דף הבית בידור ופנאי תיאטרון מופעי מחול
מופעי מחול
אור דה-קלו 20/05/09 |  צפיות: 4684

אדם אשר מעולם לא צפה במופע מחול לא יוכל להבין עד כמה מרשימה יכולה להיות יצירת אמנות כזו. אמנות המחול מאפשרת לרקדנים המציגים את היצירה להציג רעיון ולספר סיפור אל מול הקהל, ללא שימוש במילים כלל. היכולת לספר סיפור תוך הצגת הכוריאוגרפיה על כל היבטיה, מאפשרת לקהל להנות מחוויה מיוחדת ומופע ייחודי. מחול מודרני, כמו סוגי המחול האחרים, הוא סגנון ריקוד בעזרתו יכולים הרקדנים להביע רגש ולהעביר מסר תוך שימוש בתנועות ריקוד. מחול מודרני הינה אמנות אשר צמחה כשיטה אלטרנטיבית לשיטות המחול הקלאסיות, בהן בלט למשל.

 

בישראל ובעולם קיימים יוצרים ולהקות המתמחות בסגנון המחול המודרני. האמנים השונים מציגים יצירות מחול מודרני במסגרות שונות ומציעים לקהל הזדמנות לצפות במופע המעביר מסר ללא מילים. בנוסף אל להקות מחול מודרני, קיימות להקות מחול המתמחות בסוגי ריקוד אחרים ומציגות יצירות מגוונות. ניתן למצוא להקות פלמנקו, להקות בלט קלאסי ונוספות. המגוון הרחב של הלהקות המציגות יצירות בסגנונות שונים מאפשר לכל אדם לבחור בסגנון המחול בו מעדיף לצפות ולהנות מיצירה המתאימה ביותר להעדפותיו.

 

המגוון הרחב של היצירות מציע נושאים שונים ומוצג במסגרות שונות. פרט למופעים המוצגים באופן שוטף, קיימים גם פסטיבלים ואירועי מחול המציעים יצירות שונות ומגוונות. המגוון הרחב של המסגרות מאפשר לכל אדם להנות מצפייה ביצירה במסגרת המתאימה לו.

בנוסף למופעים השונים, ניתן גם ללמוד את סוגי המחול השונים במסגרת שיעורי מחול. השיעורים השונים מתמקדים לעיתים בסגנון ריקוד מסוים. ניתן למצוא שיעורים המיועדים לבעלי ניסיון מסוים בריקוד ואחרים המתאימים גם לאנשים ללא רקע בתחום זה. השיעורים מאפשרים להתנסות במחול וללמוד כיצד לבטא ולהביע רעיונות בעזרת תנועות ריקוד.

 

עמותת הכוריאוגרפים מורכבת מיוצרים וכוריאוגרפים עצמאיים. העמותה שמה לה למטרה לקדם את המודעות לתחום המחול בישראל. כמו כן, העמותה מקדמת את יצירותיהם של היוצרים החברים בה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אור דה-קלו

מנהלת שיווק ופרויקטים: אור דה-קלו

להזמנת מופעים:
נייד- 052-8579067
טלפון - 03-6721041
מייל: [email protected]



 


מאמרים נוספים מאת אור דה-קלו
 
אמנות המחול המודרני
20/05/09 | תיאטרון
אדם אשר מעולם לא צפה ביצירת מחול מכל סוג, אינו מודע לקסמה של אמנות זו. היצירה המוצגת אל מול הקהל הרחב יכולה להעביר לו מסר או לבטא בפניו רעיון מבלי להשתמש במילים כלל. המחול הינה אמנות המאפשרת העברת מסרים והבעת רעיונות מבלי להשתמש במילים. בעזרת תנועות ריקוד בלבד מעביר הרקדן את המסר אשר רצה יוצר היצירה להעביר.

צפייה ביצירת מחול
20/05/09 | תיאטרון
יצירות מחול שונות מציגות סיפור או רעיון אותו רצה להעביר יוצר היצירה. בעת צפייה ביצירה ניתן להנות מתנועות הריקוד של הרקדנים על הבמה אשר מספרות את הסיפור ומעבירות את המסר. היכולת לספר לקהל ממול סיפור מבלי להשתמש במילים יכולה להפוך את חווית הצפייה במופע מחול למיוחדת במינה. הקהל הצופה ביצירה יכול להנות לא רק מתנועות הריקוד של הרקדנים על הבמה, אלא גם מהאמצעים הנלווים השונים אשר מסייעים להעברת המסר וסיפור היצירה.

צפייה במופעי מחול
20/05/09 | תיאטרון
מחול מודרני הינו סגנון ריקוד אשר נוצר כשיטה אלטרנטיבית לשיטות המחול הקלאסיות כמו בלט. סוגי המחול השונים, בהם גם מחול מודרני, משמשים כדרך להעברת מסרים והבעת רעיונות תוך שימוש בתנועות הגוף בלבד וללא מילים. הכוריאוגרפיה אשר מופיע עימה הרקדן מסייעת להעביר את מסר היצירה בעזרת תנועות הריקוד, כאשר היבטים נוספים משלימים את רעיון היצירה והופכים אותו לברור יותר. בין היבטים אלה התפאורה על הבמה, אופן ניצול החלל, התלבושות והמוזיקה אשר נבחרת ללוות את היצירה.

מופעי מחול
20/05/09 | תיאטרון
אדם אשר מעולם לא צפה במופע מחול לא יוכל להבין עד כמה מרשימה יכולה להיות יצירת אמנות כזו. אמנות המחול מאפשרת לרקדנים המציגים את היצירה להציג רעיון ולספר סיפור אל מול הקהל, ללא שימוש במילים כלל. היכולת לספר סיפור תוך הצגת הכוריאוגרפיה על כל היבטיה, מאפשרת לקהל להנות מחוויה מיוחדת ומופע ייחודי. מחול מודרני, כמו סוגי המחול האחרים, הוא סגנון ריקוד בעזרתו יכולים הרקדנים להביע רגש ולהעביר מסר תוך שימוש בתנועות ריקוד. מחול מודרני הינה אמנות אשר צמחה כשיטה אלטרנטיבית לשיטות המחול הקלאסיות, בהן בלט למשל.

אמנות המחול
20/05/09 | תיאטרון
מחול הינו צורת אמנות המוצגת אל מול קהל צופים. קיימות יצירות שונות המציגות סגנונות ריקוד שונים. היצירות השונות מוצגות לעיתים בידי רקדן או רקדנית יחידים ובמקרים אחרים בידי מספר רב יותר של רקדנים. היצירות השונות נבדלות זו מזו בסגנון המחול שמציגות. ניתן למצוא הופעות מחול בסגנונות שונים כמו פלמנקו, היפ הופ וכן מחול מודרני.

צפייה ביצירות מחול מודרני
כאשר מחפשים אחר הזדמנות לצפות ביצירה מיוחדת המעבירה רעיון או סיפור בדרך ייחודית, כדאי לנסות ולצפות ביצירת מחול. באמנות המחול הרקדן נע ובעזרת תנועות גופו מעביר את רעיון היצירה לקהל הצופה בו. אמנות המחול המודרני נוצרה כאלטרנטיבה לשיטות הריקוד הקלאסיות כמו בלט. יצירות מחול מודרני מעבירות מסר בעזרת הרקדנים המציגים את היצירה.

צפייה בלהקות מחול
המחול הינה צורת אמנות המאפשרת הבעה של מסרים ורעיונות ללא מילים. יצירות מחול שונות יכולות להיות מוצגות אל מול קהל צופים ולאפשר לו לצפות בדרך ביטוי אמנותית לרעיון או למסר של היוצר. קיימות יצירות מחול שונות והן מוצגות בידי להקות מחול או רקדנים. היצירות השונות מוצגות תוך שימוש בסגנונות ריקוד שונים. המגוון הרחב של יצירות המחול הקיימות מאפשר לכל אדם למצוא מופע המתאים לסגנון המחול המועדף עליו לצפייה.

מופעי להקות מחול במרכז סוזן דלל
מרכז סוזן דלל הינו מרכז תרבות הממוקם בתל אביב. במרכז מועלות הופעות מחול, מופעי תיאטרון ואירועי מוזיקה. האירועים השונים מוצעים במסגרת לוח האירועים של המרכז ומאפשרים לכל אדם למצוא מופע בו מעוניין לצפות. מופעי המחול הקיימים במרכז מציעים אפשרות לצפות במופעים של להקות מחול ואמנים מהארץ ומהעולם. היצירות השונות מוצגות בסגנונות מחול שונים והמגוון הרחב מאפשר לכל אדם למצוא את סגנון המחול המועדף עליו לצפייה.

מחול במרכז סוזן דלל
מרכז סוזן דלל הינו מרכז תרבות רב תחומי המציע הופעות מתחומי התיאטרון, המוזיקה והמחול. המופעים השונים המוצגים במרכז מאפשרים למעוניינים בכך להנות מיצירות שונות בתחומי תרבות מגוונים. בלוח האירועים של המרכז ניתן למצוא מופעי מחול מסגנונות המחול השונים. קיימים מופעי פלמנקו, מופעי מחול מודרני וסגנונות ריקוד נוספים. מגוון המופעים הרחב מאפשר לכל אדם למצוא מופע בו מעוניין לצפות ולהנות מסגנון הריקוד המועדף עליו.

צפייה ביצירת מחול מודרני
מחול מודרני הינו אחד מסוגי המחול הקיימים. אמנות המחול המודרני התפחתה כאלטרנטיבה לשיטות הריקוד הקלאסיות יותר. המחול מהווה דרך אמנותית בעזרתה ניתן להעביר רגשות ולהביע רעיונות ואמנות המחול המודרני גם היא מאפשרת לאדם המציג את היצירה להעביר מסר לקהל הצופה בו. רקדן העוסק בתחום המחול המודרני יכול להיות חלק מלהקה ולהופיע עימה ביצירות שונות. הרקדן למעשה מציג על הבמה את יצירתו של הכוריאוגרף ומעביר את מסר היצירה ורעיונותיו של היוצר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI