דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר מחפשים מומחה לשיקום הפה? – מצאתם!
מחפשים מומחה לשיקום הפה? – מצאתם!
ישראל דוסיו 18/08/15 |  צפיות: 3070

כשאתם פונים לרופא שיניים, תמיד חשוב שהרופא יהיה בעל מומחיות וניסיון בתחום.דר' שמחה מושייב הוא רופא שיניים בעל ניסיון של חמש עשרה שנה בתחום ומוניטין רב. ד"ר מושייב מתמחה בתחום רפואת השיניים האסתטית תוך שימוש בציוד ובטכנולוגיות החדשים ביותר שקיימים כיום ובמרפאה תוכלו לקבל את הטיפולים הטובים ביותר בתחום.

טיפולי הלבנת שיניים במרפאה

הלבנת שיניים נעשית על ידי לייזר או טכנולוגיית לד (LED). מדובר בשיטה שדורשת הגעה למרפאה למספר טיפולים. תחילה מורחים חומר המגן על החניכיים בזמן הטיפול, ולאחר מכן חומר מלבין על השיניים עצמן. לאחר כשמונה דקות בהן מקרינה מנורת הלד או הלייזר על החומר, ניתן כבר לראות תוצאות ראשוניות.

טיפולים לשיקום הפה

שיקום הפה הוא טיפול אסתטי ובריאותי כאחד, וזה הזמן לשבור שני מיתוסים. הראשון הוא שמדובר בטיפולים קשים ביותר – הודות לטכנולוגיה של היום הכוללת שימוש בשתלים דנטליים, הטיפולים שמתבצעים הם קלים במיוחד באופן יחסי לטיפולים בשיטות והציוד בהם השתמשו עד לשנים האחרונות.

המיתוס השני הוא שטיפול לשיקום הפה מגיע רק במקרי קיצון ויש לטפל בכל השיניים. לא נכון! ניתן לטפל בשיניים מסוימות באופן נקודתי, ובכך לחסוך כאבים מיותרים והתפשטות של המצב לשאר חלקי הפה.

איך זה עובד?

כיום שיקום הפה מתבצע בעזרת שתלים דנטליים, וניתן לבצע שתלים של שן אחת עד לסת שלמה. הטיפול מתבצע בשלושה שלבים:

1. השלב הראשון – בדיקת שיניים כמובן, ולאחריה צילום C.T

2. השלב השני – הכנה של השתל עצמו. טיפול זה מתבצע על ידי כירורג פה ולסת המגיע למרפאה אך ורק לשם הטיפול שלכם. ההליך לא מסובך יותר מעקירה של שן, ומשך הטיפול הוא כעשרים וחמש דקות לכל שן, לרוב, זמן ההחלמה לא יעלה על שישה חודשים במקרה של שיניים עליונות.

יש לציין שכל הטיפול כולל תקופת ההחלמה והתאוששות הפה מלווה בטיפול תרופתי ייעודי שמקל על ההחלמה.

3. השלב השלישי – והאחרון. "הלבשת" השיניים שהוכנו מבעוד מועד.

רוב המטופלים יוכלו לחזור ולחיות חיים נורמאלים לחלוטין לאחר מספר שעות בלבד מזמן הטיפול.

לפרטים נוספים התקשרו: 03­-9560260


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ישראל דוסיו


 


מאמרים נוספים מאת ישראל דוסיו
 
מדרסים - כל מה שחשוב וצריך לדעת על מדרסים
08/11/17 | רפואה
המדרסים יסייעו לשיפור היציבה וימרבו את הנוחות של כף הרגל בתוך הנעל. בעזרת המדרסים נוכל לצעוד מרחקים ארוכים, לרוץ, לעסוק בפעילות גופנית בלי לחוש כאבים ובלי לגרום לבעיות גופניות.

what is israel tour guides
Israel is a country with a long fascinating history and a rich culture.

חוגגים יום הולדת? הזמינו להטוטן שיעשה לכם שמח :)
יום הולדת הוא יום מיוחד המציין את היום שבו נולד כל אחד מאתנו. כל אחד מעוניין לחגוג לילדו האהוב את היום הולדת החוויתי והמושלם ביותר, על מנת שהוא יזכור אותו כחוויה מדהימה לאורך זמן.

הרשת העולמית - האינטרנט
בשנים האחרונות האינטרנט נהיה הזירה המרכזית של הפעילות העולמית. אתרי האינטרנט השונים והשימוש בהם נהיה כל כך נפוץ, שלפעמים כאשר מישהו שואל אחר אם ביקר באתר שלו, הוא לא מתכוון לאתר הבניה. אלא לאתר האינטרנט...

הסכם חיים משותפים
הסכם חיים משותפים הינו כתב אשר מחייב שני אנשים המחיים יחדיו במשותף, ממש בדומה להסכמי ממון המקובלים בין אנשים נשואים.

בדיקת אולטרסאונד
הרפואה מתקדמת באופן מסחרר וכל הזמן אנו שומעים על מכשירים חדשים ופורצי דרך והידע והמידע הקיים הוא עצום וכל הזמן בתהליך גדילה. אחד הרעיונות החדשים אשר מתפתחים בשנים האחרונות זו האפשרות לבצע בדיקות בבית, אחת מהבדיקות האלה היא בדיקת אולטרסאונד.

זכויות חיילים
לא מעט אנשים נתקלים בכוחות הביטחון, בכיוון הלא נכון. די בכך שאדם הלך ברחוב ולידו פרצה קטטה, ראה תאונת דרכים וברח, נגע בחפץ בהיסח הדעת ולאחר מכן עלה כחשוד בפרשיה פלילית והמקרים עוד רבים.

אטרקציות לבר מצווה
אלחנן בר - אטרקציות לבר מצווה ולאירועים

הפקת בר מצווה על ידי חברה מקצועית
הפקת אירוע בר מצווה משמח ומרגש בכותל

מחפשים מומחה לשיקום הפה? – מצאתם!
שיקום הפה במומחיות ובמקצועיות - איך ואיפה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI