דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר מהם אופני כביש?
מהם אופני כביש?
ענת אמר 25/06/15 |  צפיות: 3610

רכיבה על אופניים היא לא רק לילדים. אם אתם לא זוכרים את הפעם האחרונה בה רכבתם, כנראה שפספסתם את אחת הפעילויות המהנות ביותר שיש.

רכיבת אופניים הפכה לפופולארית ביותר בשנים האחרונות. בערים הגדולות אפשר לראות מדי יום שבילים חדשים אשר מושכים אליהם רוכבים רבים, צעירים ומבוגרים, שמחליפים את האוטו והאוטובוס בכלי דו גלגלי. הם נוסעים כך ללימודים, לעבודה ובאופן כללי בוחרים להתנייד באופניים.

מעבר לרכיבה העירונית, קיים ענף שלם של רכיבה תחרותית, רכיבת שטח ורכיבת אקסטרים. על אף התפיסה שמדובר בתחביב של מקצוענים, למעשה יותר ויותר אנשים בוחרים להתנסות בכך. לא צריך להיות אתלט אולימפי בשביל לתור מסלולי טיול בארץ באופניים.

תחילה, כדאי להכיר את סוגי האופניים השונים; אופני כביש הם האופניים בהם עושים שימוש בתחרויות. האופניים נבדלות במשקלן ובתכונות נוספות, אך לרוב מדובר בדגמים קלים ודקיקים המיועדים לרכיבה תחרותית. רידלי הוא המותג המוביל של אופני הכביש ומקורו בבלגיה. אופניים כאלה תוכלו לראות בכל התחרויות הגדולות בעולם.

סוג נוסף ומוכר אלה אופני הרים, אופניים שנועדו לרכיבה אתגרית, בתנאי שטח שונים. אופני הרים נבדלים מאופניים סטנדרטיים שאנחנו מכירה מרכיבה עירונית, יש להם 2 סוגי בלמים והילוכים. הם מאפשרים תמרון יעיל ונוח בתוואי השטח ומתאימים לרוכבים שרק מתחילים את דרכם ולרוכבים מקצועיים יותר. טווח המחירים והדגמים נע בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים, כך שגם אם רק התחלתם לטעום את עולם רכיבת השטח, תוכלו למצו דגם אופניים שמתאים לכם.

מעבר לאלה, ישנם גם אופני טריאתלון, אופני עיר ואופני ילדים. את כל אלה תוכלו למצוא בחנויות מקצועיות המתמחות ברכיבה. עם עזרה מקצועית, יוכלו להתאים לכם זוג אופניים שיענה על כל צרכיכם וישמש לכם להרפתקאות רבות בהמשך...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענת אמר


 


מאמרים נוספים מאת ענת אמר
 
כך תבחרו מזגן מפוצל
30/05/16 | קניות
אומנם מאוד כיף לשבת ולהצטנן בקור המזגן בבית, אך יש לזכור שמזגן מגיע עם השלכות - עלות רכישת המזגן ולאחר מכן עלות הפעלת המזגן.

לאכול את יובל
זה חודש היום הולדת שלו, וכבר קיבלתם שיחה מלחיצה מהגננת המתריעה על התאריך המתקרב. אתם קולטים שגם השנה אתם עמוסים ואין לכם זמן להשקיע בעוגה.

גם לילד שלכם מגיע
מעבר לסכנות של החשמליות, ולעובדה שמדובר במוצר יקר שמרבית הילדים מבקשים רק בגלל לחץ חברתי, מדובר גם בסכנה נוספת - סכנת ההתנוונות.

על עוגיות והפתעות
30/09/15 | נשים - אחר
יש לנו חדשות טובות; הימים בהם הייתם צריכים לעבוד שעות על מסיבת יום הולדת כבר עברו. היום האינטרנט מלא ברעיונות פשוטים, מעשיים וזולים, וכבר אין דבר שצריך להכין.

עוגה כמו של קונדיטורים
גם אם אתם לא אופים מהמעלה הראשונה, יש משהו שאתם בטוח יכולים לעשות, למשל, לעצב עוגה בלתי נשכחת בלי ללכלך אפילו אצבע אחת....

רעיון לשדרוג עוגות
אז יש לנו משהו שאולי תשמחו להכיר, שיטה קטנה שיכולה לשדרג את העוגות, העוגיות או הקאפקייקס הבאים שתכינו. מוכנים?

להתנייד על אופניים בתל אביב
בדרך כלל, רכיבת אופניים היא בגדר אמצעי תחבורה. אולם, בשביל יותר ויותר רוכבים, לדווש זה התמכרות של ממש.

הטכנולוגיה החדשה לעיצוב עוגות
29/06/15 | תחביבים
היתרון הגדול בטכנולוגיה של תמונה אכילה לעוגה, הוא שאפשר לעשות דברים מרשימים של ממש בלי להתעסק עם בצק סוכר, עט אכיל, למעשה בלי להתעסק בלי כלום מלבד העוגה הפשוטה בתחתית.

מהם אופני כביש?
רכיבה על אופניים היא לא רק לילדים. אם אתם לא זוכרים את הפעם האחרונה בה רכבתם, כנראה שפספסתם את אחת הפעילויות המהנות ביותר שיש.

מי מפחד מאופניים?
10/06/15 | אופניים
יותר מדי אנשים עדיין לא הפנימו כמה אפשר לחסוך כאשר משתמשים באופניים. לא צריך כל הזמן, לא צריך לכל מטרה, אבל אם תנסו, אפילו לשבוע...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI