דף הבית עסקים עסקים - אחר להנות ממתנפחים בקייטנה
להנות ממתנפחים בקייטנה
מוטי אקרמן 15/04/15 |  צפיות: 3456

הנה מתקרב לו הקיץ ואיתו גם החופש הגדול. הילדים יוצאים לחופשה ארוכה ולא ניתן לחשוב על מסגרת חלופית למעט הקייטנה. יש כיום סוגים רבים של קייטנות, כאשר לכל סוג של קייטנה יש את האטרקציות שלה ועם השנים התפתח מאוד הנושא וכיום יש קייטנות שלא היות מביישות את עולם המבוגרים בנושאים מרשימים למדי. אך עדיין מדובר על קייטנה ועדיין מדובר על ילדים שרוצים לעשות כייף וליהנות מן החופשה שלהם ומדי פעם כן צריך לתת להם להתפרק ולהוציא אנרגיות, גם אם מדובר אפילו בקייטנת חלל. קייטנה היא מסגרת חינוכית הפעלתית שנותנת לילדים את כל מה שהם צריכים מבחינת צרכים אישיים כמו אוכל, מנוחה וכמובן תכנים.

מי שרוצה להעשיר עוד יותר את הקייטנה שלו, יכול בהחלט לחשוב על אטרקציות מאוד בסיסיות בפעילות שלהן, אך עם סיפוק מן הגדולים ביותר שיש. מתנפחים מהווים חלק מפעילות של ילדים כבר שנים רבות וככל שעובר הזמן ניתן למצוא מתקנים מתנפחים במסגרות שונות של קייטנות מסוגים שונים, אולם ניתן לחפש מתקנים מתנפחים להשכרה באמצעות חיפוש ממוקד של מתקנים מיוחדים. מה שיפה בתחום המתקנים הללו זה שעם הזמן השתכללו המתנפחים וכיום אין רק את הבלון הגדול שעליו ניתן לקפוץ כמו טרמפולינה, אלא יש ממש מתקני ניפוח של תחרויות, עם חבלי בנג'י, עם שוורים זועמים שצריך לשמור על איזון ברכיבה עליהם וכיוצא בזה. עולם המתנפחים של היום אינו כמו עולם המתנפחים של העשורים הקודמים וכל קייטנה שמכבדת את עצמה שצריכה למצוא את מסגרת הזמן של ההפעלות האנרגטיות הללו.

גם עולם הקייטנות התפתח לחלוטין וכיום אין רק קייטנות של משחקי כדור ושוקו עם לחמנייה, אלא מדובר על מסגרות שבהן לומדים הילדים כיצד לתקלט, לרקוד, לפענח צילומי חלל, לבשל ועוד. למרות הכל, הם עדיין ילדים וחייבים מדי פעם לשלב את מסגרות הזמן של הוצאת המרץ, ממש כמו בריכה או רכיבה על אופניים. כך גם למתנפח יש את היתרונות שלו בתוך החופש הגדול וכך נוצר שילוב איכותי של תוכן והפעלות בכייף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מוטי אקרמן


 


מאמרים נוספים מאת מוטי אקרמן
 
להנות ממתנפחים בקייטנה
הנה מתקרב לו הקיץ ואיתו גם החופש הגדול. הילדים יוצאים לחופשה ארוכה ולא ניתן לחשוב על מסגרת חלופית למעט הקייטנה. יש כיום סוגים רבים של קייטנות, כאשר לכל סוג של קייטנה יש את האטרקציות שלה ועם השנים התפתח מאוד הנושא וכיום יש קייטנות שלא היות מביישות את עולם המבוגרים בנושאים מרשימים למדי.

לעבור דירה בצורה רגועה
לרבים מעבר הדירה האחרון אינו זכור כחוויה חיובית ונעימה. מדובר בתקופה לחוצה שבה צריך להספיק לעשות הרבה דברים בפרק זמן קצר יחסית ורבים מאיתנו מתחלים להילחץ, להתמודד בצורה לא טובה עם המוביל, עם האריזות ועוד. לכן, חשוב לדעת כיצד עוברים דירה על הצד הטוב ביותר, באופן נוח ונעים יחסית.

להכין את הבית כראוי להדברה
הדברה היא הפיתרון הטוב ביותר כנגד אחת הבעיות הנפוצות ביותר בכל בית, משרד, מפעל ובית ספר – המזיקים. אלה מגיעים בעיקר עם תחילת העונה החמה ומסתובבים כאוות נפשם כדי למצוא מזון ומים ואילו לנו לא נשאר כלום חוץ מלקוות שלא ניתקל בזוג מחושים באחת הפינות. לכן, אם רוצים להעלים את המזיקים, הכי טוב יהיה לקרוא לחברת הדברה וגם אם מדובר על הדברה בירושלים, צריך להזמין את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיש. בטרם מתחילה עבודת ההדברה, כדאי להכין את הבית עד כמה שניתן, כדי שלא תהיה פגיעה של חומרי הדברה בסביבת המחייה.

השכרת רכב בישראל
04/03/14 | רכב
השכרת רכב בארץ, בין אם מדובר על נסיעות לטיולים, הסעות לאירועים וכיוצא בזה, היא פיתרון מאוד נוח ומשתלם למי שאין ברשותם רכב פרטי, או שצריכים רכב ייעודי גדול יותר, כמו רכב הסעות. השכרת רכב מצליחה לענות על הצורך של הייעוד והמחיר ולכן אין תמיד סיבה טובה להחזיק רכב צמוד ופרטי, אם ניתן אחת לתקופה לשכור רכב ולהחזירו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI