דף הבית עסקים עסקים - אחר לעבור דירה בצורה רגועה
לעבור דירה בצורה רגועה
מוטי אקרמן 14/04/15 |  צפיות: 3427

לרבים מעבר הדירה האחרון אינו זכור כחוויה חיובית ונעימה. מדובר בתקופה לחוצה שבה צריך להספיק לעשות הרבה דברים בפרק זמן קצר יחסית ורבים מאיתנו מתחלים להילחץ, להתמודד בצורה לא טובה עם המוביל, עם האריזות ועוד. לכן, חשוב לדעת כיצד עוברים דירה על הצד הטוב ביותר, באופן נוח ונעים יחסית. בתור התחלה חשוב לדעת שהתקופה שבה עוברים דירה היא חשובה מאוד. מרבית האנשים מבקשים לעבור דירה בקיץ והביקוש בחודשים הללו להובלה הוא כמעט כפול מאשר בשאר חודשי השנה. על כן, אם כבר רוצים לעבור דירה, הכי טוב יהיה למצוא חודש אחר לעבור בו, משום שגם יכול להימנע הלחץ במציאת חברת הובלות טובה, גם ניתן למצוא הובלה במחיר נמוך יותר משום שהביקוש יורד באופן משמעותי ובינינו, מי צריך לעבור דירה בתקופה החמה ביותר בשנה?

בין אם מדובר על הובלות בירושלים ובין אם מדובר בתל אביב, ההמלצה היא לסגור עם חברת הובלות לפחות חודש לפני תאריך היעד המבוקש. הקיץ זו עונה עמוסה ולכן צריך להיערך בהתאם. כדי למצוא חברת הובלות טובה כדאי לחפש המלצות מחברים, שכנים ובני משפחה. עם הביקוש הגבוה, תמיד נמצא מישהו שמכירים ויכול להמליץ על חברת הובלות טובה שיכול להגיע לעיר הבירה, לאזור גוש דן או לאזורים רחוקים יותר.

מה שחשוב לדעת זה שסקר שוק הוא אחד הבסיסים העיקריים לסגירת עסקה של הובלת דירה. כל מוביל מכובד ואמין יגיש הצעת מחיר מסודרת, הכוללת את כל מפרט ההובלה שניתן לו, וכאן האמון צריך להיות הדדי. על המוביל לדעת כמה ציוד הוא צריך לסחוב ולשנע, מהיכן להיכן, מאיזו קומה לאיזו קומה ועוד. גם חברת ההובלה וגם אנחנו צריכים לדעת שהצעת מחיר חתומה משמעה שהנושא סגור מבחינה משפטית, כלומר מדובר בחוזה לכל דבר ועניין, אם אנחנו סוגרים על מוביל מסוים את העסקה.

המלצה חמה לפני שעוברים דירה היא לעשות סדר רציני בכל הבית ולראות מה כבר אפשר להעביר הלאה, לזרוק לפח ובסופו של דבר לא להעביר איתנו לבית הבא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי אקרמן


 


מאמרים נוספים מאת מוטי אקרמן
 
להנות ממתנפחים בקייטנה
הנה מתקרב לו הקיץ ואיתו גם החופש הגדול. הילדים יוצאים לחופשה ארוכה ולא ניתן לחשוב על מסגרת חלופית למעט הקייטנה. יש כיום סוגים רבים של קייטנות, כאשר לכל סוג של קייטנה יש את האטרקציות שלה ועם השנים התפתח מאוד הנושא וכיום יש קייטנות שלא היות מביישות את עולם המבוגרים בנושאים מרשימים למדי.

לעבור דירה בצורה רגועה
לרבים מעבר הדירה האחרון אינו זכור כחוויה חיובית ונעימה. מדובר בתקופה לחוצה שבה צריך להספיק לעשות הרבה דברים בפרק זמן קצר יחסית ורבים מאיתנו מתחלים להילחץ, להתמודד בצורה לא טובה עם המוביל, עם האריזות ועוד. לכן, חשוב לדעת כיצד עוברים דירה על הצד הטוב ביותר, באופן נוח ונעים יחסית.

להכין את הבית כראוי להדברה
הדברה היא הפיתרון הטוב ביותר כנגד אחת הבעיות הנפוצות ביותר בכל בית, משרד, מפעל ובית ספר – המזיקים. אלה מגיעים בעיקר עם תחילת העונה החמה ומסתובבים כאוות נפשם כדי למצוא מזון ומים ואילו לנו לא נשאר כלום חוץ מלקוות שלא ניתקל בזוג מחושים באחת הפינות. לכן, אם רוצים להעלים את המזיקים, הכי טוב יהיה לקרוא לחברת הדברה וגם אם מדובר על הדברה בירושלים, צריך להזמין את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיש. בטרם מתחילה עבודת ההדברה, כדאי להכין את הבית עד כמה שניתן, כדי שלא תהיה פגיעה של חומרי הדברה בסביבת המחייה.

השכרת רכב בישראל
04/03/14 | רכב
השכרת רכב בארץ, בין אם מדובר על נסיעות לטיולים, הסעות לאירועים וכיוצא בזה, היא פיתרון מאוד נוח ומשתלם למי שאין ברשותם רכב פרטי, או שצריכים רכב ייעודי גדול יותר, כמו רכב הסעות. השכרת רכב מצליחה לענות על הצורך של הייעוד והמחיר ולכן אין תמיד סיבה טובה להחזיק רכב צמוד ופרטי, אם ניתן אחת לתקופה לשכור רכב ולהחזירו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI