דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים פרגולות לכולם!
פרגולות לכולם!
קידום ישיר 25/01/16 |  צפיות: 2783

פרגולות לכולם!

פרגולות הן פתרון מקובל ויעיל לקירוי שטחים בחצרות, מרפסות או גינות. עם השנים הפרגולות נהיו חלק בלתי נפרד מעיצוב חללים פתוחים כאלה, ונחשבות ליוקרתיות ונחשקות.

איך הפרגולה משתלבת בעיצוב?

בזכות המגוון העצום שיש בתחום הפרגולות, אתם יכולים לבחור באחת שתתאים באופן מושלם לעיצוב שאתם מחפשים לגינה, לחצר או למרפסת שלכם.
הכל מתחיל בחומר שבו אתם בוחרים להשתמש; עץ, ברזל, אלומיניום או זכוכית (החומר הנדיר ביותר לשימוש בפרגולות, בגלל שלל חסרונותיו, שיפורטו כאן בהמשך). החומר כבר נותן לפרגולה אווירה מסויימת ומשפיע על המראה הכללי שלה. הצבע של החומר, גם הוא משתנה ומהווה אלמנט עיצובי.
לאחר שבחרתם חומר גלם, תצטרכו להחליט על הצורה של הפרגולה. הצורה הנפוצה, ולרוב גם הנוחה ביותר ליישום, היא צורה מלבנית פשוטה. אך אפשר לבחור דווקא בפרגולה עגולה או בעלת גבהים שונים (בצורת חרוט, או בצורת מדרגות).
ההחלטה האחרונה שלכם היא בין פרגולה תלוייה, ניידת או עומדת. לכל אחד מהסוגים יש יתרונות וחסרונות. פרגולה עומדת נתמכת על ידי עמודים, שגם הם יכולים להפוך לאלמנט עיצובי. לעומתה, פרגולה תלוייה נתמכת על ידי כבלי ברזל שמחזיקים את הפרגולה דרך הקיר אליו היא צמודה, כך שהיא משאירה את החלל פתוח לחלוטין.
פרגולה ניידת היא, בדיוק כפי שזה נשמע, ניידת. היא מחוברת לרוב בעזרת עמוד אחד לבסיס נייד שהוא עבורה כמו משקולת מייצבת. פתרון זה יכול להיות נוח יותר מבחינה כלכלית. אך הוא לא פתרון מאוד ארוך טווח, מכיוון שפרגולה ניידת עלולה לקרוס ולההרס במקרי מזג אוויר קיצוניים כמו רוחות חזקות.

כשקר וכשחם

תפקידה העיקרי והמקורי של הפרגולה, הוא להגן על חללים מפני תנאי מזג האוויר השונים.
בימי הקיץ החמים (ואף לוהטים, כאן בישראל), הפרגולה שלכם תגן על החלל מני השמש הקופחת, ותעניק לכם שטח מוצל וקריר במעט מהטמפרטורה הטבעית בחוץ. תוך כדי שהיא עושה זאת, היא עדיין מאפשרת לרוחות קרירות, הידועות בשמן בריזה, לעבור דרכה ולהגיע גם ליושבים תחת הפרגולה.
אל דאגה! גם בימי החורף פרגולות מהוות הגנה אמינה. אם ברצונכם להציב בשטח שמתחת לפרגולה ספות או כל ריהוט גן אחר, הפרגולה מגנה על הבדים וכל הרהיטים כולם מפני נזקי גשמים ורטיבויות. לעיתים, נעים לצאת החוצה לחצר, לעמוד מתחת לפרגולה, ולצפות בנוף בזמן הגשם, בזמן שאתם מוגנים ויבשים.

כיום, כמעט וטיפשי לא להשתמש בפרגולות, בגלל שיש פרגולות מכל הסוגים וכל מיני עלויות, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא פרגולה שתתאים להם מכל הבחינות.

ישנן חברות מוסמכות שעבודתן היא לעזור לכם לבחור פרגולה וגם להתקין אותה עבורכם ולספק לכם ייעוץ לגבי התחזוקה שלה בעתיד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום ישיר

קידום ישיר



 


מאמרים נוספים מאת קידום ישיר
 
הונדה אופנועים טרייד אין
23/11/18 | אופנועים
אם אתם רוכבי אופנועים, לבטח ביקרתם לפחות פעם אחת במרכז המכירות והשירות של הונדה אופנועים טרייד אין בישראל. כאשר אתם מעוניינים לשדרג את הקטנוע הישן לקטנוע חדש ומתקדם יותר, ניתן יהיה למכור את הקטנוע בשוק הפרטי ולרכוש אופנוע שיהיה בשנתון מתקדם, או אופנוע חדש לחלוטין. לרוב תמיד כדאי כי תהיה זו היבואנית של אופנועי הונדה שאצלה אתם תהיו מעוניינים לרכוש אופנוע. אם יש להוסיף סכום כסף, ניתן יהיה לקבל תנאי מימון בתנאים נוחים ומשתלמים.

אומרים לכם השתלת שיער בטורקיה היא מסוכנת? שקר מוחלט
ישנם אלפי ישראלים הנוהרים לטורקיה מידי חודש לצורך השתלת שיער, חלקם חוזרים עם השתלות מוצלחות יותר וחלקם עם השתלה פחות מוצלחת, גם אני עשיתי השתלה בטורקיה והבחירה בקליניקה טובה לא הייתה פשוטה אך בסוף מצאתי קליניקה מעולה. עשיתי השתלה שהחזירה לי את הפוני מלא ושופע כפי שהייתי צעיר וזה מילא את ליבי. לכן אמליץ לכם לא להאמין לכל הפרסומים השוללים את טורקיה, טורקיה היא מדינה נהדרת לטייל בא ובטח גם להשתלת שיער עם הטכנולוגיה המתקדמת FUE.

החלפת צילינדר – כל המידע
צילינדר, הינו אחד מהמנעולים הנפוצים עבור בעלי דרות, משרדים ובתים פרטיים. בגלל צורת הצילינדר שהיא גליל, כך שניתן לפרוץ אותו באופן מקצועי, מבלי שייגרם נזק לדלת. לפעמים, לא תמיד חייבים לפרוץ צילינדר שנתקע או שהתקלקל, כי אם החלפה תספיק. החלפת צילינדר, מתבצעת באמצעות אנשי מקצוע, אשר עברו הכשרה מתאימה ומחזיקים ברישיון משטרת ישראל. לרוב הצורך בהחלפת צילינדר מתעורר בשל בלאי, שחיקה, או פגיעות מכאניות בצילינדר עצמו.

טיול לאפריקה- מראות עוצרי נשימה של נופים ובעלי חיים
פירוש המילה ספארי בשפה הסווהילית הינו "מסע" ודרום אפריקה היא מסע קסום לאוהבי הטבע במלוא עוצמתו.

ליווי משפטי לרוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן
דיני המקרקעין,נחשבים ברוב הארצות לתחום המשפטי הדורש התמחות. כל עורך דין אזרחי, יכול לטפל נכון בעסקאות מקרקעין . בישראל, תחום המקרקעין הינו מורכב, היות וישנן קרקעות שעדיין יש בהן חכירה. אדמות אלה, נקראות " אדמות מנהל מקרקעי ישראל".

עורך דין צוואות וירושות
29/01/18 | ירושה
צוואה, הינה מסמך אישי של כל אדם, המצווה את רכושו ליורשיו. אותו אדם פונה אל עורך דין צואות וירושות כאשר על פי החוק הוא בעל דעה צלולה ומיושבת. היתרון הרב של הצוואה, הינו שאותו דם, יכול לשנות את הצוואה במהלך חייו על פי שיקול הדעת הבלעדי שלו.

עורך דין קניית דירה
מי שעומד לבצע עסקת נדל"ן כגון רכישת דירה, עליו למצוא עורך דין קניית דירה, אשר בקיא בדיני מקרקעין, כזה העוסק בתחום המקרקעין ביום, יום ומודע לכל הקשיים בעסקאות נדל"ן. לא כדאי לפנות לעו"ד שמציע שכ"ט זול, היות והוא צעיר ולסר ניסיון, היות וקיימת משמעות מכרעת לחוזה הרכישה, מה שיסייע לרוכשים תמיד במשך הזמן

המידע היעיל על מדרסים
26/07/17 | רפואה
רבים אינם יודעים מה המטרה של מדרסים. מכיוון שהגוף שלנו נושא משקל מסוים שמופעל ברובו על כפות הרגליים המטרה היא לתמוך רקמות רכות שעשויות לקרוס על מנת לשפר את היציבה ולבלום זעזועים ולשפר את הנוחות. מדובר על הקלה והפחתה של כאבים ברגליים, בקרסוליים ואפילו בכאבי הברכיים, גב תחתון וכאבי צוואר וכתפיים. כפות הרגליים בסופו של דבר, הם היסודות והבסיס לגוף שלנו.

אינסטלטור מומלץ בתל אביב
12/06/17 | שיפוצים
תל אביב ידועה כעיר ללא הפסקה יש בה הכול, אם מקומות בילוי, בתי מלון, חנויות מפעלים, הרבה בנייני מגורים ובתים פרטיים, וכן בעלי מקצוע רבים. בגלל הלחץ על מערכות האינסטלציה, תמיד טוב שיהיה אינסטלטור מומלץ בתל אביב.

שירותי טכנאי מחשבים מקצועי
היום כל ילד שיודע לפרמט מחשב מתיימר לקרוא לעצמו טכנאי מחשבים אך לא כך פני הדברים, טכנאי מחשבים חייב להיות עם תעודת טכנאי PC וניסיון רב שנים על מנת לפתור תקלות תוכנה וחומרה במחשבים, בעולם של ימינו והטכנולוגיה המתקדמת ישנם גם את המחשבים הניידים והטאבלטים שגם בהם צריך התמחות מיוחדת
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI