דף הבית אימון אישי NLP הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המ
הקצנה לצורך שכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איך לשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המ
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 20/12/15 |  צפיות: 2995
הקצנה לצורךשכנוע, טיפים לשכנוע, איך לשכנע? איך לשתול מחשבה? איך לעשות אוטוסוגסטיה? איךלשכנע את עצמך? איך לשמור על הדיאטה? איך ליצור מוטיבציה? איך המוח חושב? שכנועעצמי

שלום לכולםהפעם אני רוצה לתת טיפ בנושא של שכנוע גם בנושא של שכנוע עצמי וגם בנושא של שכנועשל אחרים, גם להסביר איך לשכנע לתת איזו שיטה מאוד מאוד ספציפית וגם להסביר איךלהתגונן מהשיטה הזאת להסביר גם איך היא פועלת וגם איך להתגונן מהשיטה הזאת. אזהשיטה הולכת ככה, השיטה מבוססת על הרעיון שאומר שהמוח לא מסוגל להיות בטוח בשוםדבר, אוקי זאת אומרת כל רעיון בעולם שניקח שבן אדם חושב אותו אם נשאל אותו "האם אתהבטוח בכך ב100%" אם בן אדם יחפור עם עצמו "האם אני ב100% ללא כל ספק, ללא כל צילושל ספק האם אני בטוח בכך" התשובה תהיה "לא", דהיינו, "אני לא באמת בטוח בכך" בכלדבר שהוא ככל שמקצינים כל רעיון בעולם כאשר בן אדם יבדוק, ככל שמקצינים את רמתהביטחון של האדם הנדרשת ביחס לאותו רעיון כך האדם יהיה פחות בטוח באותו רעיון.

מה זה אומרבפרקטיקה זה אומר בפרקטיקה שאם לדוגמא רוצים לשכנע מישהו להסכים לרעיון מסוים ואותובן אדם כמובן חושב את אותו הדבר ההפך מה שבעצם צריך לעשות זה לשאול אותו "האם אתהבטוח ב100% שההפך נכון", לדוגמא שנגיד רוצים ללכת לאיפשהו רוצים לצאת נגיד יש בןאדם שלא רוצה לצאת אז בעצם אנחנו רוצים לשכנע אותו שלצאת זה טוב ואותו בן אדם חושבשלצאת זה לא טוב או אפילו בא נאמר שלאותו בן אדם יש לו ספק אם לצאת זה טוב או לצאתזה לא טוב ואנחנו נגיד רוצים לשכנע אותו לצאת, אוקי אז מה שצריך לעשות במקרה כזהלדוגמא אחת האפשרויות זה לשאול את אותו בן אדם "אתה בטוח ב100% שאתה לא רוצה לבואאיתנו, אתה בטוח ב100% שאין לך חשק לצאת איתנו, אתה בטוח ב100% שאין אפשרות שאוליבא לך לבוא איתנו".

דהיינו, מהאנחנו בעצם עושים אנחנו לוקחים את הרעיון שאנחנו לא רוצים שהבן אדם יחשוב אותוומצמידים אליו רמת וודאות מאוד גדולה שואלים את אותו בן אדם "אתה בטוח בזה שזה ככהוככה", עכשיו אוטומטית ברגע שעושים כזה דבר המוח אומר "וואלה אני לא בטוח", "לאבטוח, יפה אז בוא איתנו". עכשיו אם אנחנו לדוגמא יודעים שמישהו לא רוצה לעשות משהומסוים והוא בטוח בכך שהוא באמת לא רוצה לעשות את הדבר הזה אז במקרה כזה לדוגמאאנחנו לא נשאל אותו "האם אתה בטוח" כי אנחנו יודעים מראש שהוא יגיד "כן אני בטוח",אז מה עושים אז שואלים אותו "האם אתה בטוח בזה ב100% האם אין שום אפשרות שיכוללהיות שתחשוב אחרת" דהיינו, מקצינים את רמת הוודאות הנדרשת מאותו בן אדם כדילהזדהות עם הרעיון הספציפי.

ומי שישים לביש פה עוד איזה היבט מסוים שזה לא רק לשאול את הבן אדם "האם אתה בטוח" זה גם לשאולאותו "האם אין אפשרות", לדוגמא לא רק לשאול את הבן אדם "האם אתה בטוח שאתה לא רוצהלבוא איתנו" לשאול אותו "האם אתה בטוח שאין אפשרות שאתה רוצה לבוא איתנו" כי "איןאפשרות" הרבה יותר קל לבן אדם להגיד "לא בא לי לבוא" מאשר שהבן אדם יגיד לעצמו "איןאפשרות שאני רוצה לבוא איתכם". אוקי אז בקיצור אני אחזור על הפרינציפ עוד פעםלוקחים את הרעיון שאנחנו רוצים שהבן אדם לא יחשוב אותו, אנחנו רוצים שהבן אדם לאירצה לעשות משהו מסוים או לא יחשוב משהו מסוים ואז אנחנו מציגים את הרעיון הזהושואלים "האם אתה בטוח שבמאה אחוז שזה ככה, האם יכול להיות שתיאורטית תחשוב אחרת,האם אתה בוודאות מוחלטת חושב שאין סיכוי שככה וככה" אוטומטית בן אדם לא יכול להיותבטוח בשום דבר ולכן זה מקל עלינו לגרום לו לחשוב את ההפך.

עכשיו מההשיטה פה שעובדת, הנושא הוא פשוט ברגע ששואלים בן אדם האם אתה בטוח שככה וככה ברגעששואלים אותו את השאלה הזאת אוטומטית שותלים לו במוח מחשבה שבעצם אומרת לו, יש פהסוג של מניפולציה שבעצם אומרת לו "תקשיב זה יהיה בסדר אם תעשה את מה שאתה רוצהלעשות", שאנחנו לא רוצים שהוא יעשה "יהיה בסדר בתנאי שאתה בטוח שככה וככה". מה זאתאומרת אני אסביר בעיקרון בן אדם לא בטוח בשום דבר למרות שיש אנשים שהם בטוחים שהםבטוחים גם בזה הם לא בטוחים ובוא נניח שגם מה שאני אומר עכשיו זה לא בטוח אבל זה לאסותר את זה שגם הם לא בטוחים אוקי אז בגדול בן אדם לא בטוח בשום דבר, עכשיו לפי מהבן אדם מחליט החלטות לפי מה בן אדם מחליט מה לחשוב וכו' בסופו של דבר בן אדם חושבשמשהו מסוים נכון לא בגלל שהוא בטוח שזה נכון אלא בגלל שהוא יותר חושב שזה נכוןמאשר שהוא חושב שזה לא נכון.

זאת אומרתמספיק שבן אדם ב51% חושב שמשהו מסוים זה נכון הוא ילך עם זה, יכול להיות שיהיו לוספקות אבל עדיין הוא בסוף ילך עם זה למה כי ב51% הוא חושב את מה שהוא חושב, לדוגמאנגיד בן אדם רוצה לאכול את העוגה ורוצה גם לא לאכול את העוגה בן אדם בדיאטה לדוגמאגם רוצה לאכול את העוגה וגם לא רוצה לאכול את העוגה בסוף אם הוא יחליט לאכול אתהעוגה זה לא בגלל שהוא בטוח שהוא רוצה לאכול את העוגה זה בגלל שהוא באופן יחסי יותררוצה לאכול את העוגה מאשר לא רוצה לאכול אותה. אוקי זאת אומרת ההחלטות בסופו של דברמתקבלות לאו דווקא לפי בטחון של 100% אחוז אלא לפי בטחון של אחוז אחד יותר מאשרההפך ולכן כששואלים בן אדם לדוגמא בן אדם נגיד בדיאטה, אוקי והוא רוצה לאכול נגידאת העוגה ואנחנו רוצים שהוא לא יאכל את העוגה ואז לדוגמא נגיד שואלים אותו "אתהבטוח ב100% שאתה רוצה לאכול את העוגה הזאת", עכשיו מה בעצם עשינו לו פה שתלנו לומחשבה בראש שאומרת לו "זה יהיה בסדר שתאכל את העוגה הזאת רק אם אתה בטוח ב100% שאתהרוצה לאכול אותה", אבל האמת שזה לא נכון כי מצד האמת הוא יכול לאכול את העוגהוהתשובה שאמורה להתקבל היא "אני לא בטוח במאה אחוז שאני רוצה לאכול את העוגה אבלעדיין אני יותר רוצה לאכול אותה מלא רוצה לאכול אותה".

אוקי זאתאומרת שימו לב יש שתי דרכים לקבל החלטה דרך אחת אומרת "אני יותר רוצה את זה ולכןאני עושה את זה" דרך שניה אומרת "אני בטוח שאני רוצה את זה ולכן אני עושה את זה",אוקי כששואלים בן אדם "האם אתה בטוח שככה וככה" זה בעצם לשתול לו מחשבה שאומרת לו"אתה צריך לקבל את ההחלטה רק אם אתה בטוח שככה וככה" אבל זה לא בהכרח נכון. עכשיואותו דבר מי שהבין את מה שאמרתי אז ככה בעצם גם אפשר להתגונן מהדבר הזה נגיד שמישהו"מה אתה בטוח שאתה ככה וככה", "לא אני לא בטוח" אוקי אבל אני גם לא חייב להסכיםאיתו אני יכול להגיד "אני לא בטוח אבל עדיין אני לא רוצה את זה" כאילו גם אם יש ספקזה עדיין לא אומר שחייבים להסכים עם הצד השני, מישהו שואל אותך "אתה בטוח שאחרישתמות לא תישרף בגיהנום" נגיד, "לא אני לא בטוח בזה אבל זה עדיין יותר הגיוני לי"לדוגמא. אוקי כל מיני רעיונות כאלה ואחרים ולכן צריך לשים לב שכל רעיון הלוגיקה שלהשיטה הזאת היא די פשוטה, אוקי כל רעיון בעולם אם שואלים בן אדם "האם אתה בטוחב100% ללא כל צל צילו של ספק ושל שום אפשרות אי פעם שתחשוב אחרת" שום בן אדם בעולםלא יכול להיות בשום רעיון בעולם להיות בטוח בו ונכלל בזה את מה שאני אומר כרגע וכו'וזה כבר נושא אחר.

אוקי ולכןכאשר רוצים עוד פעם לגרום למישהו לשנות את דעתו פשוט לוקחים את מה שאנחנו רוציםשהוא לא יחשוב ואנחנו שואלים אותו "אתה בטוח בזה ב100% תגיד לי אין שום אפשרות שאתטועה, יכול להיות שאולי תחשוב אחרת" כל מיני ניסוחים כאלה ואחרים שבעצם שותלים לואת המחשבה "זה בסדר שתחשוב את זה רק אם אתה בטוח", הדרך להתגונן מזה היא בדיוקהפוכה על ידי זה שאומרים "כן גם אם אני לא בטוח אני עדיין לא רוצה את זה". עכשיו מהשהסברתי עכשיו זה היה בעצם איך לשכנע מישהו אחר ובעצם איך להיזהר כאשר מישהו מנסהלהפעיל עליך מניפולציה אוקי אבל מצד האמת בן אדם יכול ליישם את השיטה הזאת גם עלעצמו נגיד לדוגמא בן אדם רוצה לא לאכול, בן אדם נגיד בדיאטה והוא רוצה לא לאכול אתהעוגה והמוח שלו אומר לו "תאכל את העוגה" אז מה שבן אדם יכול לעשות כדי לגרום לעצמולא לאכול את העוגה ולשמור על הדיאטה זה לשאול את עצמו "האם אני בטוח ב100% שאנירוצה לאכול את העוגה" אין אפשרות שהמוח יגיד "כן", אוקי ואם בן אדם אומר "כן שאלתיאת עצמי אם אני בטוח והמוח אמר כן" אז הוא לא מספיק שאל את עצמו האם הוא בטוח כי אםהוא היה אומר לעצמו "האם יכול להיות שאי פעם אחשוב אחרת האם בכל ליבי בכל מאודי אנימאמין שזה כך ולא אחרת" התשובה אף פעם לא יכולה להיות "כן" כי המוח לא יכול להיותאף פעם בטוח בשום דבר.

אוקי שזה נושאבפני עצמו אבל לכן מה שאני בעצם בא להגיד כשבן אדם יש לו שתי מחשבות והבן אדם רוצהלחשוב מחשבה אחת יותר ממחשבה אחרת הוא יכול לשכנע את עצמו בדיוק בשיטה הזאת נגידשהמוח אומר לו "תאכל את העוגה", "אתה בטוח ב100% שאתה רוצה לאכול את העוגה". נגידדוגמא אחרת נגיד שבן אדם רע לו מאיזה משהו נגיד בן אדם פיטרו אותו אוקי ועכשיו רעלו, בן אדם רוצה שלא יהיה לו רע אז מה שבן אדם יכול לעשות המוח אומר לו "פיטרו אותךזה רע" בן אדם יכול לשאול את עצמו "אני בטוח ב100% שאם פיטרו אותי זה רע, 100% בטוחאין בזה שום דבר טוב אין שום אפשרות שיצא מזה דבר טוב, אני בטוח ב100%" עכשיו מההאמת שבשביל שבן אדם ירגיש רע הוא לא צריך להיות בטוח שזה רע מספיק שהוא יותר חושבשזה רע מאשר טוב והנה הוא מרגיש רע, זאת אומרת בן אדם שפיטרו אותו אם הוא היה חושבשזה יותר טוב מרע היה לו טוב באופן יחסי ואם הוא היה חושב שזה יותר רע מטוב רע לובאופן יחסי אבל מה שבן אדם יכול לעשות ברגע שרע לו במשהו לשאול את עצמו "אני בטוחב100% שזה ככה ולא אחרת", עכשיו השאלה "האם אני בטוח שזה ככה ולא אחרת" אוטומטיתהיא מנטרלת את המחשבה ואז הבן אדם יכול לחשוב "טוב אז אני עושה את ההפך".

אוקי עכשיוצריך לשים לב שיש עוד היבט בסיפור הזה, אוקי שלפעמים המוח הוא דווקא משתמש לרעההמוח של הבן אדם משתמש לרעה באופן יחסי בשיטה הזאת של "הבטוח" ובכך הוא מנטרל אתהבן אדם, לדוגמא בן אדם רוצה לעשות איזו פעולה ואז המוח אומר לו "אתה בטוח שאתהרוצה לעשות את זה", כל פעולה בן אדם נגיד רוצה להקים עסק "אתה בטוח שאתה רוצה להקיםעסק" בן אדם נגיד רוצה ללכת לעשות משהו "אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את המשהו הזה",בן אדם רוצה להתחיל התחלה חדשה "אתה בטוח שאתה רוצה להתחיל התחלה חדשה" בכל מינינושאים. אוקי עכשיו המוח משתמש לרעה בדבר הזה, למה לרעה מה זאת אומרת לרעה מי החליטשזה לרעה אבל בהנחה שהבן אדם רוצה לעשות משהו אז כל פעם שהוא בא לעשות משהו אם המוחאומר לו "אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה, אתה בטוח שלא תתחרט" אין אפשרות להיותבטוח שאתה רוצה ואין אפשרות להיות בטוח שלא תתחרט ולכן המוח פה מנטרל את הבן אדםמלעשות.

עכשיו אם בןאדם רוצה לעשות משהו מסוים והמוח אומר לו "אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה" והבןאדם מרגיש שמה שתוקע אותו זה בעצם שהוא מחפש כל הזמן את החשיבה של "האם אני בטוח אולא" אוקי אז מה שהוא צריך לעשות זה כשהמוח אומר לך "אתה בטוח שאתה רוצה לעשות אתזה" מה שצריך להגיד לו זה "אתה בטוח שאני צריך להיות בטוח שאני רוצה לעשות את זהכדי להיות לעשות את זה אולי מספיק שאני רוצה לעשות את זה כדי לעשות את זה, אולי זהשאני 2% אפילו רוצה לעשות את זה זאת סיבה מספיק טובה כדי לעשות את זה" שזה הפוך עלהפוך. המוח אומר לך "אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה אם לא אל תעשה את זה" ההפך שלזה אומר "מספיק שטיפה אולי את רוצה לעשות את זה וזה מספיק מוצדק לעשות את זה". אוקימצד האמת בן אדם בסוף עושה את מה שהוא חושב ש51% יעשה לו יותר טוב מרע אבל אם בןאדם מרגיש שהמוח שלו מנטרל אותו שהוא לא מצליח לעשות דברים כשהמוח אומר לו "אתהבטוח שזה טוב" כל מה שהוא מנסה לעשות זה "אתה בטוח שזה טוב, אתה בטוח שאתה רוצהללמוד אתה בטוח שזה" כל דבר "אתה בטוח" ואז הוא בסוף לא עושה כלום אז מה שבסוף צריךלעשות זה להגיד למוח "לא אני לא בטוח אבל אף על פי כן אני יותר רוצה את זה מלא רוצהאת זה" ואם המוח מתחיל לשגע אז מה שעושים תוקפים אותו בחזרה אומרים לו "אתה בטוחשצריך להיות בטוח, למה צריך להיות בטוח מי אמר שצריך להיות בטוח, תשאל אותי אם אניבטוח לא אני בטוח אז מה אם אני לא בטוח מי החליט שאני צריך להיות בטוח".

זה נקרא נטלההוכחה על פי הנטל, אוקי אז מה שבעצם הבנו בוא עוד נוסיף ונעמיק את העניין הנושאהוא די פשוט שום רעיון בעולם בן אדם לא יכול להיות בטוח בו ב100% ובעצם בן אדם יכוללהשתמש בהבנה הזאת ששום דבר בעולם אי אפשר להיות בטוח בו ב100% אני אומר את זהבאופן כללי כי זה גם נושא שלומדים אותו בפני עצמו בשביל לשכנע את עצמו לשכנע אחריםברעיונות כאלה ואחרים כאשר רוצים לגרום למישהו לשכנע שמשהו לא נכון פשוט אומרים לו"אתה בטוח שזה ככה וככה". עכשיו מה האמת יש פה עוד היבט מסוים כשאומרים למישהו "אתהבטוח שזה ככה וככה" אז מה האמת ובהפך אתה כן בטוח גם בהפך אתה לא בטוח נגידכשאומרים למישהו "אתה בטוח שאתה רוצה לצאת, אתה בטוח שאתה לא רוצה לבוא איתנו"עכשיו אם בן אדם היה ישר עם עצמו הוא היה אומר לעצמו "לא אני לא בטוח שאני לא רוצהלבוא אבל רגע אבל אני בטוח שאני כן...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | טיפול אישי, מטפלהתנהגותי קוגניטיבי, תמיכה נפשית, מאמן עסקי מומלץ

הכנס לאתרותהנה מעוד טיפול נפשי, מטפל טוב, איך ל...,מוטיבציה, אימון / אימון אישי קואצ'ינג, הקצנה לצורך שכנוע, קיצוניות, איך לשכנע אתעצמך..., מאמן אישי, אימון עסקי ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI