דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר קירבי חוגגת 100 שנות פעילות!
קירבי חוגגת 100 שנות פעילות!
אילת וחי שמש 13/04/15 |  צפיות: 3045
לרגל חגיגות 100 שנות פעילות של חברת קירבי הבינלאומית, החברה יצרה מערכת חדשנית ומתקדמת המבצעת פעולות ניקיון ואחזקה לבית הכוללת שטיפה ופוליש לרצפה, פוליש והברקה למשטחים רבים כגון: רצפות פרקטים דקים, שטיפת שטיח בניקוי יבש, שטיפת מערכות ישיבה בניקוי יבש, ניקוי חלונות , מטאטא חשמלי ועוד. מברשות רבות המקלות בצורה טובה ויעילה לניקוי יסודי וקפדני של הבית, כל זאת תוך מתן חשיבות לפרקטיקה והקלות בתפעול המוצר.

המערכת החדישה עברה שינויים טכנולוגיים מתקדמים, אשר גרמו כי כושר הניקוי של כלל המערכת קל וטוב יותר.  כמו כן, המערכת עברה את אישורם של מרבית מכוני התקנים בעולם וכן את מכון התקנים הישראלי.

חברת קירבי שמה דגש רב על איכות החומרים; כל המברשות עשויות מחומר בשם לקסן וגוף המכשיר עשוי מסגסוגת אלומיניום.

את המערכת משווקים נציגויות עצמאיות הפרוסות ברחבי הארץ וישנה אפשרות להזמין נציג מכירות מהסניף הקרוב לביתכם על מנת שידגים לכם את מערכת את השואב האבק לבית, ללא כל עלות וללא התחייבות. זאת על מנת להתרשם מהמוצר ולראות את תוצאות הניקוי ורמת הניקיון במידה ומגלים התעניינות ברכישת המערכת נציג המכירות מציג בפני הלקוח את כל הפרטים ואפשרויות התשלום.

בצורה זו לקוחות מגיעים לשביעות רצון מקסימאלית מכיוון שלפני שמשלמים על המוצר ורוכשים אותו רואים בודקים עובדים איתו ורק לאחר מכן רוכשים.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אילת וחי שמש


 


מאמרים נוספים מאת אילת וחי שמש
 
קירבי חוגגת 100 שנות פעילות!
לרגל חגיגות 100 שנות פעילות של חברת קירבי הבינלאומית, החברה יצרה מערכת חדשנית ומתקדמת המבצעת פעולות ניקיון ואחזקה לבית הכוללת שטיפת רצפה, פוליש והברקה למשטחים רבים

כל מה שיש לדעת על דודי חשמל
דודי שמש - מביאים את החום מן השמש! דודי שמש הם אלה הקולטים את קרני השמש החמימות ומחממים מים לדיירי המקום. על מנת שדוד שמש יחמם היטב, עליו להיות תקין ונקי. ישנו צורך לדעת איזה דוד לקנות וגם כיצד לשמור עליו לאורך שנים. כל מה שיש לדעת על דודי שמש - במאמר שלפנינו.

דודי שמש
זקוקים למים חמים? בשביל זה יש דודי שמש! דודי שמש מהווים תחליף מעולה לבוילר החשמלי היקר. אם זאת בחורף אין ברירה, ובהעדר קרני שמש יש להסתייע גם בדוד חשמל. אך מה טוב יותר מאשר להתענג על קרני השמש החמימות ולהשיג מים חמים בכל עת בצורה קלה ,נוחה וזולה מאד?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI