דף הבית בידור ופנאי עשה זאת בעצמך איך מנקים עור הפוך?
איך מנקים עור הפוך?
רוני דלאל 11/03/15 |  צפיות: 12586

האם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד אפשר לנקות עור הפוך בצורה יעילה במיוחד? אין ספק שהעור ההפוך מציב לעתים אתגר משמעותי. מאחר שמדובר על החלק בעור שהיה מחובר לבשר, הרי שבניגוד לעור רגיל, זהו החלק שלא בהכרח רגיל להיות חשוף לתנאים השונים שיש, ומכאן הוא הרבה יותר רגיש.

עם זאת, ניתן למצוא כיום את העור ההפוך במגוון רחב מאד של מוצרים שכולנו עושים בהם שימוש, ומכאן חשוב שתדעו איך לבצע ניקוי עור הפוך גם מבלי שתפנו לחברה מקצוענית.

השיטות שתמיד יעזרו לכם

●       שימוש במטלית לחה - שימו לב, רצוי להרטיב אותה ממש במקצת, ובחלק מהמקרים אפשר אפילו להשתמש במטליות הלחות שמשמשים לרוב לניקוי של תינוקות. אלו הן מטליות יעילות מאד לסילוק של כתמים בצורה שמרנית שלא תפגע בעור ההפוך.

●       שימוש בחומץ - דרך נוספת לבצע ניקוי עור הפוך, הפעם בצורה קצת יותר משמעותית היא לקחת מקל לניקוי אוזניים, לטבו לאות ובמעט חומץ, ולהשתמש בכך כדי להעלים כתמים שונים.

●       שימוש בקובית ניקוי - מדובר על קובייה שיש לה תחושה של כמעין מחק שעשוי מגומי, אך היא מעט יותר קשיחה מכך. כאשר משפשפים אותה בעור ההפוך - אפשר להסיר מממנו לכלוכים מוצקים שונים בצורה מהירה ויעילה יחסית.

●       ניקוי עם קיטור - בחלק מהמקרים, ניקוי עור הפוך יהיה פשוט אם משתמשים במכשיר לניקוי קיטור. עם זאת, כדאי להשתמש בצינור קטן ככל האפשר.

●       ניקוי עם אלכוהול - בחלק מהמקרים, גם אלכוהול לחיטוי יכול להיות יעיל. כמו במקרה של החומץ, טובלים מקל לניוקי אוזניים, ומשפשפים היטב ובכיוון אחיד על העור ההפוך.

●       שימוש במברשת ניקוי - יש כיום מברשות ייעודיות במיוחד עבור ניקוי עור הפוך ואפשר לרכוש אותן. מנקים תמיד בכיוון אחד - ומסירים את הלכלוך.

וכך גם אתם יכולים לנקות!

באמצעות השיטות הנ"ל, גם אתם תוכלו לנקות ממש בקלות את העור ההפוך שברשותכם. זה יעיל מאד לניקוי מוצרים שונים - ובמידת הצורך אם זה לא עובד, פונים כמובן לסיוע מקצועי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רוני דלאל


 


מאמרים נוספים מאת רוני דלאל
 
איך מנקים עור הפוך?
איך תנקו עור הפוך בעצמכם? מטליות לחות, חומץ, קיטור ועוד. כל השיטות לניקוי של מוצרים מעור הפוך
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI