניים ישרות משפרות את הדימוי העצמי ומקלות על אכילה ודיבור. ניתן לבחור בין פתרונות שונים כדי ליישר את השיניים ובין היתר רצוי להכיר את היתרונות של יישור שיניים שקוף

4 דברים חשובים לבדוק לפני רכישת מערכת מולטימדיה לרכב
מערכת מולטמדיה לרכב הינו דבר אינו זול, לכן אספנו לכם דברים שאתם חייבים לבדוק

כל מה שחשוב לדעת על הובלת פסנתרים
06/04/15 | צרכנות
אשר אנשים מבקשים להיעזר בשירותי הובלות באשדוד וברחבי הארץ, אפשר לצפות לכך שהשירות יהיה כמובן.....

כל השלבים בתהליך של בניה מהירה
05/04/15 | תעשייה
לשיטת הבניה שאנו עומדים לחשוף בפניכם, קוראים בניה מהירה. שיטה זו קיבלה את שמה, משום שבאופן טבעי..........

חמישה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הפרקט המושלם
כך תדעו לבחור את הפרקט הנכון

רשת צל בגני משחקים וחשיבותה עבור הילדים
11/03/15 | צרכנות
קרני שמש עלולות להזיק ולגרום לבעיות בריאותיות עקב חשיפה רבה, ילדים קטנים יותר רגישים לקרני השמש וחשוב מאוד לספק קירוי בזמן שהם משחקים.

סימנים להחלפת גז במיזוג האוויר ברכב
במדינתנו החמה יש ערך עליון למיזוג תקין באוטו

חובת בדיקות תקופתיות למטפים
מטפים הם דבר חשוב שיכול להציל חיים, עם זאת חשוב לערוך להם בדיקות תקופתיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI