דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר תיקון שריטה ברכב
תיקון שריטה ברכב
אסתי חדד 22/03/15 |  צפיות: 3510

תיקון שריטה ברכב

פגיעות קלות ושריטות ברכב הן דבר שבשגרה, הפגיעות ברכב לרוב מופיעות בעקבות תמרון חנייה לא נכון שלכם ובמקרים אחרים תוך פגיעה אנונימית. תופעת השריטות הינן מציקות ביותר במיוחד כאשר מדובר ברכב חדש או ברכב השמור היטב על ידי בעליו.

לרוב לאחר פגיעה ברכב  את השריטות תתקנו בעצמכם, העלויות הינן נמוכות ואינן מצדיקות את הפעלת פוליסת הביטוח המקיף, תשלום ההשתתפות העצמית והכתמת העבר הביטוחי שלכם יכול ליקר לכם את הביטוח בעת החידוש לכן נושא התביעה לא שווה את המאמץ.

איך מתקנים שריטה ברכב?

תיקון שריטה ברכב נעשה כיום בקלות רבה על ידי רכישה צבע מקורי בשפופרת קטנה או בקבוקון קטן המיועד לתיקון שריטה ברכב. את הבקבוקון תוכלו למצוא בחברת "מכחולים" במגוון צבעים ובכך להתאים את הצבע המדויק לרכביכם. לאחר מריחה מוקפדת של החומר, אתם לא תרגישו כלל וכלל בשריטה שהייתה קודם ברכב ותוכלו "לנשום לרווחה" וליהנות מרכב אסתטי ללא שריטות.

עד כמה חשובה לכם חיצוניות הרכב?

ישנם בעלי רכבים בעבורם פחחות, צבע ונראות הרכב הם נושאים שוליים, מבחינתם כל עוד הרכב מצליח לנסוע כשורה אין הם מייחסים כל חשיבות למראה החיצוני שלו. אך מנגד, ישנם בעלי רכבים שרכבם הוא מבחינתם "קודש קודשים" ופגיעה או שריטה ברכב יכולים לגרום להם לתסכול של ממש.

אם הנכם זקוקים  לתיקוני פחחות או צבע כדאי לבצע אותם אחת לתקופה מסוימת, אין כל סיבה למהר למוסך בבהלה עם כל שריטה קלה בצבע. יחד עם זאת, במקרה של תאונה, כדאי יהיה לבצע בדיקה מקיפה לשלדת הרכב, ייתכן כי הפגיעה החיצונית המזערית מעידה על פגיעה פנימית חמורה ומסוכנת.

חשיבות תיקון שריטות במקרה של מכירת רכב

שיפור חיצוניות הרכב חשוב מאוד לקראת השלב בו תרצו למכור את הרכב, בעבור רכבים עם פגיעות או שריטות תוכלו לקבל מחירים נמוכים, לכן ברגע בו תרצו למכור את הרכב, תוכלו לעזר בצבע מיוחד המיועד לתיקון שריטה ברכב ובכך להרוויח מחיר גבוה יותר על הרכב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסתי חדד


 


מאמרים נוספים מאת אסתי חדד
 
צבע מקורי לרכב
13/05/15 | רכב
המאמר מסביר מדוע כדאי במקרים בהם ברכב יש פגיעות, שריטות או שפשופים מקומיים באזורים הבולטים לעין, מומלץ להשתמש דווקא בצבע המקורי של הרכב בין אם הבחירה תהיה לבצע את התיקון במוסך או בשיטת עשה זאת בעצמך.

תיקון שריטה ברכב
המאמר מסביר באילו מקרים מומלץ וכדאי לתקן שריטות ושפשופים ברכב בשיטת עשה זאת בעצמך. יש כל מיני מצבים בהם הנזק ברכב נעשה על ידי בעל הרכב שלא במתכוון או על ידי גורם חיצוני-אם הפגיעה דהיינו השריטה או השפשוף אינו רציני ואינו דורש טיפול על ידי מוסך שירות מקצועי, יש היום מגוון אופציות ואפשרויות כיצד ניתן לתקן בעצמך פגיעות קלות ובזול.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI