דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מלון צובה
מלון צובה
weddingdjs429 09/03/15 |  צפיות: 5666

מלון צובה מחכה לכם בידיים פתוחות. אל המלון ניתן להגיע בהרכב משפחתי על מנת לבלות ביחד זמן איכות ולהטעין מצברים או לחלופין על מנת לחגוג שבת ביחד, להגיע לכבוד כנס, לחגוג אירוע משפחתי כגון בר מצווה, שבת חתן ועוד. מלבד העובדה שבמקום מחכות לכם 64 סוויטות מרהיבות ומרווחות לצד פינוקים כגון בריכה מחוממת, טוב לדעת שגם יש במקום מגוון אולמות כנסים וחדרי וועידות, כך שללא ספק מדובר על מקום מושלם עבור עריכת אירועים משמחים לצד אירועים עסקיים.

מיקום

כיוון שבמלון צובה מחכים לכם שלל פינוקים, לעיתים קשה בדיוק לשים את האצבע על הגורם שאחראי על ההנאה האדירה שחווים בכול רגע נתון. עם זאת אם ננסה לרגע לתמצת את מהות ההנאה נמצא שיש פרמטר אחד ששווה התייחסות מיוחדת ופה כאמור מדובר על מיקום. מלון צובה ממוקם באופן מושלם לצד נוף הררי כפי שרק הרי ירושלים יודעים להציע. למרגלות ההרים מחכים כרמים ציוריים שניתן לסייר דרכם אל עבר יקב בוטיק מקומי וידוע. אם מביטים מעט מעבר מוצאים את מצודת בלמונט משקיפה מלמעלה כאשר בכול עונה מחכה פריחה מרהיבה אחרת, כך שרק להביט על הנוף יוצר את תחושת הקסם שכל חופשה צריכה, ואם מבקשים יותר מרק תחושה מרנינה תמיד ניתן לצאת לסיור אישי או מודרך אל עבר מערת יוחנן המטביל, אל שרידי העיר המקראית "במת הסלע" ועוד.

שתי  אטרקציות ייחודיות

לצד מיקום משגע, יחס אדיב ותנאים מפנקים, יש לציין את הבונוס הייחודיים של המלון, במיוחד כאשר הוא מיועד עבור אירוח של משפחות. לצד המלון מחכות שתי אטרקציות מהנות. האחת היא חוות השוקולד המרנינה גליתא ואילו השנייה היא פארק השעשועים "קיפצובה". באחת ניתן לעבור סדנאות ולטעום שפע שוקולדים נהדרים ובשנייה ניתן להוציא אנרגיות, ליהנות משפע מתקנים עבור כלל המשפחה ולהכיר אטרקציות חדשות- כך שללא ספק מדובר על מקום מושלם עבור זמן איכות עם הילדים- כי שהילדים מרוצים גם ההורים מרוצים, ואילו מלון צובה עושה כל שביכולתו על מנת להבטיח עוד חופשה מדהימה לכם ולכל המשפחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 weddingdjs429


 


מאמרים נוספים מאת weddingdjs429
 
מלון צובה
09/03/15 | בתי מלון
מלון צובה מחכה לכם בידיים פתוחות. אל המלון ניתן להגיע בהרכב משפחתי על מנת לבלות ביחד זמן איכות ולהטעין מצברים או לחלופין על מנת לחגוג שבת ביחד, להגיע לכבוד כנס, לחגוג אירוע משפחתי כגון בר מצווה, שבת חתן ועוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI