דף הבית עסקים שיווק ופרסום מידע משתנה- מה זה?
מידע משתנה- מה זה?
רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי 17/05/09 |  צפיות: 4018

מידע משתנה היא תוכנה של מאגר עסקי, המאפשרת לך לעשות מעקב אחר לקוחותיך ודפוסי הקנייה שלהם. מסד הנתונים הזה לא צריך להגיע בתוכנה מסובכת. ניתן לערוך את כל הנתונים שאתם מעוניינים בהם בטבלת אקסל פשוטה שכוללת כל העולה על רוחכם: שם, כתובת, ארץ, מין זכר/נקבה, טקסטים, גרפיקות, טלפונים ועוד. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, תוכל לעקוב אחר פרסומים שאתה מוציא ללקוחותיך ולדעת איזה לקוח חזר אליך ואיזה לא, וגם אילו פרסומים עבדו ואילו לא.

באמצעות הדפסה בשיטת המידע המשתנה, אתה יכול להדפיס מכתבים אישיים ללקוחותיך לפי נתונים שונים, שיגרמו לכך שתמקסם את הפרסומים שלך, כדי שתוכל לקבל תוצאות מרביות והחזר נאה להשקעה הכספית שלך. לאחר ששלחת פרסומים ממוקדים ללקוחות שלך, אתה יכול לדעת איזה פרסום עבד אצל איזה לקוח, ובהתאם לכך לשנות את סוג הפרסום שאתה שולח ללקוח בפעם הבאה כדי לנסות ולמשוך אותו להגיע אליך ולרכוש אצלך פעם נוספת. כך אתה יכול לעשות מעקב אמין ויעיל אחרי דפוסי הקנייה של לקוחותיך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה זוהי דרך מעולה לעשות שימור לקוחות. הוכח כי קל יותר לשמור על לקוח מאשר להשיג לקוחות חדשים ולכן, כל לקוח שכבר קנה אצלך והסכים להשאיר פרטים כדי שתחזור אליו בעתיד, הוא נכס. עליך לשמור על הנכס הזה משום שהוא יביא לך את ההכנסות העתידיות שלך.

פרסום באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשלוח גלויות, מכתבים, ומבצעים ממוקדי- לקוח על בסיס יומי, שבועי או שנתי, הכל תלוי בך כבעל עסק, בצרכים שלך וביוזמות שלך. האפשרויות של מידע משתנה כל כך התקדמו כיום, שניתן לדוור לכל אחד מכתב לפי שמו וכתובתו, אבל מעבר לכך- ניתן להתאים את הטקסט שנשלח ללשון זכר או נקבה, ואף לשלוח לכל לקוח גרפיקות של מבצעים המותאמים במיוחד עבורו.

אם בעבר מידע משתנה היה מגביל מאוד ומודפס באיכות נמוכה, הרי שהיום יש ים של אפשרויות בלתי מוגבלות החל מטקסטים ועד גרפיקות המודפסים באיכות גבוהה שתחמיא לך כבעל עסק, וללקוחות שלך, שיקבלו תשומת לב הראויה להם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי

רמי כהן

קמפוס לדפוס דיגיטלי



 


מאמרים נוספים מאת רמי כהן, קמפוס לדפוס דיגיטלי
 
מידע משתנה- מה זה?
הדפסה של מידע משתנה נותנת לך יתרונות רבים, כאן אסביר בקצרה מה זה מידע משתנה ואיך תוכל להשתמש בו כבעל עסק המעוניין לפרסם עצמו בצורה יעילה.

שימור לקוחות- רק באמצעות מידע משתנה
פרסום באמצעות הדפסה של מידע משתנה היא הדרך הטובה ביותר הקיימת כיום לבצע שימור לקוחות בצורה היעילה ביותר.

מידע משתנה- תמורה מלאה לכספך
פרסום ישיר ללקוח באמצעות הדפסה של מידע משתנה מאפשרת לך לעקוב אחר הפרסומים השונים ולדעת אם המבצעים הממוקדים שהוצאת לכל לקוח עבדו או לא. באמצעות מעקב זה תוכל ללמוד היכן ואיך כדאי לשלוח פרסומים ומבצעים, וגם לעקוב אחר ההוצאה הכספית שלך.

פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה
הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך היום היא באמצעות דיוור של פרסום ישיר המיועד לכל לקוח, לפי העדפותיו וצרכיו. באמצעות הדפסה של מידע משתנה, הדרך לעשות זאת קלה ויעילה.

מידע משתנה- שו"ת
לאלו מביניכם שלא יודעים כיצד מאפשר מידע משתנה לפרסם ישירות ללקוח, איגדתי כאן את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות עליהן.

מידע משתנה- ייעוד
פרסום ישיר באמצעות מידע משתנה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ואישי עם לקוחותיך ומאפשר לך לדעת באופן מדויק אם ההשקעה שלך בפרסום מסוים השתלמה או לא.

יתרונות השימוש במידע משתנה
השימוש במידע משתנה מקרב בינך לבין הלקוחות שלך. יש אלפי דרכים לפרסם באמצעות דיוור ישיר ללקוחות וכאן ניתן הסבר כיצד אפשר לעשות זאת.

הדפסה על קנבס בקלות
טיפים להדפסה בקלות על קנבס

עוד 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
אנשים רבים פנו אליי בהקשר למאמר האחרון שכתבתי בנושא 5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ וסיפרו שהרעיונות היו שימושיים ומוצלחים מאוד. הם גם העלו רעיונות נוספים משלהם לשימושים אפשריים ברול אפ. אציג כאן חלק מהרעיונות שהועלו בפניי, וכן רעיונות נוספים שלי.

5 אפשרויות מעולות לשימוש בבאנר הרול אפ
מאמר זה מיועד לכולם- גם לאנשים פרטיים וגם למפרסמים, לבעלי עסקים ולכל אחד אחר בין אם הוא עונה להגדרות אלו או לא. המאמר ינסה לתת לכם רעיונות לשימוש ברול אפ וביתרונותיו לצרכים שלכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI