דף הבית עסקים שיווק ופרסום מידע משתנה- ייעוד
מידע משתנה- ייעוד
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 17/05/09 |  צפיות: 3949

בין אם יש לך עסק או אם אתה אדם פרטי, אתה תמצא כי תוכנת המידע המשתנה מאוד יעילה ויש לה שימושים רבים. כאשר אתה פונה לבית דפוס כדי להדפיס ללקוחותיך מידע לגבי מוצרים, או מבצעים, או אם אתה מתחתן בקרוב ואתה רוצה שההזמנות והמעטפות שלך יכבדו את האורחים שלך, אתה צריך את תוכנת המידע המשתנה.

תוכנת המידע המשתנה נוצרה כדי לפנות באופן אישי לכל אדם לפי קריטריונים שאתה קובע מראש. אתה יכול לפנות ללקוחות, או למוזמנים שלך בלשון זכר ונקבה, ליצור גרפיקות שונות שיתאימו לכל פלח לקוחות באופן אישי, לפנות לכל אחד בשמו הפרטי ועוד.

אנשים יעריכו זאת הרבה יותר אם יקבלו דיוור שמיועד במיוחד בשבילם. זה מראה שהשקעת בהם מחשבה, ומעבר לכך, כאשר אתה שולח לאנשים מבצעים של המוצרים שהם צורכים או מציע להם הנחה מסוימת על פריטים שאתה יודע מראש שמשמעותיים בשבילם, אתה מקבל התייחסות גדולה יותר ויכול להגדיל את המכירות שלך.

אותו חוק ניתן ליישם גם כשמדובר על אדם פרטי. כדאי לך להשתמש במידע משתנה כאשר אתה מתכנן אירוע, בין אם חתונה, ברית/ה או בר/בת מצווה. כאשר המוזמנים שלך מקבלים מעטפה עם שמם וכתובתם שאינה כתובה בכתב יד או שיש עליה מחיקות, אלא מודפסת בגופן יפה ובצורה אחידה, הרי שההזמנה הרבה יותר מרשימה ואיכותית. גם את ההזמנה עצמה אפשר לשנות בהתאם למוזמנים. אפשר ליצור גרפיקות שונות לצד של החתן או הכלה, כך שהצד של הכלה יקבל תמונות של הורי הכלה, אותם הם מכירים טוב יותר, וההיפך. כמו כן, אפשר לרשום את ההזמנה עצמה בלשון זכר/ נקבה, בהתאם לאדם שצריך לקבל אותה.

קיים מגוון רחב של אפשרויות בשימוש במידע משתנה. עליך להיות מקורי ותוכל להפתיע את הלקוחות שלך בכל פעם מחדש, להוכיח להם שאתה מכיר אותם וקשוב לצרכים הספציפיים שלהם. באמצעות השימוש במידע משתנה תוכל לשמור על קשר טוב יותר עם לקוחותיך, ולהגדיל את רווחיך. שימוש במידע משתנה כדי להתאים מוצרים ללקוחות באופן ממוקד, יגדיל את הסיכוי שהלקוחות יגיעו לקנות אצלך משום שתדע לפנות ישירות לתחומי העניין שלהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI