דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר מערכות מסחר שונות לצורך ביצוע מסחר בבורסה
מערכות מסחר שונות לצורך ביצוע מסחר בבורסה
אבי 26/01/16 |  צפיות: 3157

לצורך ביצוע עסקאות עולמיות מכל מקום בו אתם נמצאים יש להיות מצוידים במערכות מסחר מותאמות. מערכות המסחר השונות הן אלו שמנגישות לכל סוחר באשר הוא את חדר העסקאות לידי מרחק נגיעה, ומאפשרת לו לסחור מרחוק בסחר במניות אותו הוא מעונין לבצע. קיימות בשוק מספר מערכות. כאשר לכל מערכות יש נתונים שונים ופונקציות שונות, ולפיכך לכל סוחר שמבצע עסקאות מסחר בבורסה וכן כל מי שמעוניין לבצע מסחר עצמאי בבורסה או מסחר מניות יש להתאים מערכת מוצלחת. להלן הבדלים ותכונות של מערכות מסחר שונות.

מערכות מהירות

ישנן מערכות מסחר בבורסה שהן מתייחדות במהירות שלהן. בכך שהן מבצעות את הפעולות ואת הפקודות באופן מהיר, ונותן לסוחר כלים שונים לצורך ביצוע עסקאות שונות בצורה יעילה. חשוב כל כך שהמערכת תגיב באופן מהיר ומידי לכל פקודה בשביל לעקוב אחר העסקאות להצליח לבצע את הפעולה המשתלמת ברגע הנכון.

גרפים וניתוחים בזמן אמת

מערכות שונות מציעות לסוחר שיקוף של מסחר עצמאי בבורסה שאותו הוא מנהל בצורה מידית. שזה אומר שתוך כדי מסחר במניות יכול הסוחר לעקוב אחר הגרף המתהווה ולראות את המגמות ואת העליות או הירידות של השערים. כך יכול הסוחר להחליט בזמן אמת החלטות על פי נתונים אמתיים מהשטח, ולא על סמך ניחושים.

מערכת מסחר לעסקאות בהיקף גבוה

כאשר מדובר על עסקאות בהיקף גבוה, או כאשר מדובר על מי שמנהל תיקים עבור לקוחות ואנשים אחרים, יהיה לבחור במערכת מותאמת לצורך הזה. כך שתהיה למערכת את הפונקציות המתאימות לצורך ביצוע העסקאות תוך כדי ניתוח המצב והתנודות והחלטות שתסתמכנה על המציאות בזמן אמת ותצלחנה אכן להניב את התשואה הרצויה.

חיבור לשרתי הבורסה

יש מערכות שמציעות חיבור של המחשב של הסוחר ישירות לשרתים של הבורסה. זה אומר שהמסחר מתנהל בצורה מחוברת ישירות לבורסה והמעקב אחר התנודות בשערים הוא ישיר ביותר. לצורך כל יש להשתמש במחשב ייעודי וכן בקו נל"ן כך שיהיה חיבור ישירות לשרת של הבורסה.

התאמה מוצלחת למסחר מוצלח

לצורך ביצוע עסקאות נבונות ומניבות חשוב לעשות שימוש במערכת והתאמת לצרכים ולאופי שלכם. זה אומר שחשוב לכם לזהות מהו האופי של מסחר במניות אותו אתם עתידים לנהל ולבחון את המערכות השונות כך שתהיה התאמה נכונה. כי רק כך תוכלו לבצע את העסקאות שלכם בצורה נבונה ומשתלמת. וכך תצליחו להרוויח בעסקאות שלכם רווחים נאים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI