דף הבית תיירות ונופש אטרקציות הצגות, טיולים ומשחקיות - אטרקציות לפסח 2015
הצגות, טיולים ומשחקיות - אטרקציות לפסח 2015
אייבן ס 26/03/15 |  צפיות: 12585

חג הפסח – חופשה ארוכה לילדים, וצריך לדעת מה לעשות איתם

לא מעט חופשות יש בלוח השנה של הילדים שלנו. ארוכות יותר או ארוכות פחות, המכנה המשותף של כמעט כולן הוא שלנו, ההורים, בזמן זה אין חופש כלל וכלל. ובכך ייחודית חופשת חג הפסח – חופשה ארוכה שבה הילדים שלנו נמצאים זמן רב בבית מחד, ומאידך גם אנחנו זוכים לחופש בחול המועד לרוב. כעת נשאלת השאלה – לאילו אטרקציות לילדים בפסח כדאי לנו לקחת את הילדים שלנו?

5 בילויים בפסח שכדאי לכם לקחת את הילדים שלכם אליהם

  • חופשת הפסח היא תקופה שבה הצגות ילדים רבות עולות, ובאותו זמן גם סרטי הילדים של הקיץ מתחילים לבצבץ. שווה לבדוק הצגה מומלצת או סרט ילדים מצחיק ומהנה עם קריצה לכם, ההורים.
  • אם כבר יצאתם מהבית, למה לא להגיע לכל אחד מהיעדים המעניינים והחווייתיים אליהם לא היה לכם זמן לקחת את הילדים? כדאי לנצל את החופשה ולהגיע למוזיאון המדע, מיני ישראל, או כל יעד אטרקטיבי אחר לכם ולילדים שלכם.
  • עוד יתרון בחופשת הפסח הוא מזג האוויר – בתקופה זו של השנה נהיה נעים ונוח לטיול רגלי, ומשפחות מיטיבות לכת (וגם אלה שלא) יכולות לנצל את החופשה לטיול מהנה במזג אוויר נוח, בדיוק כשפריחת האביב בשיאה.
  • עוד אופציה היא פשוט לקחת את הילדים למשחקיות – ג'ימבורי לקטנטנים, משחקי וידאו לגדולים יותר. לא תמצאו הזדמנות טובה יותר ליום כיף ארוך לילדים שלכם.
  • נסו לחשוב על בילויים לא שגרתיים שהילדים שלכם לא רגילים אליהם. אטרקציות לילדים בפסח יכולות להיות גם מיני גולף, באולינג או לייזר-טאג – הכל תלוי במה הילדים שלכם אוהבים ורוצים.

אם אפשר לשלב כמה אטרקציות לילדים לפסח יחד, כדאי לעשות זאת

כשאנחנו מתכננים בילויים עם הילדים לחג הפסח, חשוב להבין שהזמן שלנו הוא לא בלתי מוגבל. ככל שנאריך את הימים ונשלב כמה בילויים יחד, נרוויח יום מהנה וממצה יותר לילדים שלנו. לכן כדאי למצוא כמה אטרקציות לילדים בפסח במקום אחד, שייתן לילדים שלנו את החוויה המלאה והארוכה יותר – כך נוכל גם אנחנו קצת לנוח ולא לרדוף אחריהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אייבן ס


 


מאמרים נוספים מאת אייבן ס
 
הצגות, טיולים ומשחקיות - אטרקציות לפסח 2015
26/03/15 | אטרקציות
לאן לקחת את הילדים בפסח? החופשה הארוכה מאפשרת לנו למצוא מגוון אטרקציות ברחבי הארץ. איגדנו עבורכם כמה אפשרויות חביבות לבילוי עם הילדים בפסח

חגיגה של בילויים ומשחקים לפורים לילדים
איפה שווה לבלות בפורים? מהעדלאידע ועד טיולים ברחבי הארץ. הנה רשימה של אטרקציות ופעילויות לפורים לילדים ולהורים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI