דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות הפקת בר מצווה על ידי חברה מקצועית
הפקת בר מצווה על ידי חברה מקצועית
ישראל דוסיו 23/08/15 |  צפיות: 3013

טקס בר מצווה הוא אירוע חשוב ומרגש בחייו של כל נער יהודי בארץ ובעולם. הטקס מסמל את המעבר מילדות לבגרות ונהוג לקיים אותו כאשר לנער מלאו שלוש עשרה שנים ויום אחד. כדי להפיק את אירוע בר המצווה יש להיערך לכך מספר חודשים מראש. כמו כן, על הנער ללמוד את הפרשה שעליו לקרוא בספר התורה, ללמוד כיצד להניח תפילין ולהבין מהו מפטיר, מהי הפטרה וכללים נוספים. על מנת להפיק בר מצווה באופן מקצועי, ייחודי ומקורי כדאי לפנות לחברת בקצב הרוח המתמחה בנושא ומציעה בין היתר גם הפקת בר מצווה בכותל, במצדה ובמקומות קדושים נוספים.

אירוע בר מצווה מושקע ומוקפד

טקס בר מצווה הוא אירוע חשוב, משמח ומרגש עבור הנער המתבגר ועבור בני משפחתו. למעשה, אחרי הטקס הדתי נהוג לקיים גם מסיבה אליה מזמינים את כל האורחים וחבריו של הילד, אך את הטקס הדתי נהוג לקיים בחוג המשפחה המצומצם. הפקת בר מצווה על ידי חברת מקצועית ומנוסה כמו חברת בקצב הרוח של ינון טייב מאפשרת לנער ולמשפחתו לבחור בין טקס בר מצווה מרגש וייחודי בכותל המערבי, בירושלים או במצדה, כאשר החברה מפיקה את האירוע מתחילתו ועד סופו ומציעה צוות נגנים מוכשר עם תופים, כינורות ושופרות.

הפקת בר מצווה על ידי חברת בקצב הרוח כוללת איסוף הנער ומשפחתו מביתם על ידי אוטובוס תיירים, עצירה ליד לטרון בפנינת טבע קסומה לארוחת בוקר משובחת הכוללת מאפים וכריכים טריים, שתייה קרה וחמה ועוד הפתעות. עם ההגעה לירושלים ממתין צוות נגנים מוכשר ומתחילה תהלוכה לכיוון הכותל עם ליווי מוזיקלי ותרועות שופר. בכותל נערך טקס בר מצווה מרגש הכולל תהלוכה עם ספר התורה, הנחת תפילין, קריאה בספר ותמונות משפחתיות, לאחר מכן ממשיכים למסעדה וניתן להמשיך לסייר באתרי מורשת ובאתרים חשובים ומרתקים נוספים.

לפרטים נוספים התקשרו לבקצב הרוח: 054-4525-028



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ישראל דוסיו


 


מאמרים נוספים מאת ישראל דוסיו
 
מדרסים - כל מה שחשוב וצריך לדעת על מדרסים
08/11/17 | רפואה
המדרסים יסייעו לשיפור היציבה וימרבו את הנוחות של כף הרגל בתוך הנעל. בעזרת המדרסים נוכל לצעוד מרחקים ארוכים, לרוץ, לעסוק בפעילות גופנית בלי לחוש כאבים ובלי לגרום לבעיות גופניות.

what is israel tour guides
Israel is a country with a long fascinating history and a rich culture.

חוגגים יום הולדת? הזמינו להטוטן שיעשה לכם שמח :)
יום הולדת הוא יום מיוחד המציין את היום שבו נולד כל אחד מאתנו. כל אחד מעוניין לחגוג לילדו האהוב את היום הולדת החוויתי והמושלם ביותר, על מנת שהוא יזכור אותו כחוויה מדהימה לאורך זמן.

הרשת העולמית - האינטרנט
בשנים האחרונות האינטרנט נהיה הזירה המרכזית של הפעילות העולמית. אתרי האינטרנט השונים והשימוש בהם נהיה כל כך נפוץ, שלפעמים כאשר מישהו שואל אחר אם ביקר באתר שלו, הוא לא מתכוון לאתר הבניה. אלא לאתר האינטרנט...

הסכם חיים משותפים
הסכם חיים משותפים הינו כתב אשר מחייב שני אנשים המחיים יחדיו במשותף, ממש בדומה להסכמי ממון המקובלים בין אנשים נשואים.

בדיקת אולטרסאונד
הרפואה מתקדמת באופן מסחרר וכל הזמן אנו שומעים על מכשירים חדשים ופורצי דרך והידע והמידע הקיים הוא עצום וכל הזמן בתהליך גדילה. אחד הרעיונות החדשים אשר מתפתחים בשנים האחרונות זו האפשרות לבצע בדיקות בבית, אחת מהבדיקות האלה היא בדיקת אולטרסאונד.

זכויות חיילים
לא מעט אנשים נתקלים בכוחות הביטחון, בכיוון הלא נכון. די בכך שאדם הלך ברחוב ולידו פרצה קטטה, ראה תאונת דרכים וברח, נגע בחפץ בהיסח הדעת ולאחר מכן עלה כחשוד בפרשיה פלילית והמקרים עוד רבים.

אטרקציות לבר מצווה
אלחנן בר - אטרקציות לבר מצווה ולאירועים

הפקת בר מצווה על ידי חברה מקצועית
הפקת אירוע בר מצווה משמח ומרגש בכותל

מחפשים מומחה לשיקום הפה? – מצאתם!
שיקום הפה במומחיות ובמקצועיות - איך ואיפה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI