דף הבית ספורט וכושר גופני אופניים מי מפחד מאופניים?
מי מפחד מאופניים?
ענת אמר 10/06/15 |  צפיות: 3613

יותר מדי אנשים עדיין לא הפנימו כמה אפשר לחסוך כאשר משתמשים באופניים. לא צריך כל הזמן, לא צריך לכל מטרה, אבל אם תנסו, אפילו לשבוע, להשתמש יותר באופניים במקום ברכב הפרטי, תגלו שיש לא מעט סידורים שאפשר לעשות באמצעותם. זה ירוק, יעיל, חסכוני וגם מרזה!

לא חייבים לגור בתל אביב ולא חייבים להיות מי יודע מה רזים, רכיבה על אופניים מתאימה לכולם ויכולה להיות דרך נוחה להגיע לעבודה, דרך  מעולה לעשות כושר ואפילו דרך לראות את נופי אירופה. יותר ויותר אנשים מגלים את חדוות הרכיבה ועוברים להשתמש באופניים, רגילות או חשמליות, בשביל להגיע לעבודה, לטייל וגם סתם, לעשות סידורים שאפשר לוותר על הרכב בשבילם.

אם השתכנעתם ואתם מוכנים לשקול מחדש את האפשרות הזאת, זה הזמן למצוא לכם אופניים מתאימות. השוק מוצף, במיוחד באזור המרכז, אופניים בתל אביב אפשר למצוא בכל פינה ויש גם המון סוגים ודגמים. אל תתנו לזה לבלבל אתכם, יש אופניים לכל אחד, בכל רמה ובטווח ענק של מחירים. לא צריך לרוץ לחפש אופניים מקצועיות כשאתם רק מתחילים.

החליטו על תקציב מראש לפני שתגיעו לחנות והגיעו ממוקדים. אל תתנו לשפע לבלבל אתכם, אתם לא צריכים בשלב הזה אופני הרים או משהו מאיים מהסוג הזה. אתם פשוט צריכים אופניים נוחים, אמינים ואיכותיים שיוכלו לשמש אתכם ביומיום. אם אתם שוקלים גם רכיבות שטח, אז אפשר לבדוק פיצ'רים נוספים ולדבר על בלמים, הילוכים וסוגי גלגלים. מצאו יחד עם המוכר את הדגם שעונה על הדרישות שלכם מבלי לקרוע לכם את הכיס.

עכשיו מגיע החלק הכיפי, אתם יכולים לצאת לדרך. דיווש זה כיף והיום יש יותר ויותר שבילי אופניים בערים ובפארקים ושמורות טבע, כך שלא יחסר לכם איפה לרכב. צאו החוצה ותתחילו להרגיש את השטח...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענת אמר


 


מאמרים נוספים מאת ענת אמר
 
כך תבחרו מזגן מפוצל
30/05/16 | קניות
אומנם מאוד כיף לשבת ולהצטנן בקור המזגן בבית, אך יש לזכור שמזגן מגיע עם השלכות - עלות רכישת המזגן ולאחר מכן עלות הפעלת המזגן.

לאכול את יובל
זה חודש היום הולדת שלו, וכבר קיבלתם שיחה מלחיצה מהגננת המתריעה על התאריך המתקרב. אתם קולטים שגם השנה אתם עמוסים ואין לכם זמן להשקיע בעוגה.

גם לילד שלכם מגיע
מעבר לסכנות של החשמליות, ולעובדה שמדובר במוצר יקר שמרבית הילדים מבקשים רק בגלל לחץ חברתי, מדובר גם בסכנה נוספת - סכנת ההתנוונות.

על עוגיות והפתעות
30/09/15 | נשים - אחר
יש לנו חדשות טובות; הימים בהם הייתם צריכים לעבוד שעות על מסיבת יום הולדת כבר עברו. היום האינטרנט מלא ברעיונות פשוטים, מעשיים וזולים, וכבר אין דבר שצריך להכין.

עוגה כמו של קונדיטורים
גם אם אתם לא אופים מהמעלה הראשונה, יש משהו שאתם בטוח יכולים לעשות, למשל, לעצב עוגה בלתי נשכחת בלי ללכלך אפילו אצבע אחת....

רעיון לשדרוג עוגות
אז יש לנו משהו שאולי תשמחו להכיר, שיטה קטנה שיכולה לשדרג את העוגות, העוגיות או הקאפקייקס הבאים שתכינו. מוכנים?

להתנייד על אופניים בתל אביב
בדרך כלל, רכיבת אופניים היא בגדר אמצעי תחבורה. אולם, בשביל יותר ויותר רוכבים, לדווש זה התמכרות של ממש.

הטכנולוגיה החדשה לעיצוב עוגות
29/06/15 | תחביבים
היתרון הגדול בטכנולוגיה של תמונה אכילה לעוגה, הוא שאפשר לעשות דברים מרשימים של ממש בלי להתעסק עם בצק סוכר, עט אכיל, למעשה בלי להתעסק בלי כלום מלבד העוגה הפשוטה בתחתית.

מהם אופני כביש?
רכיבה על אופניים היא לא רק לילדים. אם אתם לא זוכרים את הפעם האחרונה בה רכבתם, כנראה שפספסתם את אחת הפעילויות המהנות ביותר שיש.

מי מפחד מאופניים?
10/06/15 | אופניים
יותר מדי אנשים עדיין לא הפנימו כמה אפשר לחסוך כאשר משתמשים באופניים. לא צריך כל הזמן, לא צריך לכל מטרה, אבל אם תנסו, אפילו לשבוע...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI