דף הבית עסקים תעשייה עבודות נגרות מעץ מלא הן עבודות שצריכות להתבצע בחוכמה ועל פי תכנון מוקדם
עבודות נגרות מעץ מלא הן עבודות שצריכות להתבצע בחוכמה ועל פי תכנון מוקדם
אלי מנעולים 16/12/15 |  צפיות: 2474

עץ מלא הוא ביטוי המשקף את העובדה שהעץ הוא עץ מקורי שעבר עיבוד אסתטי בלבד, בניגוד לסוגי עץ אחרים הקיימים בעולם הריהוט ומשקפים עץ מעובד לחלוטין. עיבוד העץ יכול להתבצע במגוון רחב של צורות והוא מיועד להשיג שתי מטרות: הוזלת העלויות של העץ לכל יחידת שטח, והפחתת משקל העץ לכל יחידת שטח. כך למשל, עץ סיבית הוא אוסף של שבבי עץ המעורבבים עם דבק מיוחד כשהכל נדחס יחד ומיושר בצורה מושלמת. בפועל, קשה לקרוא לתוצר הסופי עץ ומדובר במשטח המורכב משבבי עץ בלבד, אך הוא אינו עץ במלוא מובן המילה.

שילובים של עץ מעובד

אחרי שאמרנו את זה, כאשר אתם מזמינים עבודות נגרות מעץ מלא, אתם רוצים להתייחס לשני הפרמטרים של משקל העץ והעלות שלו בתכנון פריט הריהוט כולו. כך למשל, כאשר אתם מזמינים מטבח מעץ מלא, אתם רוצים שמרבית החלקים של המטבח יהיו עשויים עץ מלא, אבל דווקא הדלתות למשל, רצוי שתהיינה עשויות מעץ מעובד. דלתות מעץ מלא הן דלתות כבדות מאוד שיכולות לעוות את הצירים בתוך זמן קצר, וגם אם הדלתות תמשכנה לתפקד כרגיל, עלולים להיווצר עיוותים אסתטיים במראה הכללי של המטבח.

יצירת האיזון בין העיצוב ובין העלות והיעילות

עבודות נגרות מעץ מלא הן עבודות שצריכות להתבצע בחוכמה ועל פי תכנון מוקדם. לעץ המלא יש ערכים ייחודיים משלו, ערכים שמקנים לרהיט את המראה הכפרי, את אווירת הטבע ואת הטאצ' היוקרתי, אבל אין זה אומר שכל חלקיו של הרהיט צריכים להיות עשויים עץ מלא. מדפים פנימיים בארון, דלתות ציר בארון ואפילו דלתות הזזה הן רק דוגמאות למקרים בהם אתם רוצים לשלב עץ מעובד יחד עם עץ מלא על מנת ליצור את האיזון המושלם שיעניק לכם גם רהיט עץ מלא, וגם במחיר זול ובתכנון חכם ונכון.

חפשו איש מקצוע המתמחה בעץ מלא נגר או נגרים

בכל מקרה שאתם זקוקים לביצוע עבודות נגרות מעץ מלא, אתם רוצים לקחת איש מקצוע שעובד על בסיס קבוע עם עץ מלא, יודע לעבד אותו ולהוציא ממנו את המיטב, ויודע גם לשלב חומרי גלם אחרים, שילובי עץ נוספים וכל פריט אחר שיכול להוזיל לכם את המוצר, לייעל אותו, ובו זמנית לשמור על האופי הכפרי והאותנטי שלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלי מנעולים

אלי מנעולים שירות מנעולן מקצועי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע



 


מאמרים נוספים מאת אלי מנעולים
 
כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על התקנת מנעול כספת
מהם מנעולי כספת? מהם היתרונות שבהתקנת מנעול כספת? מי יכול לבצע עבורנו התקנת מנעול

כספת?


האם טיפול פנים דורש מכון מקצועי?
התשובה היא כן ולא. ישנם טיפולים מסוימים אותם רצוי לקבל במקום מורשה ובאופן מקצועי, בדרך כלל מכונים מכוני יופי וטיפוח המתמחים בתחום, וישנם טיפולים פשוטים יחסית להם תספיק קוסמטיקאית פרטית לאו דווקא רפואית.

עבודות נגרות מעץ מלא הן עבודות שצריכות להתבצע בחוכמה ועל פי תכנון מוקדם
16/12/15 | תעשייה
עיבוד העץ יכול להתבצע במגוון רחב של צורות והוא מיועד להשיג שתי מטרות: הוזלת העלויות של העץ לכל יחידת שטח, והפחתת משקל העץ לכל יחידת שטח.

חנות מנעולים בתל אביב
בים שמדובר באופניים או באופנוע, בין אם מדובר בנעילת כלי הרכב שלנו ואפילו חניון הבית – פעולות אלו הן המגוננות עלינו מפני אבדן של רכוש יקר והיקלעות למצבים לא נעימים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI