דף הבית חוק ומשפט תרגום משפטי נוטריון בתל-אביב
נוטריון בתל-אביב
הדס כהן 03/05/15 |  צפיות: 12301

עו"ד ונוטריון רם אפרתי

עו"ד ונוטריון רם אפרתי, עוסק במקצוע עריכת הדין משנת 1989 ומשמש כנוטריון משנת 2006. עו"ד ונוטריון רם אפרתי, בעל ניסיון רב בתחומים משפטיים רבים: דיני עבודה, דיני תאגידים, משפט מסחרי, תכנון בנייה ורישוי עסקים, ליטיגציה מסחרית ומקרקעין. ניסיונו העשיר כולל בין היתר: ייעוץ, הופעות בפני בית-משפט וכהונה בדירקטוריון של כמה חברות. כיום עיקר עיסוקו במתן שירותים נוטריונים אשר גם בהם צבר ניסיון נכבד.

המשרד

עו"ד ונוטריון רם אפרתי, הוא בעליו של המשרד אשר כולל צוות של עשרה עובדים. מיקומו של המשרד הראשי הינו בתל-אביב כאשר ישנם סנפים גם בירושלים, חיפה, באר-שבע וכפר-סבא. בכל אחד מן הסניפים ישנם נוטריונים מוסמכים, מקצועיים ובעלי ניסיון אשר מספקים שירות.

אישורי נוטריון

המשרד עוסק בכל סוגי אישורי הנוטריון. כמו כן, מספק המשרד שירותי תרגום עבור תעודות ומסמכים ואישור נוטריוני על נכונות תרגום. בזכות שיתוף-פעולה עם נוטריונים נוספים אנו יכולים לספק שירותים אלו עבור מבחר עצום ומגוון של שפות. במידה ואתם זקוקים לשירותי נוטריון בתל-אביב אנו יכולים לספק את כל הדרוש לכם, במומחיות ומקצועיות. משרדנו מספק שירותים נוטריונים למשרדי עו"ד מהידועים והמובילים בארץ, אנשי עסקים ואקדמיה, חברות פרטיות וחברות הנסחרות בבורסה, רואי-חשבון, עמותות ציבוריות, חברות הי-טק ואלפי לקוחות פרטיים מרוצים.

סמכויות הנוטריון

סמכויות הנוטריון המלאות מצוינות בסעיף 7 לחוק הנוטריונים. הן כוללות אישור ואימות מסמכים משפטיים מסוגים שונים, אישור כי אדם חתם מרצונו החופשי, אישור מקוריות מסמך וזהות החותם, אישור נכונות תרגום, קבלת תצהיר ואישור תצהיר והצהרה אחרת, אימות הסכם ממון טרום נישואין, שימוש בסמכות של נוטריון ציבורי על-פי דין אחר ועוד. מסמך אשר חתום עליו נוטריון הינו קביל כראיה בבית משפט. תפקיד הנוטריון הינו ייצוגו של האזרח במערכת המשפט וישנם מקרים בהם הוא יכול להוות רשות שופטת.

פנו אלינו

לשירותים מקצועיים ובאווירה נעימה של נוטריון בתל-אביב צרו עמנו קשר. הצוות המוסמך והאדיב שלנו ייעץ, יענה על שאלות ויספק את השירותים הדרושים. נשמח לספק המלצות על מקצועיותו ואדיבותו של שירותנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הדס כהן


 


מאמרים נוספים מאת הדס כהן
 
הערכת יהלומים
01/04/24 | ביטוח
רכישת תכשיטי יהלומים דורשת השקעה כספית נכבדת. מטבע הדברים, כרוכשים אנו מצפים לקבל תמורה מלאה למחיר, ומאמינים כי היהלומים שרכשנו הינם אכן יהלומים טבעיים ומקוריים. הבעיה היא שבשוק הזיופים המתפתח של ימינו, לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים כשמדובר ביהלומים יוקרתיים, אלא לפנות לבדיקת הערכת יהלומים מקצועית

הערכת אומנות
תחום האומנות כולל תחתיו מגוון יצירות יוקרתיות ובעלות ערך רב במיוחד, המשמשות פעמים רבות כחלק מאוספים ייחודיים של אספנים חובבים ובעלי הון. בין אם ברשותנו יצירת אומנות ובין אם אנחנו מתכוונים לרכוש אחת כזאת, כדאי תמיד שנדע מה הסיפור שעומד מאחורי יצירת האומנות, וכמובן - מה השווי שלה

שווי יהלומים
01/03/24 | חתונות
עבור רבים מאיתנו, יהלומים הם הבחירה הטבעית כאשר מתכוונים לרכוש תכשיט יוקרתי. בכדי לוודא כי אכן מדובר ביהלום איכותי, ושאנחנו מקבלים תמורה מלאה למחיר הקנייה, חשוב לבדוק את שווי היהלומים. כיצד עושים זאת בדיוק? מוזמנים לקרוא ולגלות

הערכת תכשיטים
01/03/24 | עיצוב
בין אם בחרנו לרכוש תכשיט כמתנה יוקרתית, ובין אם קיבלנו את התכשיטים בירושה, אין ספק כי מדובר בפריטים העשויים להיות שווים כסף רב. בכדי לוודא שאכן מדובר בתכשיטים כאלו, חשוב ומומלץ לקחת אותם לבדיקת הערכה מקצועית ומהימנה, שתצביע על השווי המדויק של כל תכשיט

שווי יהלומים
28/01/24 | נישואין
יהלומים הם ללא ספק הבחירה המועדפת של רבים מאיתנו במסגרת מגוון התכשיטים השונים. לצד היוקרתיות והערך הרב שיש לכל יהלום, ניתן למצוא גם לא מעט חיקויים וזיופים. אז כיצד נדע להעריך שווי יהלומים?

הערכת תכשיטים
בעולם התכשיטים ניתן למצוא מגוון נרחב של תכשיטים, כך שאין פלא שעסקאות רכישה/ מכירה של תכשיטים הן עסקאות נפוצות למדי. מאחר ומדובר בעסקה הכרוכה בהשקעה של סכומים לא מבוטלים, מומלץ יהיה לפנות לשירותי הערכת תשיטים, בכדי לוודא כי התכשיט המיועד אכן שווה את ההשקעה שלנו

שווי יהלומים
יהלומים הם בעלי מקום ייחודי בהיסטוריה, וזה כך כבר מאות שנים. מעבר ליופי המיוחד שלהם, הם גם בעלי משמעות סימבולית- יהלומים מייצגים אהבה, כוח ויוקרה. מסיבות אלה ליהלומים יש שווי גבוה, אותו מודדים דרך ארבעה קריטריונים. השילוב של ארבעתם נותנים לכם את הערך של היהלום ואת השווי שלו בהתאם. את כל אלה מודדים אנשי מקצוע בתחום היהלומים.

הערכת תכשיטים
תכשיטים קיבלו מקום של כבוד בעולמנו, ורבים בוחרים לענוד אותם - גם ליומיום וגם לאירועים מיוחדים. יש להם ערך מבחינה תרבותית ומבחינה היסטורית, והשווי שלהם בהתאם. הערכת תכשיטים היא חיונית מסיבות רבות, ואותה מבצעים אנשי מקצוע שידעו לבחון את הקריטריונים השונים.

הערכת תכשיטים. שווה השקעה
על מנת לבצע הערכת תכשיטים נכון וכדאי לגייס אנשי מקצוע בעלי ידע עשיר ומתקדם בחומרים בהם מיוצרים תכשיטים: כסף, פלטינה, זהב ועוד.. היום ניתן למצוא כמעט כל תכשיט שרק נדמיין בטווח רחב של מחירים. לצד תכשיטים שווי ערך המיוצרים מחומרי גלם משובחים קיים שוק עצום של תכשיטים שעל פניו נראים המיטב שבמיטב אבל בפועל הם מיוצרים מחומרים זולים ופשוטים.

שווי יהלומים – כי יש להם ערך רב
שווי יהלומים צריך להיעשות על ידי מביני עניין ודבר בלבד. אנשי מקצוע מיומנים, בעלי ידע וכלים. ומדוע זה חשוב? כי יש לזה ערך. האם הייתם רוצים שיהלומים שבידכם יוערכו מחצית משווים? ככל הנראה לא. ההשערה היא שתבחרו לגשת למי שייתן לכם הערכה מדויקת. לכן, בדיקה מקצועית של שווי יהלומים שווה את ההשקעה ואת הזמן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI