דף הבית בידור ופנאי תחביבים הטכנולוגיה החדשה לעיצוב עוגות
הטכנולוגיה החדשה לעיצוב עוגות
ענת אמר 29/06/15 |  צפיות: 3651

לא חייבים להיות קונדיטור בשביל להכין עוגת יום הולדת מרשימה! בנינו, עוגה טובה וטעימה, היא עוגה פשוטה למדי. עבור ילדים עוגת שוקולד היא תמיד בחירה מנצחת, ועבור מבוגרים אפשר להתחכם מעט, אך עדיין עוגת ספוג עם פירות וקצפת תמיד תעשה את העבודה.

כולם יודעים שאנחנו אוכלים קודם כל עם העיניים, לכן העיצוב של העוגה הוא חלק קריטי. כשמדובר בעוגות יום הולדת, אפשר להיות יצירתיים יותר ולעשות דברים צבעוניים ומעניינים יותר. הדרך הכי פשוטה להכין עוגה מעוצבת היא למעשה בעזרת תמונות אכילות. למי שעוד לא מכיר ולא ניסה, יש דבר הנקרא דף סוכר לעוגה, דף עליו מדפיסים מה שרוצים, וניתן לשים על העוגה לקישוט.

על הדף אפשר להדפיס תמונה של ילד או ילדת יום ההולדת, אפשר להדפיס תמונה יפה, ציור או ברכה. היום יש מדפסות שמיועדות במיוחד לדפי סוכר, כך שמה שאתם רואים על המחשב, יכול להופיע לאחר מכן על העוגה שלכם!

היתרון הגדול בטכנולוגיה של תמונה אכילה לעוגה, הוא שאפשר לעשות דברים מרשימים של ממש בלי להתעסק עם בצק סוכר, עט אכיל, למעשה בלי להתעסק בלי כלום מלבד העוגה הפשוטה בתחתית. ניתן להדפיס תמונה של פרחים על רקע לבן ולהפוך את העוגה לעוגת כלולות, ניתן להדפיס שחקני כדורגל על מגרש כדורגל וכו'. אנו סומכים עליכם שתהיו יצירתיים מספיק בשביל להכין משהו שאתם אוהבים לאדם שאתם אוהבים.

שימו לב שהדף מגיע אליכם בדואר, כך שחשוב לבחור בדואר עם שליח, על מנת שהדף לא ייהרס בדרך. אפשר להדביק אותו אל העוגה עם ממרח שוקולד, חמאת בוטנים, ריבה או כל דבר שאיתו אתם מצפים את העוגה. הדף אכיל לגמרי, כך שניתן לפרוס ולחלק לאורחים בלי בעיה. אנו ממליצים על הפתרון הזה לכל אירוע, קטן או גדול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענת אמר


 


מאמרים נוספים מאת ענת אמר
 
כך תבחרו מזגן מפוצל
30/05/16 | קניות
אומנם מאוד כיף לשבת ולהצטנן בקור המזגן בבית, אך יש לזכור שמזגן מגיע עם השלכות - עלות רכישת המזגן ולאחר מכן עלות הפעלת המזגן.

לאכול את יובל
זה חודש היום הולדת שלו, וכבר קיבלתם שיחה מלחיצה מהגננת המתריעה על התאריך המתקרב. אתם קולטים שגם השנה אתם עמוסים ואין לכם זמן להשקיע בעוגה.

גם לילד שלכם מגיע
מעבר לסכנות של החשמליות, ולעובדה שמדובר במוצר יקר שמרבית הילדים מבקשים רק בגלל לחץ חברתי, מדובר גם בסכנה נוספת - סכנת ההתנוונות.

על עוגיות והפתעות
30/09/15 | נשים - אחר
יש לנו חדשות טובות; הימים בהם הייתם צריכים לעבוד שעות על מסיבת יום הולדת כבר עברו. היום האינטרנט מלא ברעיונות פשוטים, מעשיים וזולים, וכבר אין דבר שצריך להכין.

עוגה כמו של קונדיטורים
גם אם אתם לא אופים מהמעלה הראשונה, יש משהו שאתם בטוח יכולים לעשות, למשל, לעצב עוגה בלתי נשכחת בלי ללכלך אפילו אצבע אחת....

רעיון לשדרוג עוגות
אז יש לנו משהו שאולי תשמחו להכיר, שיטה קטנה שיכולה לשדרג את העוגות, העוגיות או הקאפקייקס הבאים שתכינו. מוכנים?

להתנייד על אופניים בתל אביב
בדרך כלל, רכיבת אופניים היא בגדר אמצעי תחבורה. אולם, בשביל יותר ויותר רוכבים, לדווש זה התמכרות של ממש.

הטכנולוגיה החדשה לעיצוב עוגות
29/06/15 | תחביבים
היתרון הגדול בטכנולוגיה של תמונה אכילה לעוגה, הוא שאפשר לעשות דברים מרשימים של ממש בלי להתעסק עם בצק סוכר, עט אכיל, למעשה בלי להתעסק בלי כלום מלבד העוגה הפשוטה בתחתית.

מהם אופני כביש?
רכיבה על אופניים היא לא רק לילדים. אם אתם לא זוכרים את הפעם האחרונה בה רכבתם, כנראה שפספסתם את אחת הפעילויות המהנות ביותר שיש.

מי מפחד מאופניים?
10/06/15 | אופניים
יותר מדי אנשים עדיין לא הפנימו כמה אפשר לחסוך כאשר משתמשים באופניים. לא צריך כל הזמן, לא צריך לכל מטרה, אבל אם תנסו, אפילו לשבוע...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI