דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר הסדר חוב עם הבנק - מונע הליכים קשים
הסדר חוב עם הבנק - מונע הליכים קשים
dadon 26/05/15 |  צפיות: 2944

כחלק בלתי נפרד מכל הפעולות החשבוניות שאנו מבצעים, הבנק נמצא שם ומאפשר לנו לנהל את חיינו מבחינה כלכלית. המצב הכלכלי הלא פשוט, לעתים מביא אותנו למצבים כלכליים קשים, מהם אנו מתקשים לצאת בכוחות עצמנו. רובנו כבר מצאנו את עצמנו במערבולת כלכלית לא פשוטה, שבמצבים רבים הביאה אותנו לתחושה בה אנו מרגישים שרודפים אותנו ונמצאים תחת לחץ אותו אנו מתקשים להכיל. מצבים מורכבים כמו הכרזה על פשיטת רגל , פירוק חברות, הליכי הוצאה לפועל שמתנהלים על פי החוק בישראל הינם מצבים לא פשוטים, מהם ניתן להימנע תוך ניהול משא ומתן עם הבנק, וניסיון להסדיר את החוב הכספי בו אתם נמצאים. הסדר חוב עם הבנק הוא למעשה הסכם מסודר המתנהל בין בעל החוב לבין הבנק ומטרתו לספק פתרון בעניין סילוקו של החוב.

מהם היתרונות בפנייה לעורך דין במטרה להסדיר את החוב עם הבנק?

  • פנייה לעורך דין כחלק מהליך של הסדר חוב עם הבנק, מאפשרת לבעל החוב לקבל ייעוץ, הדרכה ועזרה ולהימנע מפעולות קשות, הן במצבים בהם בעל החוב הוא אדם פרטי, ארגון או חברה.

  • בהסדר חובות, אפשר לעשות סוף להליכים משפטיים רבים, ולהגיע להסכמה הגיונית עם הבנק.

  • במצב בו מתנהלים הליכי הוצאה לפועל כלפי החייב, מתווספות לחוב ריביות שונות. הסדר חוב עם הבנק, מאפשר לחייב ולאדם המייצג אותו, להגיע להסכמה בה מתבצעת הפחתה של הסכום הכספי של החוב ושל סכומי הריביות שהתווספו לו.

החשיבות של הפנייה לעורך דין שיסייע לנו לקיים הסדר חוב עם הבנק

בכדי להסדיר את החובות הכספיים שלכם עם הבנק, חשוב מאוד לפנות לשירותיו של עורך דין מקצועי המנוסה בתחום זה. עורך דין מקצועי, יסייע לכם להגיע להסכמה עם הבנק בנוגע לחוב, וימנע מכם להיכנס להליכים מלחיצים וקשים כחלק מההתנהלות מול בתי משפט.

עורך הדין איתו תתייעצו יפנה לכלכלנים, רואי חשבון ואנשים מהתחום, אשר יפעלו להגן עליכם בתור בעלי החוב וינסו ככל שביכולתם למנוע ביטולים המגבילים את חשבון הבנק שלכם, פעולות כמו צווי עיקוב יציאה מהארץ, צווי מאסר ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 dadon


 


מאמרים נוספים מאת dadon
 
גסמין קוקטייל - לדעת לבחור נכון
מעוניינים להזמין גסמין קוקטייל וזאת כדי ליהנות מחוויית אלכוהול מפנקת במיוחד שתסב לכם הנאה יוצאת מגדר הרגיל? דעו לכם כי תוכלו להשיג בדיוק את שאתם מחפשים בכל הנוגע לכך וללא שום בעיה. רק תרצו לוודא כי אתם מודעים לכל האפשרויות השונות שתהיינה זמינות לכם בכל הקשור לעניין הזה. אך ורק כך תמצאו מענה הולם אשר יביא לשביעות רצונכם ובצורה המלאה ביותר שרק אפשר להעלות על הדעת. אז אל תשכחו זאת.

מה חשוב לקחת בחשבון בעיצוב רולאפ לעסק?
עומדים לעצב רולאפ לעסק שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

איך אפשר לקבל הקלות בפסיכומטרי?
בכדי לקבל הקלות בפסיכומטרי עליכם לעבור כמה אבחונים שונים, להביא מכתבי המלצה ממורים או מדריכים שליוו אתכם, תעודות שונות ועוד.

איך לבחור מוהל מומלץ
אין ספק שהולדתו של ילד חדש משנה את החיים וברור מדוע גם אתם, אפילו אם אתם לא מאוד דתיים, רוצים לעשות לילד ברית מילה.

איך ליצור צילומים לבוק בת מצווה מיוחדים ושונים משל כולם?
14/03/17 | צילום
אין ספק כי צילומים לבוק בת מצווה הפכו לנפוצים ומושקעים הרבה יותר ממה שהיה בעבר.

ברזים לכיור מודרני במטבח
השימוש בברזים נפוץ בעיקר במטבחים ובחדר האמבטיה. כדאי לדעת שכיום ישנה נטייה לאנשים להחליף את הברזים המשעממים שמעטרים את ביתם בברזים הרבה יותר מרשימים, כאלו שיכולים להוסיף נופח עיצובי מיוחד לחלל כולו ופשוט לשפר פלאים את ההרגשה.

גריל פחמים - לאוהבי הבשר הצלוי
ההתלבטות של חובבי ה"על האש" המסורים שאוהבים להשקיע בבשר שלהם ובמזון שלהם ברורה - והבחירה קשה: גריל גז או גריל פחמים?

קבלן שיפוצים במרכז
13/12/16 | שיפוצים
בעזרתו של קבלן שיפוצים במרכז תוכלו להיות בטוחים כי תמצאו בדיוק את שאתם מחפשים, זאת אומרת שיתאפשר לכם להיות במצב בו תשיגו את המענה הטוב ביותר שישנו לצרכים שלכם וזאת בכל הנוגע לתוכניות הבנייה השונות שלכם.

חברות קבורה ואתרי הנצחה מומלצים
כיום ישנם אנשים רבים אשר רוצים להעניק ליקירים שלהם את הכבוד האחרון המגיע להם בצורה הטובה ביותר, ורוצים להעניק להם שירות מכובד הרבה יותר מהשירות הממשלתי המוכר לכולנו.

מועדונים לבת מצווה במרכז
אם אתם מחפשים מועדונים לבת מצווה במרכז, תוכלו למצוא רבים כאלו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI